امید 10 ارسال شده در 29 تیر، 2016 اشتراک گذاری ارسال شده در 29 تیر، 2016 با سلام خدمت دوستان این مراحل رو انجام بدید مشکلتون حل میشه Make sure latest version of iTunes is installed. Open “Control Panel“>“Hardware and Sound“>“Devices and Printers“. Here you’ll see your iPhone or iPad showing in “Unspecified” tab, right click on your device and select “Properties“. In next Windows, you’ll see two tabs ( General – Hardware ). Select Hardware and then properties. In “General” tab, select the “Change settings” button. Now select the driver tab, then select “Update Driver“. Next option “Browse my computer for driver software“. You have to choose the path now, check this one ” C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\Drivers “ Click “Next” > “Close“. لینک ارسال
shahin-gsm 12 ارسال شده در 30 تیر، 2016 اشتراک گذاری ارسال شده در 30 تیر، 2016 با این برنامه به راحتی ریستور کنید و اصلا از آیتونز استفاده نکنید http://gsm-developers.ir/thread9426.html لینک ارسال
ارسال های توصیه شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.