رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

کرک باکس عالی Miracle آخرین ورژن


matador5550

ارسال های توصیه شده

سلام دوستان، قبل از اینکه فیل رو بزارم میخوام از اساتید برای بار چندم درخواست بکنم که اجازه بدن تو هر قسمتی بتونم تاپیک بزنم من خدمت آقای ایلیا پ خ هم فرستادم ایشون فرمودن من میتونم تو هر کجا که خواستم تاپیک بزنم ولی الان همین تاپیکی که الان اینجا دارم میزنم اصلا بی ربطه من رفتم به قسمت باکس ها ولی اونجا اصلا نمیشه تاپیک جدید باز کرد، به هر حال یه فکری براش بکنید تا حالا خیلی آموزش خواستم بزارم ولی به دلیل محدودیت نشده.

 

دوستان من این کرک رو از ورژن های پایینتر همینطور استفاده کردم تا الان که ورژن 2.27A اومده، یه قسمت خیلیییییییییییی عالی که از ورژن 2.20 به بالا اضافه شده قابلیت شناسایی ویروس های جدید که همه تعمیر کاران حتما بهش برخوردن هست و البته پاکسازی اونها به دو روش روت یا غیر روت هست فقط تو سری MTK قبلش یه بکاپ از رامتون بگیرید بهتره آموزش پاک کردن ویروس هم به این صورت هست که :

 

1. به تب آندروید برید.

2. سپس Miracle AV.

3. تیک Get Package List را بگذارید.

4. و Start را بزنید.

5. سپس بعد از چند لحضه تمامی فایلهای سیستمی و غیر سیستمی ،سالم و ناسالم رو میاره که البته فایلهای ناسالم یا همون ویروسی را به رنگ قرمز درمیاره و خودش تیکشونو میزاره.

6. در اینجا با توجه به روت بودن یا نبودن گوشیتون گزینه ی مناسب رو انتخاب کرده و تیک گزینه ی Remove Selected Packages را بزارید و در آخر Start را بزنید.

7. بعد از پاکسازی گوشی ریستارت شده و تمام.

 

Miracle 2.27A

 

87.png;

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...