رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

Duo اپلیکیشن مکالمه ی ویدئویی گوگل از راه رسید


d sezar

ارسال های توصیه شده

آخرین باری که با یکی از دوستان خود گفتگویی چهره به چهره داشته اید کی بوده است؟ منظور چت واتس اپ یا شیوه های مشابه نیست بلکه گفتگویی به سبک گوگل، بله گوگل با معرفی اپلیکیشن Duo راه را برای یک گفتگوی ویدئویی جذاب باز کرده است. Duo اپلیکیشن مکالمه ی ویدئویی گوگل از راه رسید!

 

به آسانی دوستان خود را خواهید دید و با آنها صحبت خواهید کرد. فیلترها و چت های گروهی را فراموش کنید اپلیکیشن Duo راهی برای گفتگوی ویدئویی دو به دو با تصاویری درخشان است.

 

به راحتی یک اپلیکیشن چت، شماره تلفن خود را وارد کنید، دوست مورد نظر خود را انتخاب کنید و گفتگوی خود را با یک لبخند آغاز کنید.

 

این اپلیکیشن بین پلتفرمی است یعنی امکان مکالمه ی کاربران اندروید و آیفون نیز وجود خواهد داشت. تماس ها به صورت دو طرفه رمز گذاری می شوند.

 

بهتر از همه سرعت بالای Duo است. کیفیت مکالمه به صورت خودکار با توجه به سرعت شبکه تغییر می کند و امکان انتقال همزمان بین داده های موبایل و داده های وای فای نیز وجود خواهد داشت تا همواره متصل بمانید.

 

اما باید بدانید شاهد توانای هایی اسکایپ مثل مکالمه ی کنفرانسی نخواهید بود اما به راحتی با گوشی خود بدون نیاز به هیچ وسیله ی دیگری یک مکالمه ی ویدئویی جالب خواهید داشت.

 

 

هر دو طرف باید قبل از مکالمه اپلیکیشن را نصب کنند بعد می توانند صحبت را شروع کنند و از عبارات مهمی مثل سلام خوبی چه خبر استفاده کنند، نیازی به ایجاد حساب و به خاطر سپردن یک پسورد دیگر هم نخواهد بود. به محض ضربه زدن بر روی دکمه ی call ویژگی Knock Knock می توانید دوست خود را پیش از تماس مشاهده کنید که ویژگی چندانی جالبی برای آنهایی که تازه از خواب بیدار شده اند و هنوز نگاهی در آینه نینداخته اند نخواهد بود.

 

این که دوستانتان قبل از شروع مکالمه می تواند چهره ی شما ببیند ویژگی متفاوت و جذابی خواهد بود. دقت کنید به محض انتشار کامل اپلیکیشن Duo به صورت جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

هات اپ نیوز

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...