eza68 15 ارسال شده در 23 شهریور، 2015 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 شهریور، 2015 سلام خدمت دوستان گوشی فوق سیم یک وسیم دو هیچ کدوم سیم کارت را نمیشناسه علت مشکل هم خود به خود بوده لینک ارسال
tandisgonbad 12 ارسال شده در 23 شهریور، 2015 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 شهریور، 2015 از این استفاده کنید لینک ارسال
ARA6 27 ارسال شده در 23 شهریور، 2015 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 شهریور، 2015 سلام سریال سالمه؟ اگه آره یه فلش بزنید... براي تسلط بر يك ملت اقليتي خائن و اكثريتي نادان نياز است... لینک ارسال
eza68 15 ارسال شده در 23 شهریور، 2015 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 23 شهریور، 2015 با تشکر الان سریال گوشی را چک کردم null شده احتمالا مشکل از این قسمت هست لینک ارسال
e30-851 29 ارسال شده در 23 شهریور، 2015 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 شهریور، 2015 سلام دوست عزیز مشکل دقیقا همیه با باکس z3x و یا spt اقدام به ترمیم کنید فایلش qcn & cert داخل انجمن موجوده یا علی سه چیز رو هیچ وقت یادت نره 1- به همه نمی تونی کمک کنی 2- همه چیز رو نمی تونی عوض کنی 3-همه تو رو دوست نخواهند داشت اسماعیل عطایی کچویی چهارشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ الأربعاء - ٣ رجب ١٤٣٦ Wednesday - 2015 22 April لینک ارسال
eza68 15 ارسال شده در 23 شهریور، 2015 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 23 شهریور، 2015 واسه ترمیم سریال با این ارور روبرو میشم لینک ارسال
e30-851 29 ارسال شده در 23 شهریور، 2015 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 شهریور، 2015 درود دوست عزیز عکستون برا من که قابل نمیش نیست دوستان ک نمیدونم زحمتی نیست لاگ کپی کن.یاعلی سه چیز رو هیچ وقت یادت نره 1- به همه نمی تونی کمک کنی 2- همه چیز رو نمی تونی عوض کنی 3-همه تو رو دوست نخواهند داشت اسماعیل عطایی کچویی چهارشنبه - ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ الأربعاء - ٣ رجب ١٤٣٦ Wednesday - 2015 22 April لینک ارسال
eza68 15 ارسال شده در 24 شهریور، 2015 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 24 شهریور، 2015 این لینکو چک کنید در ضمن وقتی *#9090# را میزنم گزینه خاصی نمیاد که انتخاب کنم ممنون میشم راهنمایی کنید http://uupload.ir/files/vx26_untitled.png لینک ارسال
eza68 15 ارسال شده در 24 شهریور، 2015 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 24 شهریور، 2015 REPAIR INSTRUCTIONS: Repair IMEI/Serial/BT/WiFi/Product Code: 1. Power on the phone. 2. Type *#0808# and select 'DM+MODEM+ADB'. 3. Reboot phone. 4. Connect USB cable, install drivers if needed. 5. Select Samsung diagnostic port in port settings. 6. Press 'Reset MSL' button to deactivate security. 7. Wait till phone reboot. 8. Tap 7 times on 'Build number' in 'Settings'-'About phone' to enable 'Developer options', go to 'Settings'-'Developer options' and enable 'USB debugging'. 9. Fill values what you need to repair. 10. Press 'Repair' button. Reset EFS, Disable Factory Mode: Phone must be rooted! If the software can't root the phone automatically, then you must root your device manually. 1. Power on the phone. 2. Tap 7 times on 'Build number' in 'Settings'-'About phone' to enable 'Developer options', go to 'Settings'-'Developer options' and enable 'USB debugging'. 3. Connect the phone to PC with USB cable, install drivers if needed. 4. Press 'Reset EFS' if you need to reset it. Be carefully, do not perform this without necessity. Backup will be created automatically. 5. If you have yellow table on your device screen, then press 'Disable Factory Mode' button. Wipe EFS/NVM: If you have 'IMEI null/null' or 'Phone baseband unknown' errors, Then you can try to repair this errors with this function. Phone must be rooted! If the software can't root the phone automatically, then you must root your device manually. 1. Power on the phone. 