رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

3 راه ساده برای دانلود از یوتیوب! ( به همراه آموزش تصویری)


MR.Ali

ارسال های توصیه شده

62.jpg

این روزها کمتر کسی پیدا می*شود که با وب*سایت یوتیوب آشنایی نداشته باشد! این وب سایت بزرگترین آرشیو ویدیو در فضای مجازی نیز هست و در آن می*توانید ویدیو ببینید و یا خودتان ویدیوهای*تان را به اشتراک بگذارید. در این میان راه*های بسیاری نیز برای دانلود ویدیو از این وب سایت پیش روی شماست که ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با 3 تا از سریع*ترین روش*های دانلود از یوتیوب آشنا کنیم، پس ادامه مطلب را از دست ندهید.نصب افزونه Flash Video Downloader در فایر فاکسمرورگرها دنیایی ناشناخته را در دل خود گنجانده*اند که اگر از آن استفاده کنید، کارایی مرورگرتان چندین برابر خواهد شد. این دنیای ناشناخته افزونه* نام دارد. یکی از افزونه*هایی که برای فایرفاکس در دسترس قرار گرفته Flash Video Downloader است که توسط آن به راحتی می*توانید ویدیوهای یوتیوب را دانلود کرده و از دیدنش لذت ببرید. برای این*کار وارد بخش ابزارها شوید و گزینه Add-Ons را برگزینید.

63.jpg

 

سپس در کادر جستجو، نام افزونه مورد نظرمان یعنی Flash Video Downloader را بنویسید و پس از یافتن آن با یک کلیک ناقابل بر روی گزینه Install آن را بر روی مرورگر خود نصب کنید.

 

64.jpg

 

 

پس از یک راه اندازی مجدد فایرفاکس، هر بار که قصد تماشای یک ویدیو در یوتیوب را داشتید گزینه*ای با نام Download در زیر ویدیو به نمایش در می*آید و می*توانید از آن جهت دانلود ویدیوی مورد نظرتان با کیفیت*های متفاوت استفاده کنید.

 

 

 

65.jpg

 

استفاده از نرم افزار Youtube Video Downloaderیکی دیگر از روش*های دانلود از یوتیوب استفاده از نرم افزار Youtube Video Downloader است. شما پس از نصب این نرم افزار بر روی ویندوز، می*توانید لینک ویدیو مورد نظرتان را در نرم افزار وارد کنید و با زدن دکمه Start فایل مورد نظر را در پوشه*ای که پیش*تر انتخاب کرده*اید، دانلود کنید. از جمله مزایای این برنامه نسبت به رقبا این است که می*توانید از میان گزینه*های موجود کیفیت ویدیو دانلودی را انتخاب کنید. ناگفته نماند که کار با نرم افزار نیز بسیار ساده است و اصلا نیازی به آموزش نیست!

 

 

66.jpg

افزوده یک دابل S ساده قبل از نام یوتیوبروش آخر شاید ساده*ترین راه برای دانلود از یوتیوب نیز باشد. در این روش نیازی به نصب افزونه و یا دانلود نرم افزارهای مخصوص نیست و تنها کافی است که قبل از کلمه یوتیوب دو بار حرف S را اضافه کنید! یعنی ابتدا وارد وب سایت یوتیوب می*شوید و ویدیو مورد نظرتان را پیدا می*کنید و سپس *لینک ویدیو را از www.Yotube.com/ به www.SSYotube.com تغییر می*دهید و با فشردن دکمه اینتر وارد سایتی دیگر می*شوید و در آن تنها کافی است که فرمت ویدیو را انتخاب کنید و به راحتی آن را دانلود کنید.

 

67.jpg

 

68.jpg

رفاقت کشکه و دوغ

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...