به انجمن خوش آمدید

برای دسترسی به تمام ویژگی های ما، ثبت نام کنید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، شما قادر به ایجاد موضوعات، پاسخ به موضوعات موجود، ارسال اعتبار به اعضای دیگر خود، رسیدن پیام شخصی خود، به روز رسانی وضعیت پست، مدیریت نمایه خود و خیلی بیشتر خواهد بود. پس از ورود به سیستم، این پیام حذف خواهد شد.

ehsangold

واکنش تعمیرکاران در برابر خراب کردن دستگاه مشتری

پست های پیشنهاد شده

با سلام

همکاران عزیز اگه ممکنه تجربیاتتون و واکنش هایی رو که داشتید در برابر خاموش کردن گوشی مشتری و یا خراب تر کردن اون بگید حقیقتا اینجا راستش رو بگید دیگه مشتری بالا سرتون نیست یه جمع همکارگونه هستیم

 

و در پایان بالاخره همه ما در اثر اشتباه گوشی رو ممکنه خاموش کنیم به اقدامات که قبل خاموشی باید انجام بشه که خاموش نکنیم کاری نداریم اینجا

به این کار داریم زمانی که دیگه خاموش شده و کار از کار گذشته

تو این شرایط چه راه کارهایی مناسب که بتونیم ازش بگزریم با بهترین شرایط به نفع خودمون

 

 

همکاران با تجربه عزیز که قدیمی کار هم هستند لطفا شرکت کنند

و از تجربیاتشون ما رو هم مستفیض بگردانند


مردان بزرگ و خوش قلب دکمه تشکر را خواهند زد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

دلیلی قشنگ تر از خرابی هارد نیست

خخخخ


دنیا همه هیچ و اهل دنیا هم هیچ

ای هیچ برای هیچ 

برهم مپیچ

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

داداش مشتری برام اومد گوشی سالم سالم اس 3بود فقط سوکت شارژش یکم بدقلقی میکرد اومدم تعویض کنم بعد تعویض دیگه اصلا روشن نشد هر کاری کردم نشد که نشد این خوب به مشتری چی بگی بگی هارد بعد میبره چندجا دیگه

 

تازه همون هارد هم که بگیم مشتری ول کن نیست

 

میگه من سالم بهت دادم سالم هم میخام

دیگه مسایل مثل تعویض سوکت که نمیشه خاموشی طی کرد


مردان بزرگ و خوش قلب دکمه تشکر را خواهند زد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

گوشی بوده هنگ رو ارم بوده فقط

 

زدم کامل خوابوندمش که راحت بشه حیوونی

 

مشتری پیله کرده باید بیاریش تا روی هنگ رو ارم!!!!

 

 

خیلی ها هستن میان میگن مثلا فلش بزن یا برنامه بریز اصلا بعد پایان کار شروع میکنن به تست گوشی زنگ میزنه به یکی میگه مثلا صدا ضعیفه یا نداره قبلا اینطوری نبود!!!!!

 

حالا مثلا برنامه ریختن من یا فلش زدن من چه ربطی به صدا داشت اخه میام باز کنم درستش کنم میبینم قبلا رفته برا تعمیر صدا

حرف میزنی که قبلا رفته

میره با 4تا غول میاد سراغت


مردان بزرگ و خوش قلب دکمه تشکر را خواهند زد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

دوست عزیز اشتباه از خودتونه باید توی فیش همه ی موارد رو قید کنید و با قبول یسری شرایط گوشی رو دریافت کنید. مشتری هم امضا کنه.


به کسانی که به شما حسودی میکنند ، احترام بگذارید

زیرا اینها کسانی هستند که صمیمانه پذیرفته اند شما از آنها برترید....

:dddddd:dddddd

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
دوست عزیز اشتباه از خودتونه باید توی فیش همه ی موارد رو قید کنید و با قبول یسری شرایط گوشی رو دریافت کنید. مشتری هم امضا کنه.

