رفتن به مطلب

setare 1396

کاربر اخراج شده
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره setare 1396

  • درجه
    کاربر اخراج شده
  1. روانشناسی رنگ ها از جایی که بسیار به ذوق و علاقه افراد بستگی دارد، یکی از بخش های جالب و مرسوم بازاریابی و طراحی سایت است. در این مقاله قصد داریم تا شما را تاثیر روانشناسی رنگ ها در بازایابی برند و طراحی سایت آشنا کنیم . مباحث امروزی درباره رنگ ها و افکار موجود در این زمینه، مدارک تاریخی و و علاقه بازاریابان به موضوع رنگ ها در برند و طراحی سایت، بسیار وسعت یافته است . برای این که این گرایش را آنالیز کنیم و پی به رفتارها و افکار انسانی درباره رنگ ها ببریم، امروز برخی از تحقیق های نمونه درباره رنگ ها و مفهوم آن ها را انتخاب کرده و به بحث می پردازیم. تصوراتی که درباره روانشناسی رنگها غلط است ! شاید دلیل این امر به ترجیحات فردی، تجربه ها ، اتفاقات ، تفاوت های فرهنگی ، مفاهیم و غیره مربوط باشد. ممکن است تفکرات برخی افراد از رنگ ها ، بر درک ما نیز تاثیر بگذارد. از این رو، ایده ای که رنگ هایی مانند زرد و یا بنفش می توانند بیانگر احساسات بخصوصی باشند، احتمالا صحیح می باشد. این مباحث زمانی جلوه نامتناسبی به خود می گیرد که روانشناسی رنگ ها در جملات زیر به صورت خلاصه بیان شود: خوب، ناراحت نشوید. امروز، زمان این را داریم تا به تحقیقات و مطالعات درباره رنگ ها و تاثیر آن بر روی افراد، نگاهی بی اندازیم. تاثیرات و اهمیت مهم رنگ ها در طراحی سایت و برند سازی ابتدا، اجازه دهید به برند سازی و طراحی سایت بپردازیم که یکی از مهم ترین بخش ها در ارتباط با درک رنگ ها است و جایی است که مقاله های زیادی درباره این موضوع، با اشکال مواجه شده است. تلاش های زیادی در ارتباط با آنالیز واکنش های افراد به رنگ های مختلف، انجام شد. حقیقت این می باشد که رنگ بسیار به تجربه های شخص هر فرد بستگی دارد و حس هر کسی نسبت به هر رنگی متفاوت می باشد. پیام ها و برداشت های مختلف و متفاوتی درباره رنگ ها موجود می باشد. برای مثال رنگ ها، نقش بسیار مهمی در خرید کردن مشتریان از وب سایت و برند ها ایفا می کنند. در یک تحقیق معتبری به نام تاثیر رنگ در بازاریابی، محققان متوجه شدند که 90 درصد از شرکت کنندگان این مطالعه این نظر را داشتند که بر اساس رنگ ها موجود در برند، انگیزه خریدن کردن را کسب نمودند. تحقیقات زیاد دیگری نیز اثبات کرده اند که رنگ ها عامل فروش محصولات و سرویس های یک برند و یا یک وب سایت می باشند. تحقیقی به نام قرمز هیجان انگیز و آبی رقابتی هم چنین مشخص می کنند که هدف خرید کردن مشتریان، بسیار از رنگ ها تاثیر می گیرد و باعث درک یک برند می شود. این موارد به این معنا می باشند که رنگ ها بر اینکه مشتریان چگونه یک برند و وب سایت را می بینند و درباره اش فکر کنند، تاثیر می گذارد. تحقیقات دیگری نیز آشکار ساخته است که مغز ما برند های قابل درک را بیشتر ترجیح می دهد. این امر، نقش مهمی را در هویت یک برند ایفا می کند. در تحقیق رنگ و عملکرد آن تاکید شده است که رنگ ها برترین و مهم ترین عامل برای برند های جدید می باشند، زیرا توسط رنگ لوگو و یا حتی رنگ استفاده شده در طراحی سایت، می توانند از رقیبان خود پیشی بگیرند. به طور مثال، اگر اکثر برندهای رقیب از رنگ آبی استفاده نمودند، شما می تواند یک بنفش بخصوص و منحصر به فردی را برای برند و طراحی سایت خود در نظر بگیرید. زمانی که بحث انتخاب یک رنگ صحیحی می شود، تحقیقات اثبات کرده اند که پیش بینی واکنش مشتری به رنگ استفاده شده در محصول یا طراحی سایت بسیار مهم تر از استفاده خود رنگ می باشد. به طور مثال، اگر پیش بینی کرده اید که رنگ سبز باعث ترغیب بیشتر مشتریان برای خرید کردن از وب سایت می شود، بدون شک آن را در سایت و برند خود به کار ببرید. شما چی فکر میکنید ؟ به نظر شما چقدر رنگ در روحیه افراد بازدید کننده یک وبسایت تاثیر دارد ؟
  2. به عنوان یک وبمستر و مدیر سایت باید بدانید که فیس بوک تنها یک شبکه اجتماعی برا ارتباط گرفتن نیست ! و بهترین بستر برای فروش محصولات شماست . و باید بدانید که کاربران خود را پس از خواندن مطالب فیس بوک چگونه به سایت فراخوانی کنید و جذب طراحی سایت خود کنید . . در ادامه مختصری از نکات مهم برای بهینه سازی پست های فیس بوک برای اشتراک گذاری آن و در نهایت جذب کاربر در سایت می پردازیم . تغییراتی که در الگوریتم فیس بوک به وجود آمده است برای رتبه بندی پست ها، Edgetank وسیله ای برای Facebook می باشد تا مشخص کند که کدام پست ها مهم تر می باشند. این ابزار تصمیم می گیرد که کدام محتواها برای News Feeds انتخاب شوند. فرمول اصلی که Edgerank به شما پیشنهاد میدهد همان طور که درسایت Edgerank.Net توضیح داده شده است، فرمول الگوریتم این ابزار شامل 3 مورد برای مشخص کردن رتبه پست ها در فیس بوک می باشد : • ارتباط نزدیک بین منبع محتوای منتشر شده با کاربرفیس بوک : هر چه این ارتباط کاربر با محتوای پست شده بیشتر باشد، پست مورد نظر بیشتر در News Feed کاربر نشان داده می شود . • انواعی از عملکردها که روی محتواها انجام می شود، مانند لایک، به اشتراک گذاری، کامنت و غیره می تواند به وزن و معنای پست بیافزاید . کامنت ها، ارزش پست ها را بیشتر از لایک ها بالا می برند. • مدت زمان بین لانچ شدن پست تاجذب شدن کاربر به آ« : محتواها هم چنان که قدیمی می شوند، طرفداران خود را از دست می دهند. پست کردن محتواهای جدید نقش اساسی را در نگه داری مخاطبین ایفا می کند. تمامی این سه مورد بالا برای رتبه بندی پست ها بسیار مهم می باشند، اما سنجش اهمیت و ارزش پست ها پیچیده تر شده است. از این رو، این موارد باید در این زمینه در نظر گرفته شود : روابط کاربران، انتخاب دریافت آخرین بروزرسانی ها از صفحات و افراد مشخص، انواع پست ها، گزارش Spam، کلیک ها، نگاه به جدول زمانی، ابزاری که استفاده می شود و غیره. به جای این که هر یک از این عوامل را به صورت مجزا مطالعه کنید، باید بدانید که Facebook با به کارگیری روش های نوین برای کاربران محتواهای با کیفتی مهیا می کند و این امر کار شما را ساده تر می سازد. استفاده از محتوای باکیفیت در ارسالی هایتان : تحقیقات زیادی انجام شده است تا کشف شود که چه نوع پست هایی توجه مخاطبان را بیشتر جذب می کند و باعث می شود تا برای بازدید طراحی سایت تمایل داشته باشند. انواعی از پست ها وجود دارد که برای به اشتراک گذاشتن درNews Feeds هم چنان ادامه خواهند داشت. کاربران در News Feeds چه پست هایی را نخواهند دید؟ شما چه فکر میکنید ؟ فیس بوک متوجه شده است که کاربران دوست ندارند پست هایی را ببینند که بسیار تبلیغاتی می باشند و به این ترتیب است که از مشاهده برخی پست ها صرفه نظر می کنند و به طراحی سایت سوق نمی یابند. پست هایی با هدف ترغیب مردم به خرید از طراحی سایت مربوطه، درخواست از مردم برای به اشتراک گذاری بیشتر پست ها با دیگران و استفاده از پست هایی که محتواهای قدیمی دارد، می تواند به ندرت در News Feeds دیده شود. خیلی مهم است تا زمانی که پست های خود را می سازید، به این موارد توجه کنید، زیرا ساخت این نوع محتواها می تواند ارزش پست های تان را کم کند و باعث می شود کسی رغبت نداشته باشد طراحی وب سایت شما را بازدید کند. چگونه این اطلاعات را برای خود تقویت می کنید تا رتبه بندی پست های تان را در Facebook ارتقاء دهید ؟ زمانی که آماده هستید تا موارد بالا را برای پست های خود به کار ببرید، نیاز دارید تا درک کنید که طرفداران و دوستان تان نباید الزاما پست های شما را ببینند. کاربران زمانی پست های بروز شما را انتخاب خواهند کرد و به پست های شما جذب خواهند شد که متناسب بودن آن را با خود تشخیص دهند. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که News Feeds برای اشتراک گذاری بیشتر پست های تان عمل خواهد کرد. شما ابتدا باید پست های خود را در معرض عموم قرار دهید و زمانی که محتواهای شما به اشتراک گذاشته شد و هر کسی آن را مشاهده کرد، می توانید مطمئن باشید که پست های تان می تواند افراد بیشتری را به خود جذب کند و به طراحی سایت تان هدایت کند. اما چه نکاتی کمک به جذب شدن کاربر میکند ؟ 1 . تصاویر جذاب پست های Facebook همراه تصاویر ها حدود 39 درصد تعاملات بیشتری از پست های بدون تصویر دریافت می کنند. تصاویر 104 درصد کامنت بیشتر و 84 درصد کلیک بیشتر از پست هایی که فاقد تصویر هستند، کسب می کنند. زمانی که چیزی برای گفتن دارید، تصویری انتخاب کنید که به انتقال منظورتان به مخاطب بسیار کمک کند. نکته: نباید از مواردی استفاده کنید که حق کپی رایت دیگران زیر پا گذاشته می شود. 2 . متن پست را کوتاه و لذت بخش بسازید متن هایی که دارای کمتر از 80 کاراکتر می باشند به نظر می رسد که 27 درصد بیشتر از پست های طولانی تر لایک می خورند. از این رو، زمانی که می خواهید داستان و یا محتوایی را پست کنید، راهی بیابید که تا جایی که می شود آن را فشرده و خلاصه کنید. 3 . استفاده از استیکرها را فراموش نکنید کاربران Facebook به نظر می رسد به پست های بیشتر جذب می شوند که از استیکرهای نظیر صورتک های خنده و یا چشمک استفاده می کنند. این پست ها 33 درصد بیشتر به اشتراک گذاشته می شوند و 57 درصد بیشتر از پست بدون استیکر لایک دریافت می کنند. 4 . از تصویرخود همراه یک لینک استفاده کنید زمانی که مقاله و یا دیگر محتوای طراحی سایت را در فیس بوک پست می کنید، یک تصویر و یا توضیح شخصی از ناشر ارائه دهید تا کاربران بتواند روی آن کلیک کنند. این نوع پست ها نسبت به پست هایی که فیس بوک پیش نمایشی به طور اتوماتیک برای آن ها فراهم می کند، کاربران بیشتری را به خود جذب می کند. 5 . هاست ویدئو ها در فیس بوک می توانید با آپلود کردن ویدئوهایی به طور مستقیم در فیس بوک ، آن ها را به اشتراک بگذارید. می توانید یک لینک را در محتوای و یا پست خود همراه این ویدئو ها قرار دهید. ویدئوهای که در فیس بوک قرار می گیرد توجه بیشتری را به خود جلب می کند تا ویدئو های که در وب سایت های نظیر Youtube و Vimeo قرار دارد.
