رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

تصاویری از گوشی OnePlus 2 فاش شد


gebal

ارسال های توصیه شده

تصاویری از گوشی OnePlus 2 فاش شد

 

 

دانلود عکس Download 143556736092892 png از آپلود آی آر

 

یکی از خوانندگان سایت Phonearena صبح امروز عکس هایی را از هر دو طرف تلفن هوشمند OnePlus 2 در اختیار آن قرار داد که مدتهاست بسیاری از کاربران انتظارش را می کشند.

 

تصاویر اندکی تار هستند، با این همه، به نظر می رسد که دستگاه بدنه ای فلزی داشته و نرخ نمایشگر به بدنه آن نیز بالا باشد. همانطور که پیشتر گفته شد، OnePlus 2 شباهت زیادی به نسخه پیشین خود دارد و تصاویر منتشر شده نیز این مساله را تایید می کنند.

قسمت پشت دستگاه وجود اسکنر اثر انگشتی را که پیشتر در مورد آن گفته بودیم روی یک نوار عمودی و درست در زیر دوربین تایید می کند.

 

 

ناگفته نماند که چیزی تا رونمایی از پرچمدار تازه OnePlus باقی نمانده و قرار است که رونمایی مجازی آن در تاریخ پنجم مرداد ماه در ساعت ۱۰ شب به وقت نواحی شرقی آمریکا صورت پذیرد و آنها که علاقمند به خرید باشند یک هدست مجازی کاردبرد گوگل از طرف شرکت در اختیارشان قرار می گیرد تا به صورت مجازی بخش های مختلف آن را مشاهده نمایند.

با پیشرفت های اخیری که OnePlus این اواخر تجربه کرده، این شرکت برای رونمایی از یک موبایل قابل قبول از جهات بسیاری تحت فشار است. کمپانی مورد بحث توسط Peter Lau نایب رئیس اسبق Oppo راه اندازی شد تا تلفن های هوشمند پرچمدار همراه با امکانات قابل توجه را با قیمت مقرون به صرفه در اختیار کاربران قرار دهد.

ناگفته نماند که تلفن هوشمند OnePlus One همراه با امکاناتی در سطح یک پرچمدار ارائه گردید که از آن جمله می توان به یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ و چیپست اسنپدراگون ۸۰۱ اشاره نمود.

 

قیمت مدل سفید رنگ این موبایل با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت برابر با ۳۴۹ دلار و مدل مشکی رنگ با حافظه ۶۴ گیگابایتی اش در حدود ۳۹۹ دلار اعلام گردید و جالب است بدانید که به جای ۵۰ الی ۱۰۰ هزار دستگاه پیش بینی شده، تقریبا یک میلیون عدد از آنها به فروش رفت.

گفته می شود که OnePlus 2 همراه با یک نمایشگر ۵٫۵ الی ۵٫۷ اینچی وارد بازار خواهد شد و از چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ با پردازنده گرافیکی Adreno 430 بهره می برد.

این موبایل همچنین مجهز به پورت جدید Type-C USB است که به کاربران امکان می دهد کابل را از هر دو جهت به دستگاه متصل نمایند.

 

 

دانلود عکس Download 143556736092892 png از آپلود آی آر

 

wugbrojv91ub_t.jpg

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...