رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

iOS 8.4 : زمان عرضه و هر آنچه باید بدانیم


BAHMAN

ارسال های توصیه شده

زمان زیادی تا اتفاق مهم iOSی بعدی باقی نمونده و تقریباً مشخص*شده که چه زمان قرار است اپل نسخه*ی نهایی iOS 8.4 را منتشر کند. برای همین فرصت مناسبی است تا کمی بیشتر در مورد اطلاعاتی که از این نسخه داریم صحبت کنیم.

 

319.jpg

 

اپل در ماه آوریل تأیید کرد که به*زودی نسخه*ی iOS 8.4 رو برای کاربرهای آیفون، آیپد و آیپاد عرضه خواهد کرد، این به*روزرسانی تمرکز زیادی بر روی بخش موسیقی و ارائه*ی اپلیکیشن تازه داشته و در کنار پلتفرم موسیقی جدید اپل قرار است تمام نیاز*های کاربران خود را از برطرف کرده و رقیب سرسختی برای Pandora،Spotify و دیگران شود.

 

320.jpg

 

اوایل ماه میلادی جاری در اجلاس جهانی توسعه*دهندگان اپل، این شرکت در مورد پلتفرم موسیقی خود بیشتر صحبت کرد و زمان مشخصی رو هم برای شروع به کارش عنوان کرد. همچنین تأیید شد که در حال کاربر رویiOS 8.4 بوده و به*زودی و پیش از آنکه iOS 9 در پاییز عرضه شود آن را ارائه خواهد کرد.

 

تاریخ انتشار iOS 8.4

اپل زمان دقیق انتشار iOS 8.4 رو اعلام نکرد اما گفت که اپل موزیک از ۳۰ ژوئن شروع به کار خواهد کرد، ازآنجایی*که iOS 8.4 دارای اپ موسیقیِ از نو طراحی*شده و سازگار با اپل موزیک است پس احتمالاً این به*روزرسانی روز دوشنبه یا سه*شنبه همین هفته عرضه می*شود. معمولاً اپل به*روزرسانی*های خود را ابتدای روز دوشنبه عرضه می*کند پس احتمال دارد که iOS 8.4 همزمان با شروع به کار کردن سرویس موسیقی این کمپانی در دسترس کاربران قرار گیرد.

 

321.jpg

 

البته هنوز اپل این موضوع را به*صورت رسمی تأیید نکرده اما ازآنجایی*که اپل موزیک موردتوجه بسیاری قرارگرفته و همچنین تبلیغات آن از طرف اپل گسترده بوده پس بهتر است حواستان به دوشنبه باشد.

 

آماده شوید

هنوز فرصت دارید تا خود را برای دریافت این به*روزرسانی آماده کنید، پیش*ازاین برای شما از مراحل لازم برای دریافت یک به*روزرسانی مطمئن صحبت کرده بودیم، شاید همیشه انجام مراحلی مانند گرفتن نسخه*ی پشتیبانی مهم نباشد اما به*هرحال احتیاط شرط عقل است.

 

چه کسانی این به*روزرسانی را دریافت می*کنند؟

 

322.jpg

 

زمان دریافت به*روزرسانی برای تمام دستگاه*های بالا مشابه خواهد بود.

 

جیلبریک iOS 8.4

هنوز هیچ*کدام از تیم*های جیلبریک تأیید نکرده*اند که همان روز عرضه*ی iOS 8.4 جیلبریک آن را ساخته و عرضه خواهند کرد پس اگر جیلبریک برای شما مهم است بهتر است مراقب باشید.

 

323.jpg

 

ازآنجایی*که به*تازگی جیلبریک iOS 8.3 منتشرشده احتمال می*رود که جیلبریک iOS 8.4 هم تا هفته*ی بعد از عرضه شدن منتشر شود.

 

زمان دقیق عرضه iOS 8.4

ساعت عرضه*ی iOS 8.4 و کلاً سایر به*روزرسانی*های اپل مناسبِ کاربران آمریکایی است و چیزی در بازه*ی زمانی ۹ صبح الی ۱ بعدازظهر انجام می*شود اما برای کاربران عزیز ایرانی این زمان حدود ساعت ۱۰:۳۰ شب خواهد بود.

 

حجم فایل به*روزرسانی و نصب

 

324.jpg

 

حجم این به*روزرسانی هنوز مشخص نیست اما مطمئن هستیم که چیزی بیشتر از زمان*هایی است که اپل به*روزرسانی*ای را صرفاً برای رفع یک یا چند مشکل کوچک عرضه می*کرد. بااین*حال و به لطف تلاش اپل برای کم کردن هرچه بیشتر حجم این فایل به هنگام دریافت به*صورت هوایی لازم نیست چندان نگران کم بود فضا باشید.

 

منبع : knowche

Bahman59547@Gmail.com

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...