رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

واکنش تعمیرکاران در برابر خراب کردن دستگاه مشتری


ehsangold

ارسال های توصیه شده

با سلام

همکاران عزیز اگه ممکنه تجربیاتتون و واکنش هایی رو که داشتید در برابر خاموش کردن گوشی مشتری و یا خراب تر کردن اون بگید حقیقتا اینجا راستش رو بگید دیگه مشتری بالا سرتون نیست یه جمع همکارگونه هستیم

 

و در پایان بالاخره همه ما در اثر اشتباه گوشی رو ممکنه خاموش کنیم به اقدامات که قبل خاموشی باید انجام بشه که خاموش نکنیم کاری نداریم اینجا

به این کار داریم زمانی که دیگه خاموش شده و کار از کار گذشته

تو این شرایط چه راه کارهایی مناسب که بتونیم ازش بگزریم با بهترین شرایط به نفع خودمون

 

 

همکاران با تجربه عزیز که قدیمی کار هم هستند لطفا شرکت کنند

و از تجربیاتشون ما رو هم مستفیض بگردانند

مردان بزرگ و خوش قلب دکمه تشکر را خواهند زد

لینک ارسال
  • پاسخ 27
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

داداش مشتری برام اومد گوشی سالم سالم اس 3بود فقط سوکت شارژش یکم بدقلقی میکرد اومدم تعویض کنم بعد تعویض دیگه اصلا روشن نشد هر کاری کردم نشد که نشد این خوب به مشتری چی بگی بگی هارد بعد میبره چندجا دیگه

 

تازه همون هارد هم که بگیم مشتری ول کن نیست

 

میگه من سالم بهت دادم سالم هم میخام

دیگه مسایل مثل تعویض سوکت که نمیشه خاموشی طی کرد

مردان بزرگ و خوش قلب دکمه تشکر را خواهند زد

لینک ارسال

گوشی بوده هنگ رو ارم بوده فقط

 

زدم کامل خوابوندمش که راحت بشه حیوونی

 

مشتری پیله کرده باید بیاریش تا روی هنگ رو ارم!!!!

 

 

خیلی ها هستن میان میگن مثلا فلش بزن یا برنامه بریز اصلا بعد پایان کار شروع میکنن به تست گوشی زنگ میزنه به یکی میگه مثلا صدا ضعیفه یا نداره قبلا اینطوری نبود!!!!!

 

حالا مثلا برنامه ریختن من یا فلش زدن من چه ربطی به صدا داشت اخه میام باز کنم درستش کنم میبینم قبلا رفته برا تعمیر صدا

حرف میزنی که قبلا رفته

میره با 4تا غول میاد سراغت

مردان بزرگ و خوش قلب دکمه تشکر را خواهند زد

لینک ارسال

دوست عزیز اشتباه از خودتونه باید توی فیش همه ی موارد رو قید کنید و با قبول یسری شرایط گوشی رو دریافت کنید. مشتری هم امضا کنه.

به کسانی که به شما حسودی میکنند ، احترام بگذارید

زیرا اینها کسانی هستند که صمیمانه پذیرفته اند شما از آنها برترید....

:dddddd:dddddd

لینک ارسال
دوست عزیز اشتباه از خودتونه باید توی فیش همه ی موارد رو قید کنید و با قبول یسری شرایط گوشی رو دریافت کنید. مشتری هم امضا کنه.

 

درود بر شما ...

 

دوست عزیز میشه یه عکس از فیش مغازه تون برام بذارید؟

[sIGPIC][/sIGPIC]

لینک ارسال
دوست عزیز اشتباه از خودتونه باید توی فیش همه ی موارد رو قید کنید و با قبول یسری شرایط گوشی رو دریافت کنید. مشتری هم امضا کنه.

 

اگه ممکنه از فیش مغازتون یه عکس بزارید لطفا

 

حالا بازم سوال توی فیش که نمیشه بنویسیم اگه مثلا بعد فلش خاموش شد به گردن ما نیست

گوشی نه ضربه نه اب خورده بعد فلش ممکنه خاموش بشه

وهیچ راه حلی هم براش پیدا نشه

اون رو چه کار میکنیم

مشتری خیلی لارج باشه بهش بگی هارد بود خاموش شد بره با یه تشکر خاص

والا مشتری های ما هارد اینا کار ندارن

گوشی روشن دادن روشن میخان

مردان بزرگ و خوش قلب دکمه تشکر را خواهند زد

لینک ارسال

درود بر دوستان عزیز. اگر من گوشی را که احساس کنم احتمال خاموشی یا برای تعویض قطعه ای که در صد خاموشی یا به وجود ااومدن مشکل داره را قبلش با مشتری هماهنگ میکنم . چه نرم افزار باشه چ سخت افزار. حالا داشتم گوشی ک هنگام تعمیر خاموش شد اونم درموارد نادر بخاطر جلب رضایت مشتری زمان بیشتری روش وقت گذاشتم درستش کنم و یا برد یا گوشی دست دوم خریدم که لااقل مشتری ناراضی ازم نباشه بازهم اگه بدونم خاموش شدن گوشی از سهل انگاری خودم بود .

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.


×
×
  • اضافه کردن...