2. Tap 7 times on 'Build number' in 'Settings'-'About phone' to enable 'Developer options', go to 'Settings'-'Developer options' and enable 'USB debugging'. 3. To use 'Auto backup/restore QCN' function (recommended): Type *#0808# and select 'DM+MODEM+ADB'. Type *#9090# and select 'DM/DUN over HSIC'. Or you can disable this function and use ADB only. 4. Connect the phone to PC with USB cable, install drivers if needed. 5. Choose diagnostic port in port settings if 'Auto backup/restore QCN' is not skipped. 6. Press 'Wipe EFS/NVM' button. Operation: Wipe EFS/NVM Selected model: SM-G7102 Selected port: COM1 Communications Port, Software version: 20.5 Waiting ADB device... OK Reading phone info... Model: SM-G7102 Android version: 4.4.2 Product code: Phone version: PDA version: G7102XXUBOC1 CSC version: CSC country code: Kenya CSC sales code: AFR HW version: Phone S/N: Modem board: RF cal date: IMEI: Checking Super user right... true Backuping MMCBLK... OK Reading ID... error No answer from phone Done with Samsung Tool v.20.5 لینک ارسال
G.S.M 14 ارسال شده در 24 شهریور، 2015 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 شهریور، 2015 REPAIR INSTRUCTIONS: Repair IMEI/Serial/BT/WiFi/Product Code: 1. Power on the phone. 2. Type *#0808# and select 'DM+MODEM+ADB'. 3. Reboot phone. 4. Connect USB cable, install drivers if needed. 5. Select Samsung diagnostic port in port settings. 6. Press 'Reset MSL' button to deactivate security. 7. Wait till phone reboot. 8. Tap 7 times on 'Build number' in 'Settings'-'About phone' to enable 'Developer options', go to 'Settings'-'Developer options' and enable 'USB debugging'. 9. Fill values what you need to repair. 10. Press 'Repair' button. Reset EFS, Disable Factory Mode: Phone must be rooted! If the software can't root the phone automatically, then you must root your device manually. 1. Power on the phone. 2. Tap 7 times on 'Build number' in 'Settings'-'About phone' to enable 'Developer options', go to 'Settings'-'Developer options' and enable 'USB debugging'. 3. Connect the phone to PC with USB cable, install drivers if needed. 4. Press 'Reset EFS' if you need to reset it. Be carefully, do not perform this without necessity. Backup will be created automatically. 5. If you have yellow table on your device screen, then press 'Disable Factory Mode' button. Wipe EFS/NVM: If you have 'IMEI null/null' or 'Phone baseband unknown' errors, Then you can try to repair this errors with this function. Phone must be rooted! If the software can't root the phone automatically, then you must root your device manually. 1. Power on the phone. 2. Tap 7 times on 'Build number' in 'Settings'-'About phone' to enable 'Developer options', go to 'Settings'-'Developer options' and enable 'USB debugging'. 3. To use 'Auto backup/restore QCN' function (recommended): Type *#0808# and select 'DM+MODEM+ADB'. Type *#9090# and select 'DM/DUN over HSIC'. Or you can disable this function and use ADB only. 4. Connect the phone to PC with USB cable, install drivers if needed. 5. Choose diagnostic port in port settings if 'Auto backup/restore QCN' is not skipped. 6. Press 'Wipe EFS/NVM' button. Operation: Wipe EFS/NVM Selected model: SM-G7102 Selected port: COM1 Communications Port, Software version: 20.5 Waiting ADB device... OK Reading phone info... Model: SM-G7102 Android version: 4.4.2 Product code: Phone version: PDA version: G7102XXUBOC1 CSC version: CSC country code: Kenya CSC sales code: AFR HW version: Phone S/N: Modem board: RF cal date: IMEI: Checking Super user right... true Backuping MMCBLK... OK Reading ID... error No answer from phone Done with Samsung Tool v.20.5 سلام دوست عزيز ابتدا سريال رو تبديل به 4900 كنيدبعد گوشي را روت كنيد سپس ترميم سريال بزنيد لینک ارسال
ارسال های توصیه شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.