 

درود بر شما ...

 

دوست عزیز میشه یه عکس از فیش مغازه تون برام بذارید؟


[sIGPIC][/sIGPIC]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

حواستون به منبع باشه بعد از شوک یا ....

زیاد پیش اومده ولتاژ رو پایین نیاوردم و....

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
دوست عزیز اشتباه از خودتونه باید توی فیش همه ی موارد رو قید کنید و با قبول یسری شرایط گوشی رو دریافت کنید. مشتری هم امضا کنه.

 

اگه ممکنه از فیش مغازتون یه عکس بزارید لطفا

 

حالا بازم سوال توی فیش که نمیشه بنویسیم اگه مثلا بعد فلش خاموش شد به گردن ما نیست

گوشی نه ضربه نه اب خورده بعد فلش ممکنه خاموش بشه

وهیچ راه حلی هم براش پیدا نشه

اون رو چه کار میکنیم

مشتری خیلی لارج باشه بهش بگی هارد بود خاموش شد بره با یه تشکر خاص

والا مشتری های ما هارد اینا کار ندارن

گوشی روشن دادن روشن میخان


مردان بزرگ و خوش قلب دکمه تشکر را خواهند زد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

درود بر دوستان عزیز. اگر من گوشی را که احساس کنم احتمال خاموشی یا برای تعویض قطعه ای که در صد خاموشی یا به وجود ااومدن مشکل داره را قبلش با مشتری هماهنگ میکنم . چه نرم افزار باشه چ سخت افزار. حالا داشتم گوشی ک هنگام تعمیر خاموش شد اونم درموارد نادر بخاطر جلب رضایت مشتری زمان بیشتری روش وقت گذاشتم درستش کنم و یا برد یا گوشی دست دوم خریدم که لااقل مشتری ناراضی ازم نباشه بازهم اگه بدونم خاموش شدن گوشی از سهل انگاری خودم بود .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

این مشکلات اجتناب ناپذیر هستن در کار من که مشکل رو به مشتری میگم بعد میگم هر چی شما فرمودید دیگه گوشی سالم مشتری تحویل داده شانس بیارم بگذره یا حق کم بخواد یا بگه گوشی سالمی میخوام باید با مشتری کنار اومد.بوده همکار خسارت کامل گوشی داده عادی این کار این مشکلات رو داره هر کسی میاد داخل کار باید ریسک رو قبول کنه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

با سلام و درود خدمت تک تک عزیزان؛

دوستان عزیز هیچ نمیتونه بگه که خودمو گم نمیکنم واکثرا دست پاچه میشیم که حالا بهش چی بگیم!!...اما....

همه ماها حداقل یکی دوبار یا بیشتر دچار این مشکل (خراب کردن)شده ایم ولی بهترین روش رو بهتون پیشنهاد میکنم،همیشه واقعیت اتفاق افتاده رو به مشتری بگین حتی اگه قرار باشه ضرر کنید این رو هم مطمئن باشید که مشتری پیش همکارای دیگه میره و داستان رو بهشون توضیح میده اونوقت اگه شما به مشتری دروغ گفته باشید کار بیشتر خرابتر میشه،با کمال خوشرویی و لطافت جریان رو توضیح بدید مطمئننا 70 درصد این روش جواب میده،یا بهتون فرصت میده که گوشی رو درست کنید و تحویل بدید یا معقولانه باهاتون را میاد.

آقا احسان نمیدونم شما کدوم شهر هستید ولی فکر نکنم زیاد هم در این دوره زمونه دیگه یارو بره با چندتا گنده لات بیاد سراغتون مگر اینکه بعد خراب کردن گوشی مشتری،بدترش رو انجام بدید و برا مشتری شاخ بشید. موند 30 درصد اون 30 درصد رو هم سعی کنید گوشی رو خراب نکنید دیگه و با احتیاط عمل کنید.

