رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

لیست گوشی های هواوی که به اندروید 5 لالی پاپ آپدیت خواهند شد


ارسال های توصیه شده

گوشی های کمپانی چینی هواوی به واسطه مشخصات خوب و قیمت مناسبی که دارند ، این روزها جایگاه مناسبی در بازار پیدا کرده اند که این موضوع شامل بازار موبایل کشورمان نیز می شود.امروز هوآوی لیست گوشی*های دریافت کننده*ی اندروید لالی*پاپ را منتشر کرده است.اگر شما یکی از گوشی های 2014 هواوی را دارید در ادامه مطلب با گجت نیوز همراه باشید.

 

اولین گوشی دریافت کننده*ی این آپدیت فبلت هوآوی میت7 خواهد بود که در سپتامبر سال گذشته و با اندروید 4.4 کیت*کت به بازار آمد. این گوشی از ماه می آپدیت لالی*پاپ را دریافت خواهد کرد. گوشی*های بعدی اسند پی7 و اسند میت 2 خواهند بود که برای دریافت اندروید 5.0 در ماه جولای برنامه ریزی شده*اند.

 

جالب است که میت 2 مستقیما از اندروید 4.3 به لالی*پاپ آپدیت خواهد شد. در آخر نیز گوشی میان رده*ی اسند G7 خواهد بود که در ماه سپتامبر این آپدیت را دریافت خواهد کرد. پیشبینی می*شود که این آپدیت با نسخه*ی جدیدی از اینترفیس EMUI هوآوی منتشر شود.

 

هوآوی در انتشار آپدیت*های اندرویدی بسیار کند عمل می*کند، اما به هر صورت کاربران مطمئن خواهند بود که آپدیت لالی*پاپ را دریافت خواهند کرد. احتمالا بزرگ*ترین غایب این لیست اسند پی6 پرفروش باشد که به نظر می*رسد هوآوی پشتیبانی از آن را در اندروید 4.4 کیت*کت متوقف کرده است.

 

ammniug7680k_t.jpg

 

 

منبع: gadgetnews.ir

If you only do what you can do

you will never be more than you are now

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...