رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

نرخ خرابی آیفون*های اپل در یک گزارش جدید بیشتر از دستگاه*های اندرویدی است.


ارسال های توصیه شده

نرخ خرابی آیفون*های اپل در یک گزارش جدید بیشتر از دستگاه*های اندرویدی است.

 

به تازگی مشخص شده که قابلیت اعتماد کاربران به برند اپل این روزها به یک افسانه تبدیل شده است و برای اثبات این فرضیه جدید کافی نیست نگاهی به مشکلاتی متعددی که برای باتری آیفون*های 6s این شرکت افتاده است بندازید.

 

اما مطابق با گزارش جدید شرکت Blancco ، باتری تنها یکی از مشکلاتی است که برای کاربران اپل پیش می آید. این شرکت در گزارش جدید خود مدعی شده که دستگاه*های تولید شده توسط اپل دارای نرخ خرابی 62 درصد هستند، در حالی که نرخ خرابی دستگاه*های اندروید 47 درصد است.

7.jpg

 

این اطلاعات در آخرین سه ماهه سال 2016 میلادی جمع آوری شده اند و به گفته Blancco نرخ خرابی آیفون*های اپل در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته با اختلاف 47 درصدی همراه بوده است. به نظر می*رسد که آیفون 6 در مقایسه با سایر آیفون*های اپل بدترین عملکرد را داشته است. در میان دستگاه*های اندرویدی نیز سامسونگ با نرخ 27 درصدی بیشترین نرخ خرابی دستگاه*ها را در سه ماهه پایانی سال 2016 میلادی داشته است.

 

البته باید بدانید که تمامی دستگاه*هایی که مطابق با انتظار عمل نمی کنند، صرف نظر از دلیل، جزو نرخ خرابی این گزاش محسوب شده*اند. به همین دلیل است که نرخ خرابی دستگاه*های آیفون*ها اینقدر بالاست. این مطالعه حتی مشکلات ایجاد شده در اپلیکیشن*ها را نیز در لحاظ کرده است، مشکلی که روزانه بارها برای بسیاری از کاربران پیش می آید.

 

از سوی دیگر با توجه به اینکه منبع این گزارش و آمار شرکتی است که در زمینه فروش ارایه راهکارهای تشخیص مشکلات گوشی*های هوشمند فعالیت می*کند، نمی*توان چندان به آن اعتماد کرد و نرخ بالای خرابی دستگاه*ها برای این شرکت استراتژی بازاریابی خوبی محسوب می*شود. ظاهرا منبع این اطلاعات نیز تنها سرویس های این شرکت بدست آمده است به این ترتیب این گزارش در حالت کلی غیر قابل اعتماد و ناقص است در هر حال عملکرد نامطلوب آیفون*های اپل هم چنان موضوع نگران کننده است.

 

منبع: PHONEARENA

زهر است عطای خلق هر چند که دوا باشد

حاجت زکه میخواهی جایی که خدا باشد

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...