موفق باشید.


GSM-DEVELOPERS

THE BEST FORUM

There's always a way to solve problems

4_online?async&rand=0.169399502601008

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

درود

بنده چندسری برام پیش اومده که ال سیدی گوشی مشتری بخاطربی احتیاطی شکسته دراین مواردباهزینه خودم تعویض می کنم گوشیهای که خاموش کردم مشابه دست دوم اش به مشتری دادم


انچه پایانی نداردنه تویی ونه من....این انسانیت است که تاابدفریادکشیده خواهد شد...

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

درود بر دوستان ...

 

هیچ تعمیر کاری نیست که گوشی خراب نکرده باشدً@*&،832

 

بنده چند ماه پیش یه تبلت چینی برام آوردن برای فارسی سازی بنده درب کوچک پشت جاسیمکارتیشو گم کردم هر گشتم نتونستم پیداش کنم.

 

به مشتری حقیقتو گفتم.

 

خدایش بجاش یه گوشی اصلی سامسونگ بهش دادم.

 

بعد از اینکه گوشی رو بهش دادم شد مشتری دایمم ً@*&،5641


[sIGPIC][/sIGPIC]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

با سلام

بهترین کار، گفتن حقیقته....

 

من خودم یه گرند پریم تاوان دادم. اوایل کارم مشتری برای تعویض تاچ آورد، ال سی دی اش فلتش پاره شد. هرچی ال سی دی تست کردم نشد که نشد. خاموش شد که شد، خیلی عجیب بود ً@*&،37941ً@*&،37941

مشتری هم عجول، آقا گوشیمو بده.... حقیقتو گفتم براش.

هیچی دیگه یه گوشی گرفتیم براش.

هنوزم نفهمیدم چرا خاموش شد؟؟؟؟

ویرایش شده توسط h.phoenix

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
حواستون به منبع باشه بعد از شوک یا ....

زیاد پیش اومده ولتاژ رو پایین نیاوردم و....

 

برای منم اتفاق افتاده، اما بعدش درستش کردم.

همکارا دقت کنن...

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

یه بار یه گوشی g730 یکی از همکارا اورد بعد گفت برام فلش بزن بنده هم گفتم این احتمال زیاد مشکل از هارد گوشی هستا فلش زدم یهو میبینی خاموش میشه با مشتری طی کن گفت بزن بابا اینجور برا منم کلاس نزار منم گفتم چشم اقا زدیم و گوشی کاملا خاموش شد دادم بهش گفتم بفرما گوشی هارد خراب خدمت شما بعد رفت یه یک ساعتی بعد تماس گرفت که صاحب گوشی اومده و میگه من گوشیم روشن بوده و فقد چیزی روش نمیشد پاک کرد الانم خرابش کردی من اینا حالیم نیست باید گوشیم همونجوری بدی تحویلم منم بهش گفتم وقتی بهت میگم با مشتری قبلش طی کن گوش نمیکنی خیال میکنی میخوام برات کلاس بزارم حالا هم حقته هزینه تعویض هاردم با خودتهً@*&،2222

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

اینم تجربه کاری من

بهترین راه حل که تا 90 درصد براتون مشگل پیش نمیاد گفته بسم الله است به شخصه برام اتفاق افتاده که گوشی مشتری اورده برای سوکت شارژ بعد یه ایراد های خنده داری پیش میاد که هر کاری کردم درست نشده تازه به همکارا هم که میگم هنگ می کنن /:)

بعضی از مشتری های نحس هستنb-( و نحسی اونا به کار ما گره میخوره و گوشی زیر دستتون خراب میشه اونم به مشگل خیلی عجیب و خنده دار برا تون پیش میاد که باید یا دروغ بگید یا خسارت بدید=))

من همیشه سعی می کنم زمانی که گوشی رو شروع به تعمیر می کنم یه بسم الله و زمانی که به مشتری میدم اونم یه بسم الله میگم که مشگلی پیش نیادً@*&،74874

