ehsangold 25 ارسال شده در 18 اسفند، 2016 اشتراک گذاری ارسال شده در 18 اسفند، 2016 با سلام همکاران عزیز اگه ممکنه تجربیاتتون و واکنش هایی رو که داشتید در برابر خاموش کردن گوشی مشتری و یا خراب تر کردن اون بگید حقیقتا اینجا راستش رو بگید دیگه مشتری بالا سرتون نیست یه جمع همکارگونه هستیم و در پایان بالاخره همه ما در اثر اشتباه گوشی رو ممکنه خاموش کنیم به اقدامات که قبل خاموشی باید انجام بشه که خاموش نکنیم کاری نداریم اینجا به این کار داریم زمانی که دیگه خاموش شده و کار از کار گذشته تو این شرایط چه راه کارهایی مناسب که بتونیم ازش بگزریم با بهترین شرایط به نفع خودمون همکاران با تجربه عزیز که قدیمی کار هم هستند لطفا شرکت کنند و از تجربیاتشون ما رو هم مستفیض بگردانند مردان بزرگ و خوش قلب دکمه تشکر را خواهند زد لینک ارسال
علیرضا شاهرخی 1,017 ارسال شده در 18 اسفند، 2016 اشتراک گذاری ارسال شده در 18 اسفند، 2016 دلیلی قشنگ تر از خرابی هارد نیست خخخخ خرید و شارژ فوری جم و کردیت بازی های موبایلی تمامی بازی های آنلاین لینک ارسال
ehsangold 25 ارسال شده در 18 اسفند، 2016 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 18 اسفند، 2016 داداش مشتری برام اومد گوشی سالم سالم اس 3بود فقط سوکت شارژش یکم بدقلقی میکرد اومدم تعویض کنم بعد تعویض دیگه اصلا روشن نشد هر کاری کردم نشد که نشد این خوب به مشتری چی بگی بگی هارد بعد میبره چندجا دیگه تازه همون هارد هم که بگیم مشتری ول کن نیست میگه من سالم بهت دادم سالم هم میخام دیگه مسایل مثل تعویض سوکت که نمیشه خاموشی طی کرد مردان بزرگ و خوش قلب دکمه تشکر را خواهند زد لینک ارسال
ehsangold 25 ارسال شده در 18 اسفند، 2016 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 18 اسفند، 2016 گوشی بوده هنگ رو ارم بوده فقط زدم کامل خوابوندمش که راحت بشه حیوونی مشتری پیله کرده باید بیاریش تا روی هنگ رو ارم!!!! خیلی ها هستن میان میگن مثلا فلش بزن یا برنامه بریز اصلا بعد پایان کار شروع میکنن به تست گوشی زنگ میزنه به یکی میگه مثلا صدا ضعیفه یا نداره قبلا اینطوری نبود!!!!! حالا مثلا برنامه ریختن من یا فلش زدن من چه ربطی به صدا داشت اخه میام باز کنم درستش کنم میبینم قبلا رفته برا تعمیر صدا حرف میزنی که قبلا رفته میره با 4تا غول میاد سراغت مردان بزرگ و خوش قلب دکمه تشکر را خواهند زد لینک ارسال
MR.Shafiei 63 ارسال شده در 18 اسفند، 2016 اشتراک گذاری ارسال شده در 18 اسفند، 2016 دوست عزیز اشتباه از خودتونه باید توی فیش همه ی موارد رو قید کنید و با قبول یسری شرایط گوشی رو دریافت کنید. مشتری هم امضا کنه. به کسانی که به شما حسودی میکنند ، احترام بگذارید زیرا اینها کسانی هستند که صمیمانه پذیرفته اند شما از آنها برترید.... :dddddd:dddddd لینک ارسال
MR.Majid 226 ارسال شده در 18 اسفند، 2016 اشتراک گذاری ارسال شده در 18 اسفند، 2016 دوست عزیز اشتباه از خودتونه باید توی فیش همه ی موارد رو قید کنید و با قبول یسری شرایط گوشی رو دریافت کنید. مشتری هم امضا کنه. درود بر شما ... دوست عزیز میشه یه عکس از فیش مغازه تون برام بذارید؟ [sIGPIC][/sIGPIC] لینک ارسال
d sezar 28 ارسال شده در 18 اسفند، 2016 اشتراک گذاری ارسال شده در 18 اسفند، 2016 حواستون به منبع باشه بعد از شوک یا .... زیاد پیش اومده ولتاژ رو پایین نیاوردم و.... لینک ارسال
ehsangold 25 ارسال شده در 18 اسفند، 2016 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 18 اسفند، 2016 دوست عزیز اشتباه از خودتونه باید توی فیش همه ی موارد رو قید کنید و با قبول یسری شرایط گوشی رو دریافت کنید. مشتری هم امضا کنه. اگه ممکنه از فیش مغازتون یه عکس بزارید لطفا حالا بازم سوال توی فیش که نمیشه بنویسیم اگه مثلا بعد فلش خاموش شد به گردن ما نیست گوشی نه ضربه نه اب خورده بعد فلش ممکنه خاموش بشه وهیچ راه حلی هم براش پیدا نشه اون رو چه کار میکنیم مشتری خیلی لارج باشه بهش بگی هارد بود خاموش شد بره با یه تشکر خاص والا مشتری های ما هارد اینا کار ندارن گوشی روشن دادن روشن میخان مردان بزرگ و خوش قلب دکمه تشکر را خواهند زد لینک ارسال
apadana22 21 ارسال شده در 18 اسفند، 2016 اشتراک گذاری ارسال شده در 18 اسفند، 2016 درود بر دوستان عزیز. اگر من گوشی را که احساس کنم احتمال خاموشی یا برای تعویض قطعه ای که در صد خاموشی یا به وجود ااومدن مشکل داره را قبلش با مشتری هماهنگ میکنم . چه نرم افزار باشه چ سخت افزار. حالا داشتم گوشی ک هنگام تعمیر خاموش شد اونم درموارد نادر بخاطر جلب رضایت مشتری زمان بیشتری روش وقت گذاشتم درستش کنم و یا برد یا گوشی دست دوم خریدم که لااقل مشتری ناراضی ازم نباشه بازهم اگه بدونم خاموش شدن گوشی از سهل انگاری خودم بود . لینک ارسال
ارسال های توصیه شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.