رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

سامسونگ برترین تولیدکننده اسمارت*فون در دنیا


ارسال های توصیه شده

با اینکه در برهه زمانی فعلی باید سامسونگ را رهبر بلامنازع اسمارت فون*ها در اکثر کشورهای جهان دانست اما در شمال آمریکا، اپل با سهمی 31 درصدی بالاتر از این شرکت کره*ای قرار دارد.

بر اساس تحقیقات موسسات آماری معتبر، کمپانی سامسونگ در سه ماهه دوم سال 2015 همچنان به عنوان بزرگ*ترین تولید کننده اسمارت فون*ها در جهان به شمار می*رود! در این حوزه، سامسونگ 21 درصد از مجموع فروش را به ثبت رسانده و اپل با 14 درصد در رتبه دوم است. کمپانی خوش نام هوآوی نیز با ثبت 9 درصد همچنان در رده سوم باقی مانده است. کمپانی*های چینی دیگر یعنی شیائومی و ZTE هر کدام با 5 درصد در رتبه*های بعد قرار دارند.

 

 

 

 

به عبارت دیگر اگر حوزه تلفن*های ساده یا Feature Phone ها را نیز به این سهم فروش اضافه نماییم، سامسونگ با ثبت 19 درصد از فروش جهانی این نوع دستگاه*ها توانست به عنوان برترین کمپانی در سه ماهه دوم سال 2015 معرفی شود. در این حوزه نیز اپل با فروش 10 درصدی در رتبه دوم قرار داشته و هواوی با 7 درصد در تعقیب آن*هاست. نوکیا با 6 درصد و کمپانی*های ZTE، شیائومی، آلکاتل و ال*جی نیز با سهم 4 درصدی در رتبه*های بعدی قرار دارند.

 

 

 

 

با اینکه در برهه زمانی فعلی باید سامسونگ را رهبر بلامنازع اسمارت فون*ها در اکثر کشورهای جهان دانست اما در شمال آمریکا، اپل با سهمی 31 درصدی بالاتر از این شرکت کره*ای قرار دارد. سامسونگ در این منطقه با 24 درصد در رتبه دوم بوده و پس از آن ال*جی با 15 درصد فروش، سوم است. رتبه*های چهارم و پنجم نیز به ترتیب در اختیار ZTE و آلکاتل است.

 

 

 

 

تولید اسمارت فون*ها در نیمه دوم سال جاری میلادی به 75 درصد از کل این صنعت رسیده است. همچنین 50 درصد از کل اسمارت فون*های تولید شده در سه ماهه آخر توانایی پشتیبانی از شبکه 4G LTE را داشته*اند. حال که صحبت از LTE شد جالب است بدانید که ایالات متحده و چین جمعا 67 درصد از بازار گوشی*هایی که توانایی پشتیبانی از شبکه LTE دارند را در اختیار دارند.

 

 

 

 

از تاریخ 31 دسامبر و با آغاز سه ماهه آخر سال 2015، با فروش و عرضه رسمی آیفون*های جدید باید منتظر بروز تغییراتی جدی در بازار بود!

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...