رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

آغاز به روزرسانی جدید با شماره ساخت ۱۴٫۵٫a.0.270 را برای اکسپریا z1


ارسال های توصیه شده

با تایید فریمور شماره ۱۴٫۵٫A.0.270 که چند هفته قبل برای اکسپریا Z1، اگسپریا Z1 Compact و اکسپریا Z Ultra به انجام رسید، کاربران این سه دستگاه بی صبرانه منتظر آغاز رسمی این به روزرسانی بودند. طبق بررسی های مکرر ما این به روزرسانی تا به این لحظه برای هیچکدام از دستگاه های نامبرده منتشر نشده اما سونی در کمال تعجب خبر از آغاز این به روزرسانی برای اکسپریا Z1 داده است.

 

سونی که جدیدا به روزرسانی های خود را از طریق ایمیل به کاربران اطلاع رسانی میکند، با ارسال یک ایمیل به کاربران انتشار آپدیت جدیدی را برای این دستگاه با شماره ساخت ۱۴٫۵٫A.0.270 به تایید رسانده است. نکته جالب اینجاست که این به روزرسانی هنوز از هیچ طریقی برای این دستگاه قابل دریافت نیست و عملا انتشار این آپدیت به انجام نرسیده است.

 

هرچند که این به روزرسانی هنوز توسط هیچ کاربری به طور مستقیم دریافت نشده اما ایمیل سونی خبر از انتشار آن در اسرع وقت دارد. ما انتظار داریم که این آپدیت که یک آپدیت تکمیلی در جهت رفع برخی ایرادات نسخه قبل میباشد، هر چه سریعتر به انتشار برسد. ما به محض آغاز این به روزرسانی برای هر یک از سه اسمارت فون مورد نظر جزئیات آن را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

 

149.jpg

If you only do what you can do

you will never be more than you are now

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...