مثله ماه محرم و صفر که ماه نحسی است


GSM-DEVELOPERS

اگه فقط کاری که در توانته انجام بدی از اینکه هستی بهتر نمی شی

بدون خرید اشتراک کاربر ویژه شوید

 

عضو شوید

10 پست مفید ارسال کنید

کاربر وِیژه شوید

و از امکانات رایگان لذت ببرید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
اینم تجربه کاری من

بهترین راه حل که تا 90 درصد براتون مشگل پیش نمیاد گفته بسم الله است به شخصه برام اتفاق افتاده که گوشی مشتری اورده برای سوکت شارژ بعد یه ایراد های خنده داری پیش میاد که هر کاری کردم درست نشده تازه به همکارا هم که میگم هنگ می کنن /:)

بعضی از مشتری های نحس هستنb-( و نحسی اونا به کار ما گره میخوره و گوشی زیر دستتون خراب میشه اونم به مشگل خیلی عجیب و خنده دار برا تون پیش میاد که باید یا دروغ بگید یا خسارت بدید=))

من همیشه سعی می کنم زمانی که گوشی رو شروع به تعمیر می کنم یه بسم الله و زمانی که به مشتری میدم اونم یه بسم الله میگم که مشگلی پیش نیادً@*&،74874

مثله ماه محرم و صفر که ماه نحسی است

با سلام

دقیقا با مشتزی نحست موافقم.هفته پیش دوتا فلت تاچ ایفون 4 واس ی نفر پاره کردم اصلا خنده دار بود.ار بس نحس بود.

منم زیر فلش شده گوشی خاموش کردم جاش ی مشتری گفتم وتاوان دادم یا ی j7 بازکردم سوکت شارژ بزنم ولی خیلی الکی ال سی دیش شکست اونم وقتی باز بودً@*&،832

.

ولی بعضی مشتریا رو نمیشه حالی کرد و رو راست بود من میدونم هاردش خراب بوده ولی رف نمیخواد قبول کنه مجبورم اینقد بپیچونمش ک قبول کنه.ً@*&،2111

در ضمن بعضی مشتریام خودشون داغونن.نیاز ندارن برن ادم بیارن اینارو نباس رو داد باس مث خودشون بود ً@*&،632 یا حق


r2ol_gsm-developers.gif

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

من که چ خوب چ بد

حتی گوشی اک هم فلش میزنم میگم به مشتری

داداش یا خانم

نوسانات برق یهو دیدی برق رفت سوخت

یهو دیدی کابل برق نیاورد

و و و

همه اینا رو میگم اخر سر میگم البته احتمالش 1 صدم درصد هست همچین مشکلاتی پیش بیاد

و مشتری رو راضی میکنم

دو ساله اینجوری کار میکنم شکر خدا به مشکلی برنخوردم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

عرض سلام و خسته نباشید خدمت همکاران محترم

دوستان بهترین روش از نظر بنده اینه اول هزینه تعمیرات را کم نکنید که میره پیش فلانی درست میکنه کمتر بگم از مغازه نره . حدود هزینه تعمیرات رو عینا با نوسانات احتمالی به مشتری اعلام کنید اگر خواست واسش انجام بدیدکه بعدا متحمل ضرر بیش از حد نشید. برای مثال اگر هزینه تعویض سوکت شارژ اس 7- 100 تومنه نگید 20 تومن که در صورت خطا از جیبتونم تاوان بدید گاها هزینه پرداختی با دریافتی هم برابر بشه خوبه کسب تجربه میشه حتی اگه با کسر هزینه تعمیرات 100 تومن ضرر کنید بهتر از اینه که واسه مشتری گوشی بخرید