  3. بر صاحبان کسب و کار های اینترنتی پوشیده نیست که روز های تعطیل بهترین فرصت برای جذب کاربر و تبدیل آن به مشتری است . اما به راستی با چه روشی میتوان بیشترین کاربر را به مشتری تبدیل کرد ؟ . بی معطلی به سراغ 3 روش و نکته طلایی برای تبدیل کاربران به مشتری در روز های تعطیل خواهیم پرداخت : استراتژی بازاریابی وب سایت بعد از طراحی سایت در روز های تعطیل : حدود 25 درصد از خریداران، خریدهای خود را قبل از تعطیلات هالووین شروع می کنند. به تمامی افرادی که ممکن است در مرورگرها جستجو کنند و وب سایتی را بیابند و از آن خرید کنند، توجه داشته باشید. از این رو باید تبلیغاتی را بسازید که از دید مشتریان وب سایت بسیار عالی باشد. اگر این تبلیغات را از پیش ساخته اید، باید به اهداف بازاریابی خود دوباره فکر کنید و هم چنین باید به ابزارهایی که در این مسیر استفاده می کنید نیز توجه داشته باشید که این موارد به شما کمک می کنند تا داده هایی درباره مشتریان وب سایت و فروش محصولات و سرویس های وب سایت تان به دست آورید و روی مواردی بیشتر سرمایه گذاری کنید که از نظر مخاطبین وب سایت جذاب تر می باشند. شما باید در این زمینه از آنالیزهایی کمک بگیرید تا بدانید که مخاطبین بیشتر به کدام قسمت های وب سیات تان توجه دارند و از این رو روی همان قسمت ها سرمایه گذاری کنید تا بیشتر نظرشان را به خود جلب کنند. بهینه سازی طراحی سایت برای نسخه های موبایل و تبلت - توجه بسیار زیاد به نسخه ریسپانسیو سال گذشته بالای 1 تریلیون درآمد از کاربران وب سایت های تجارت الکترونیک در گوشی های همراه به دست آمد. این میزان حدود 28 درصد از کل درآمد را در بر دارد، خیلی بد نیست! درست است؟ باید طراحی سایت خود را برای گوشی های همراه بهینه سازی کنید تا فروش های بیشتر و بیشتری داشته باشید و مردم انگیزه بالایی داشته باشند تا در این تعطیلات از وب سایت شما خرید کنند. تعطیلات ، زمانی برای نزدیک شدن مشتریان به گوشی همراه و استفاده بیشتر از آن اگر مطمئن نیستید که طراحی سایت شما به صورت ریسپانسیو می باشد یا خیر، این مورد را امتحان کنید : صفحات وب سایت تان را توسط ابزارهایی نظیر گوگل تست کنید تا اطمینان یابید که مرورگرهای گوشی همراه، وب سایت شما را به طور کامل و بدون نقص می خوانند. شما باید اطمینان یابید که آیا وب سایت شما در تمامی ابزارها پاسخگوی نیازهای کاربران خود می باشد یا خیر منبع: طراحی سایت
  4. رعایت نکات اصلی در سئو میتواند بسیار کمک کننده باشد اما نکات ریزی در هنگام فرآیند سئو و طراحی سایت برای شما پیش می آید که شمارا از همراهی و هم صدا بودن با گوگل باز میدارد . . سئو را بدون این که درگیر کلمات شویم تعریف کنیم؛ سئو همان نزدیکی به دشمن ما گوگل است که وضعیت خوبی در آن نداریم ؛ اما خب به لطف خدمات گوگل قرار است با گوگل به صلح برسیم. لازمه این صلح یکدلی و هم صدایی با گوگل است که با استفاده از سئو محقق می*شود. اگر امروزه اغلب افراد برای کسب نتایج سریع تر سئو کلاه سیاه را ترجیح می*دهند به دلیل عدم همدلی مدیر سئو کلاه سیاه و گوگل است. گوگل سرسخت است و مدیر سئو هنوز هم نتوانسته است با او به توافق برسد. هم صدا و یک دل با گوگل شدن موجب شکل گیری سئو از نگاهی دیگر شده است؛ سئو همدلانه! البته سئو همدلانه تعریف تخصصی ندارد و فقط نگاهی متفاوت به مقوله سئو و بهینه سازی وب سایت است. به وسیله سئو همدلانه قرار است به رنکینگ یا رتبه بندی بهتری در گوگل برسیم. مهم ترین نکته ای که باید در سئو بعد از طراحی سایت به آن توجه ویژه بکنید ، استفاده از تکنیک های سئو کلاه سفید است و بعد از آن باید به این نکته توجه کنید که طراحی سایت خود را کاربرپسند انجام دهید نه برای گرفتن نتایج بهتر در موتور های جستجو ؟! منبع: سارین وب
×
×
  • جدید...