رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

گوگل بروز رسانی اندروید ور (Android Wear) با پشتیبانی از Wi-Fi را منتشر کرد


ارسال های توصیه شده

گوگل امروز در یکی از انجمن های آنلاین خود خبر داد که بروز رسانی ساعت های هوشمند مبتنی بر پلتفرم Android Wear، به نسخه ۵.۱.۱ آغاز شده. این شرکت اذعان دارد که آپدیت مذکور، در روز و هفته های آینده در همه ساعت های هوشمند مبتنی بر این پلتفرم نمایان خواهد شد و کاربران می توانند اسمارت واچ های خود را آپدیت نمایند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

 

هم اکنون دو ساعت هوشمند کمپانی کره ای به نام های LG G Watch و LG G Watch R، بروز رسانی یاد شده را دریافت نموده اند. نسخه ۵.۱.۱ امکانات و قابلیت های جالبی را به اسمارت واچ ها خواهند آورد: پشتیبانی از شبکه های وای-فای، ژست های حرکتی توسط مچ دست و قابلیت کشیدن اموجی با انگشت.

 

اگرچه بروز رسانی جدید به همه ساعت های هوشمند خواهد آمد اما مسئله اینجاست که همه اسمارت واچ های فعلی و موجود در بازار از سخت افزار یا همان چیپ وای-فای بهره مند نیستند. اکنون صرفا ساعت هایی به نام ال جی Urbane، موتو ۳۶۰، سونی اسمارت واچ ۳ و سامسونگ گیر لایو می توانند پس از دریافت نسخه ۵.۱.۱، به شکل مستقل و از طریق شبکه های وای-فای به اینترنت متصل گردند. البته G Watch R نیز از چیپ Wi-Fi بهره مند است اما هنوز نمی تواند با این شبکه به اینترنت متصل گردد؛ ال جی در همین خصوص به وبسایت اندروید پلیس گفته که این مشکل شاید روزی حل شود.

 

قابلیت دیگر بروز رسانی ۵.۱.۱، اضافه شدن برخی اپلیکیشن های دیگر برای پشتیبانی از حالت وضعیت ambient است. در این حالت، صفحه نمایش اسمارت واچ به شکل سیاه و سفید و با نور بسیار کم، همواره روشن و فعال می ماند. لازم به ذکر است که گوگل بروز رسانی خود برای ساعت های هوشمندش را صرفا ساعاتی پس از عرضه آپدیت اپل واچ ارائه کرد.

 

Android-5-1-11.jpg

If you only do what you can do

you will never be more than you are now

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...