رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

جهت اطلاع همه تعمیرکاران عزیز


ILYA20

ارسال های توصیه شده

  • مدیریت کل سایت

با سلام و درود خدمت دوستان و همکاران شریف

 

 

موضوع این تایپک این گله های کاربران از خراب شدن بازار هستش

توجه کنید دوستان چرا ما خودمون رو گول میزنیم...

این جملات خود فریبی و باعث سرد شدن همه تعمیرکاران از تبادل اطلاعات میباشد...

اینجا تو ایران چرا ما پیشرفت نمیکنیم و چرا باید مدام از سایتای خارجی دنبال مطالب بگردیم...

دور حضور جمع این بر میگرده به خود ما که چقد دل خراب و سیاهی داریم...یکی مطالب رو نمیذاره میگه میترسم بغل دستیم قلق رو بدونه...

و بهونشم اینه که بازار خرابی میکنه...ما تعمیرکاران ایرانی هیچ وقت نخواستیم همکارمون نه تنها تو شهر خودمون بلکه جاهای دیگه پیشرفت کنه...

چرا اخه مطالب رو نمیذاری چون میترسی بنده خدا بغل دستیت یه تیکه نون ببره؟؟؟؟من خودم شخصا مخالف این کارم...

ما زمانی پیشرفت میکنیم که بتونیم باهم اطلاعاتمون رو به اشتراک بذاریم...

 

جهت اطلاع اعلام کنم فروم ما همیشه رایگان خواهند ماند برای کسانی که اطلاع میذارن به اشتراک و خود بنده تا جایی میتونم با اموزش های خودم در خدمتتان خواهم بود برای پیشرفت کارمون و حرفه ای شدنمون

از کسانی که اسپم بزنن و بگن بازار خرابی به طور جدی رفتار خواهد شد

موفق باشید و ماندگار

اگه این پست بهت کمک کرد دنبال دکمه تشکر نگرد . بجاش تو هم به جامعه آزادت کمک کن.

لینک ارسال
  • پاسخ 22
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

سلام

 

به نظر من تعمیرکار باید با تعمیرکار مبادله تعمیراتی داشته باشه

نه با یه فروشنده گوشی

 

فروشنده میتونه مشتریهای تعمیراتی خودش رو بفرسته به تعمیرکار و بالعکس

 

نه اینکه هرکی بیاد برا خودش بزنه تعمیرات در حالیکه هیچ از تعمیرات نمیدونه

لینک ارسال

با سلام خدمت دوست عزیزم

اما این در نظر بگیریم اگر شما در یک پاساژ باشید و همکارتون مطلب شمارو بخونه و بعد همون کار با 2 هزار تومن انجام بده چه حالی میشوید رام کوک شده را مینند 2 تومن

بنظر بنده ما اطلاعات را به اشتراک بزاریم ولی چنانچه شخص معتمدی از کاربری همچین حرکتی دید و به تایید مدیریت رسید بن کنیمش

همیشه انقدر خوبی کن که وظیفه نشه لطف باشه

لینک ارسال

این خوبه که همه اطلاعاتشون رو در اختیار هم بگذارن. فقط باید طوری باشه که دست کاربرای خونگی به این اطلاعات نرسه. میشه حرفه ای تر اموزش گذاشت تا هر کسی قادر به فهم مطالب نشه

لینک ارسال

سلام دوست عزیز گذاشتن وترویج مشکل نداره ولی یادت نره خیلی ها زحمت میکشن قلق درمیارن و خیلی هام بدون هیچ زحمتی از زحمت دیگران استفاده میکنن هرموقع تونستن سر سامانی به اوضاع تعمیرات بدن حرف شما صحیح میشه نه اینکه امسال ما که 8 تا 10 سال عمرشون گذاشتن انواع مدارک فنی گرفتن به سادگی تجربه بزارن دراختیار تازه واردی که یکماه اومده وداره کارمیکنه وباقیمت شکنی بازارمارو خراب میکنه هرموقع اصناف اونقدر قدرت پیدا کرد که تا تعمیرکارمجرب نباشه واذن این نداشته باشن که از لحاظ فنی فول هست بهش جوازکاربدن دوستان هم میتونن مطالب بده اخ شما میید تبادل یه تعمیرکار ساده میاد از من میپرسه فلان عیب چیه وقتی بهش گفتم درعوض اون چی تا کی ما باید جوریادگیری اون بکشیم حالا اونطرف قضیه کسای که حرفه ای هستن ماباهم مشکل نداریم داریم باهم تبادل میکنیم مگر چیزهای که هردوطرف تفاهمی وجه میپردازن که از هر هزاربار یکبار میشه حالا بازم این نظر بنده اس

لینک ارسال

سلام به عزیزان شرکت کننده

پائین آوردن قیمت تعمیرات - تعمیر شدن گوشی توسط یوزر خانگی - تعمیر شدن گوشی توسط فروشنده گوشی = تخریب تعمیرکار باسابقه

باید این مورد را مورد بررسی قرار داد تا تعمیرکار با سابقه بتونه در محیط امن اطلاعاتشو به اشتراک بذاره

لینک ارسال
  • مدیریت کل سایت
با سلام خدمت دوست عزیزم

اما این در نظر بگیریم اگر شما در یک پاساژ باشید و همکارتون مطلب شمارو بخونه و بعد همون کار با 2 هزار تومن انجام بده چه حالی میشوید

 

درود بر شما...

همکار بازار خراب کن رو نمیشه جلوشو گرفت ....اگه با قلق شما کارشو انجام نده با یه کار دیگه انجام میده و پولشو میگیره...

خیلی وقت پیش من مورلوکال نصب میکرده و با cmd در عرض چند ثانیه گوشی رو فارسی میکردم...همکارم بلد نبود و هی روت میکرد...

خب حالا اینجاش چه تفاوتی داره فقط باعث میشی همکارت عذاب بکشه و دیر یا زودم قلق گیرش میاد...

ضمنا من عرض کردم کسایی که اطلاعات به اشتراک بگذارن ... نه کسایی که اماده استفاده کنه...اگه همکار اطلاعات به اشتراک میذاره حقشه اموزش ها رو بدونه اگه که نه از این حق محرومه....

موفق باشید

اگه این پست بهت کمک کرد دنبال دکمه تشکر نگرد . بجاش تو هم به جامعه آزادت کمک کن.

لینک ارسال

ایلیا جان با نظرت موافقم ولی یسریا بازار خراب میکنن جاب اینه که کار بلد نیست قیمت پایین میدن بعد نمیتونن به نظر شما با این افراد باید چطور رفتار کرد؟

با تشکر

لینک ارسال

به نظر من باید بین خودمون یه اساسنامه بنویسیم و همه اونو امضا کنن و بر اساس اون اساس نامه قیمت بدیم و همه لیست قیمت ها رو بچسبونن روی دیوار مغازه و همه بر اساس اون قیمت بدن... اگه همه رعایت کنن و کسایی که زیر قیمت دارن کار میکنن تحریم بشن همه چی درست میشه

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.


×
×
  • اضافه کردن...