رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

آموزش نصب توئیک های سیدیا cydia پولی رایگان


ارسال های توصیه شده

- پیش از هر کاری سورس http://julio.xarold.com را به سیدیا اضافه کنید. ابزارهایی که نیاز داریم داخل این سورس قرار دارند.

 

 

 

۲- پس از اضافه*کردن سورس باید دو مورد از توییک*های موجود در آن را که به کارمان مربوط است نصب کنید. به داخل سورس رفته و سپس توییک اصلی را با نام CyDown دانلود و نصب کنید.

 

 

 

۳- پس از نصب*شدن CyDown دوباره به داخل سورس برگشته و توییک Cydia Enable را نصب کنید.

 

 

 

۴- پس از نصب*شدن Cydia Enable آیکون جدیدی به هوم اسکرینان افزوده خواهد شد. بر روی آن تپ کنید تا محیط کاربری توییک برایتان نشان داده شود.

 

 

 

۵- با بازشدن Cydia Enable لیستی از توییک*های نصب*شده بر روی دستگاهتان را خواهید دید. از این لیست CyDown را پیدا کنید، گزینه*ی مقابل آن را فعال کنید و در نهایت بر روی گزینه*ی Apply در گوشه*ی سمت راست تپ کنید.

 

 

 

۶- از Cydia Enable خارج شده و اپلیکیشن Settings را باز کنید. گزینه*ی مربوط به CyDown را پیدا کرده و از بین گزینه*های مربوط به تنظیمات آن نخست Enabled را برای فعال*شدن، و سپس گزینه*های بخش Download Info را برای نمایش جزئیات به هنگام دانلود توییک*ها فعال کنید.

 

 

 

۷- مقدمات کار تمام است. اپلیکیشن سیدیا را باز کنید. مشاهده خواهید کرد که برخلاف گذشته، عنوان توییک*های پولی از رنگ آبی به رنگ سیاه درآمده و انتهای نام آن*ها آیکون یک بسته پول نمایش داده می*شود. بر روی هر توییک پولی که قصد دانلودش را دارید تپ کنید.

 

 

 

۸- در صفحه*ی دانلود مشاهده خواهید کرد که دیگر گزینه*ی Purchase نمایش داده نشده و یک Install شسته و رفته جای آن را گرفته است. بر روی این گزینه تپ کنید.

 

 

 

۹- با تپ*کردن بر روی Install در صفحه*ی دانلود توییک*های پولی، پنجره*ی کوچکی باز می*شود که کار دانلود رایگان توییک از سورس مربوطه را برایتان انجام می*دهد. تا پایان دانلود و بسته*شدن این پنجره صبر کنید.

 

 

 

۱۰- پس از پایان دانلود و بسته*شدن پنجره*ی مربوط به آن دوباره بر روی Install تپ کنید. توییک همانند نسخه*های غیرپولی شروع به نصب می*کند. از نتیجه*ی کارتان لذت ببرید.

If you only do what you can do

you will never be more than you are now

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...