رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

اموزش کامل آپدیت و ریستور آیفون، آیپاد و آیپد


hadirasoolian

ارسال های توصیه شده

آموزش کامل آپدیت و ریستور آیفون، آیپاد و آیپد

 

 

 

برای آپدیت دیوایس 2 راه وجود دارد که در ایران اپل این دو راه را به شما اموزش میدهیم که یکی به صورت بی سیم و توسط خود دیوایس صورت می گیرید و دیگری به کمک آیتونز و با کابل USB انجام می پذیرد. پیش از انجام هر کاری پیشنهاد می کنیم از دیوایس خود Backup تهیه کنید تا در صورت بر خوردن به مشکل، اطلاعات دیوایس شما از بین نرود

 

راه اول: از طریق دیوایس و به صورت بی سیم OTA

برای انجام این کار ابتدا دیوایس خود را به اینترنت WiFi متصل کنید.

سپس به مسیر زیر بروید تا آپدیت جدید را مشاهده نمایید:

Settings > General > Software Update

حال روی Download and Install بزنید تا دانلود نسخه جدید iOS آغاز گردد. زمانی که دانلود به پایان برسد شما می توانید دکمه Install را بزنید تا دیوایس به روز رسانی شود. البته ممکن است در میان انجام دانلود یا نصب نسخه جدید اروری مبنی بر کم بودن حجم دیوایس نمایش داده شود که در این صورت باید برخی از اپلیکیشن های دیوایس را حذف کنید یا از راه دیگری برای آپدیت استفاده کنید که آن هم استفاده از آیتونز و کابل USB است.

 

راه دوم: از طریق آیتونز و کابل USB

در ابتدا آخرین نسخه آیتونز مناسب با سیستم عامل خود را از لینک زیر دریافت و نصب نمایید

ساسیت اپل:

iTunes - Download iTunes Now - Apple

سپس دیوایس خود را به کمک کابل USB به کامپیوتر متصل کنید و آیتونز را اجرا نمایید. توجه داشته باشید که باید کامپیوتر شما به اینترنت متصل باشد! زمانی که دیوایس شما توسط آیتونز شناسایی شد، دیوایس مورد نظر را انتخاب کنید و روی Summary بزنید تا صفحه مربوط به دیوایس نمایش داده شود.

باز در این مرحله 2 راه وجود دارد. یکی کلیک روی Check for Update و دیگری انتخاب دستی فایل فریمور IPSW دانلود شده و مربوط به دیوایس!

 

اگر قصد دارید، آیتونز به صورت خودکار و بدون دخالت شما دیوایس را آپدیت نماید، روی Check for Update کلیک کنید و منتظر بمانید تا دکمه Download and Update نمایش داده شود.

پس از نمایش دکمه روی آن کلیک کنید تا آپدیت صورت پذیرد. البته فراموش نکنید که این راه زمان زیادی را صرف خواهد کرد زیرا فایلهای iOS حجمی بیش از 800 مگابایت دارند!

 

اگر از پیش فایل IPSW مربوط به دیوایس خود را دانلود کرده اید، کافیست پس از اتصال دیوایس با کابل، اجرای آیتونز و ورود به تب Summary، دکمه Shift کیبورد را نگه داشته و روی آپدیت کلیک کنید.

حال پنجره ای باز خواهد شد که شما باید فایل جدید فریمور را انتخاب نمایید و روی Open بزنید تا دیوایس به روز رسانی شود.

برای دانلود فریمور ipsw گوشی از سایت زیر اسنفاده کنید

Download iOS Firmware for iPhone, iPad, iPod Touch and Apple TV / IPSW Downloads

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...