رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

یکی از مدل*های میت ۹ هوآوی حدودا ۵ میلیون تومان قیمت دارد


ارسال های توصیه شده

اگر فکر می*کنید تا به حال همه چیز را درباره پرچم*دار جدید هوآوی، گوشی قدرتمند هوآوی میت ۹ فهمیده*اید باید اطلاعات جدیدی که ایوان بلس منتشر کرده را هم بخوانید.

در هفته*های اخیر اطلاعات زیادی درباره هوآوی میت ۹ به بیرون درز کرده است. طبق آنچه تا به حال می*دانستیم این گوشی دو مدل دارد. یک مدل استاندارد و یک مدل پرو.

 

مدل استاندارد میت ۹ تراشه Kirin 960، صفحه*نمایش بزرگ ۵٫۹ اینچی با رزولوشن FHD، چهار گیگابایت RAM و حافظه*های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی دارد. سیستم دوربین این گوشی هم از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است که از لنز*های شرکت لایکا استفاده می*کنند.

 

مدل دیگر یعنی میت ۹ پرو صفحه*نمایش این مدل از نظر اندازه مشابه مدل قبلی است اما رزولوشن آن QHD است. از نظر سخت*افزار داخلی این مدل هیچ تفاوتی با مدل قبلی ندارد جز اینکه می*توان آن را با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی هم تهیه کرد.

 

طبق آنچه پیش از این می*دانستیم یکی از تفاوت*های مهم دو گوشی سیستم عاملی است که بر روی آن*ها نصب شده است. گوشی Mate 9 عادی از اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو استفاده می*کند اما مدل دیگر به اندروید ۷٫۱ نوقا مجهز است.

 

اما حالا ایوان بلس دو ویژگی جدید این گوشی را برای*مان روشن کرده است. به گفته این منبع اطلاعاتی که در اغلب موارد هم به هدف می*زند و اطلاعات دقیقی در اختیار کاربران قرار می*دهد؛ مشخص شده که میت ۹ قابلیت زوم اپتیکال ۴x دارد و بهترین مدل آن هم قیمتی معادل ۱۳۰۰ دلار (۴ میلیون و هفتصدهزار تومان) خواهد داشت. البته این قیمت متعلق به مدل پرو است که صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی QHD دارد.

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...