دو اینکه اتفاقی که افتاده باید فکر چاره باشید ابتدا از مشتری زمان بگیرید و بهش اطمینان بدید که نهایتا با هم کنار میایید یا گوشی رو به عنوان کارکرده ور میدارید یا درستش میکنید یه

یه مقاله میخوندم چکیدش این بود که مشتری شما چرا دیگه از شما خدمات نمیگیره در کل نه بخاطر گرون فروشی نه بخاطر بد قولی نه بخاطر افزایش مدت تحویل کاره بلکه 90 درصد به خاطر اینکه به مشتری اهمیت نمیدیم مشتری همشه با توضیحات و صحبت کردن قانع میشه سعی کنیم باهاش صحبت کنیم و بهش اطمینان بدیم

گاها شده راه حل بعد 10 روز بدست اومده تو حل مشکلتون از همکاراتون کمک بگیرید غرورتونو بزارین کنار که الان من بپرسم میگن بلد نیست همه چیز را همگان دانند و بس

یه چیزیو همیشه پیش همکارا میگم چیزی که با عملیات نرم افزاری خراب بشه با انجام مشابه همون عملیات نرم افزاری درست میشه پس نگران نباشید و دستپاچه نشید

در کل هیچوقت نترسید که ای وای چه واویلایی میشه همه چیز درست میشه همونطور که خیلیامون تاوان دادیم میبینید داریم به کارمون ادامه میدیم اتفاقی هم نیوفتاده بلاخره کاره پیش میاد واسه یه گوشی کسی رو اعدام نمیکنن که

پیروز و سرافراز باشید

ویرایش شده توسط pargami

دنیای gsm خاکستریه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

بله ممنونم از تجربه عزیزان

 

بنده توی شهری هستم غریب

و مساله رو اکثرا میدونن و تشخیص میدن

بنابراین مشتری ها چون شهر خودشونه در برابر من احساس قدرت و قدرت نمایی میکنن

 

که بارها شاهد قدرت نمایی این عزیزان بودم

 

طی هم میکنیم خاموشی و این مسایل رو کاغذهم زدم

 

ولی گوش شنوا در کار نیست

 

طرف گوشی شو خاموش کردم با خودش طی کردم

فرداش خودش نیومده

زن و بچش ریختن تو مغازه گوشی مثلا مال من بوده و سالم بوده و...خلاصه با اینجور مسایل روبه رو هستم

 

حقیقتا ادعایی ندارم گوشی خاموشی زیاد برام اتفاق میافته

اخیرا یه ترفندی میزنم

گوشی هایی رو خاموش میکنم و براشون برد میخرم

و قیمت برد رو میگیرم از مشتری بدون اینکه بهش بگم برد تعویض کردم تا 150تومن شده برد خریدم و هزینش از مشتری گرفتم گفتم فلان ایسی عوض کردم اینقد شده نمیخای تا در بیارمش بهت بدم که دیگه اکثرا موافقت میکنن و حل میشه میره

 

و اکثرا اون کسایی که قدرت نمایی میکنن گوشی هاشون در حد همین 150تومن هست

 

ولی این ترفند تا همین نرخ جواب میده بالاتر برا گوشی های مدل بالا دیگه جوابگو نیست

 

نمیشه هم که تو این بی بازاری و بی مشتری

و خرج های سرسام اور

هریه مدت پول یه گوشی بدیم دست مشتری

 

باور کنید پول نداریم برا زن و بچه خودمون گوشی بخریم

باید راه هایی پیدا کنیم از شر این مشکل و پرداخت خسارت راحت بشیم


مردان بزرگ و خوش قلب دکمه تشکر را خواهند زد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
79.jpg

میتونید یه عکس بهتر بذارید؟

یا خود فایل رو واسم آپ کنید میخام بزنم تو مغازه

تشکر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

بند5 خیلی دیگه حق مشتری رو زیر پا میزاره..دیگه با ریختن و نصب برنامه که گوشی خاموش نمیشه که ....


irgsm

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.