رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

GFXBench: گوشی Lumia 940XL دارای پردازنده Snapdragon 810 و نمایشگر 2K خواهد بود


gebal

ارسال های توصیه شده

356.jpg

 

 

 

به نظر می رسد که شایعات پیشین کم کم رنگ و بوی واقعیت به خود می گیرند! چندی پیش بود که حتی حضور یک گوشی با نام لومیا ۹۴۰XL در حد شایعه بود اما امروز می بینیم که منابع مختلف علاوه بر نام این گوشی، جزئیات سخت افزاری آن را نیز اعلام و تایید می کنند. یکی از این منابع معتبر GFXBench است که امروز حضور لومیا ۹۴۰XL با پردازنده اسنپ دراگون ۸۱۰ و صفحه نمایش ۲K را تایید کرده است.

 

در طی هفته های گذشته بار ها شنیده ایم که در پایگاه داده GFXBenchmark، اطلاعات یک گوشی ویندوزی با کد RM-1100 به ثبت رسیده است. از آن جایی که مایکروسافت یک شرکت معتبر در حوزه فناوری به شمار می رود، پس انتظار ها از آن بالاست و کاربران مشتاق هستند پرچم دار ویندوزی با برند مایکروسافت را ببینند. علاوه بر این، عدم ارائه یک پرچم دار از سال گذشته تا به امروز، به شایعات پیرامون پرچم دار بعدی دامن می زند. در زیر اطلاعاتی که در پایگاه داده GFXBenchmark ثبت شده را مشاهده می کنید

 

 

100.png

 

با توجه به اطلاعاتی که در تصویر فوق دیده می شود، لومیا ۹۴۰XL یک گوشی پرچم دار ۵.۷ اینچی با صفحه نمایش ۲K خواهد بود که از پردازنده اصلی اسنپ دراگون ۸۱۰ و پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۳۰ بهره می برد. اگر چه اطلاعات مربوط به پردازنده این گوشی تقریبا مشخص شده اما همچنان کلاک پردازنده به صورت یک معما باقی مانده است.

 

از جمله ویژگی های دیگری که دیده می شوند می توان به حافظه رَم ۳ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد که همگی آن ها مهر تاییدی بر پرچم دار بودن این گوشی می زنند. (اعدادی که در تصویر می بینید مربوط به مقدار در دسترس در زمان تست هستند)

موردی که در این ویژگی ها کمی نگران کننده به نظر می رسد، استفاده از پردازنده اسنپ دراگون ۸۱۰ است و مطمئنا شما عزیزان نیز در طی ماه های گذشته خبر های داغ شدن بیش از حد این پردازنده را شنیده اید. به هر حال امید می رود که نوع پردازنده ای که بر روی این گوشی مورد استفاده قرار می گیرد بهبود یافته باشد و مشکلی را ایجاد نکند.

 

در حال حاضر تنها نامی که برای این گوشی توسط منابع مختلف مورد تایید است ۹۴۰XL بوده و هنوز مشخص نیست که مایکروسافت نسل بعدی لومیا ۱۵۲۰ را نیز منتشر خواهد کرد یا خیر.

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...