رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

امکان ارسال فایلهای حجیم در آیفون


hadi000

ارسال های توصیه شده

اموزش

 

ارسال فایل*های حجیم با استفاده از قابلیت Mail Drop✅

 

قابلیت Mail Drop امکانی است که اپل آنرا برای اولین بار در سیستم عامل OS X 10.10 رونمایی کرد و به کاربران امکان میدهد هنگام ارسال ایمیل برای مخاطبشان، فایل هایی تا سقف ۵ گیگابایت را به آن پیوست کنند.

 

1: ابتدا اپلیکیشن ایمیل را در آیفون، آیپاد یا آیپد خود باز کنید و سپس برای ارسال یک پیام جدید بر روی New Message تپ کنید و یا به یکی از ایمیل هایتان پاسخ دهید.

 

2:سپس در قسمت وارد کردن پیام، تپ کنید و دستتان را نگه دارید تا منوی پاپ آپ ظاهر شود. در این منو به سمت راست بروید تا جایی که به گزینه*ی Insert Photo or Video from the menu برسید و سپس بر روی آن تب کنید

 

3: حالا وارد Camera roll میشوید و میتوانید یک یا چند تصویر و کلیپ را انتخاب کنید.

 

4: در قسمت بعد نرم افزار ازتان میپرسد که آیا مایل هستید که حجم فایل های انتخاب شده را کاهش دهید؟ اگر میخواهید فایل ها با حجم و رزولوشن حقیقی خودشان ارسال شوند، باید گزینه*ی Actual Size را انتخاب کنید.

 

5: در مرحله*ی بعدی نرم افزار بهتان هشدار میدهد که حجم فایل های انتخابی بالاتر از حد مجاز است و اگر میخواهید میتوانید از سرویس Mail Drop استفاده کنید و برای این منظور باید بر روی دکمه*ی Use Mail Drop تپ کنید.

 

6: بعد از این مرحله، فایل ها داخل ایمیل تان آپلود میشوند و مخاطب تان هم میتواند آنها را از روی سرورهای iCloud و به طور مستقیم دریافت کند (به صورت یکجا یا تک تک)

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...