رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

نصب برنامه روی win7 - 8 بدون انلاک و دردسر (مانند 25pp در ایفون)


ارسال های توصیه شده

6 نصب برنامه روی win7 - 8 بدون انلاک و دردسر (مانند 25pp در ایفون)

 

ما برای نصب برنامه های ویندوز فون ۸ از طریق استور اقدام می کردیم و برنامه ها رو نصب می کردیم. این روش مزیتی که داره اینه که برنامه ها رو خیلی راحت می تونیم نصب کنیم بدون اینکه نیاز به وصل کردن گوشی به کامپیوتر و انتقال فایل داشته باشیم و تنها کافی بود که گوشی ما به اینترنت متصل باشه. مزیت دیگه ای که این روش (یعنی دانلود از استور) داره اینه که اگر برای برنامه ای آپدیتی بیاد از طریق استور به ما اعلام میشه و ما می تونیم برنامه رو به راحتی آپدیت کنیم.

اما این روش یک عیب بزرگ داره، اونم اینه که ما ایرانی ها فقط به برنامه های رایگان دسترسی داریم و برنامه های پولی رو نمی تونیم استفاده کنیم. در واقع برای برنامه های پولی رو یا باید با استفاده از گزینه Try در استور نصب کنیم که این یعنی ما نسخه آزمایشی و محدود برنامه یا بازی مورد نظرمونو دانلود کردیم و یا اینکه گیفت کارت بخریم و به صورت قانونی استفاده کنیم که این روش هم به علت گرونی و دردسر های خاص خودش خیلی ها رو بی خیال این قضیه می کنه.

 

بنابراین برنامه ها و بازی های پولی نسخه کرک شدشون توسط کرکر های عزیز عرضه شد (البته نه همه برنامه ها و بازیها) و شما می تونید به وسیله این آموزش برنامه ها و بازیهای کرک شده رو که در واقع همون نسخه های پولی هستند و هیچگونه محدودیتی ندارند رو به راحتی بر روی گوشیتون نصب کنید بدون اینکه هیچ هزینه ای پرداخت کنید.

 

 

از آنجایی که ممکن است گوشی شما با شیوه ی قبلی آنلاک شده باشد بهتر است دوباره آن را لاک کنید ( دلهره نگیرید اصلا کار سختی نیست ) برای این کار گام های اول تا پنجم این آموزش را انجام دهید ، البته توجه کنید این کار را فقط کسایی که گوشیشون آنلاک بوده انجام بدند. اگر گوشیتون آنلاک باشه در گام سوم به جای Register کلمه Unregister نوشته شده و گام های بعدی را طبق آموزش انجام دهید تا گوشیتون لاک بش

 

اول پیش نیاز هایی که باید فراهم کنید :

۱. یک عدد ویندوز ۸ یا ۸.۱ ! (طبق فرمایش آقا میثم عزیز این شیوه جدید به راحتی بر روی ویندوز ۷ هم جواب میده ، پس امتحان کنید )

۲. فایل SDK برای ویندوز فون ۸.۱ به حجم ۱۰ مگابایت را دانلود کنید (دانلود کنید )

اصلاحیه :

۳. دانلود نرم افزار چینی aiyingyong ورژن ۴.۴ به حجم ۸ مگابایت (دانلود کنید) دانلود ورژن جدید

اصلاحیه :

۴. قبل از انجام مراحل آموزش نیاز دارید Time Zone گوشی و کامپیوتر خودت رو در حالت [uTC -8:00) Pacific Time [uS & Canada) قرار بدید.

- برای این کار در کامپیوتر در قسمت کنترل پنل وارد Date and Time شوید . با کلیک بر روی Chane Time Zone زمان رو تغییر بدید .

در گوشی هم در قسمت Setting وارد Date+Time شوید و مقدار Time Zone رو تغییر بدید .

۵ یک عدد برنامه یا بازی کرک شده !

 

دوم روش نصب برنامه و بازی کرک شده با استفاده از پیش نیاز های بالا :

نکته : هم گوشی و هم کامپیوتر در طول مراحل باید به اینترنت وصل باشن.

۱. برنامه SDK رو که دانلود کردید از حالت فشرده خارج کنید و سپس فایل exe رو بر روی یک ویندوز ۸ نصب کنید (در تمام طول مراحل باید از ویندوز ۸ استفاده کنید)

وقتی قصد دارید این SDK رو نصب کنید هیچ اتفاقی نمیفته فقط ۲ تا پنجره سیاه خیلی سریع باز و بسته می شن که شاید اصلا شما اونا رو هم نبینید. پس همین که بر روی فایل exe دوبار کلیک کردید بعد از چند ثانیه این SDK نصب شده.

۲. حالا نرم افزار چینی aiyingyong رو که دانلود کردید از حالت فشرده خارج کنید و در نهایت بر روی فایل exe دوبار کلیک کنید تا شروع به نصب شوید.

متاسفانه زبان این برنامه چینی هست و من طبق تصویر به شما نشون می دم چیکار کنید. بعد از اینکه دوبار کلیک کردید با پنجره زیر رو به رو می شید

 

 

257.jpg

 

 

بر روی دکمه آبی رنگ کلیک کنید تا برنامه شروع به نصب کند.

 

۳. منتظر بمانید تا نصب برنامه تموم شود (کمی طول میکشه صبر پیشه کنید !)

 

اصلاحیه : ممکن است بعد از این مرحله یک ارور نا مفهوم قرمز رنگ ظاهر شود که اصلا مهم نیست بهش توجه نکنید

 

258.jpg

 

۴. بعد از اینکه نصب برنامه تموم شد سیستم رو ری استارت کنید.

 

۵. بعد از اینکه کامپیوتر بالا اومد و گوشی را با کابل به کامپیوتر متصل کنید (از اینجا به بعد اصلا نباید بذارید گوشیتون قفل بشه و صفحه گوشی روشن باشه و ترجیحا روی صفحه اصلی باشه- البته اگر قفل شه مشکلی پیش نمیاد فقط باید از این مرحله به بعد رو دوباره تکرار کنید)

 

۶. برنامه چینی رو که حالا آیکونش روی دسکتاپ هست را اجرا کنید و منتظر بمانید تا برنامه گوشی شما رو بشناسه. اگر شناخت با تصویر زیر مواجه می شید :

258.jpg

 

 

تا زمانی که تصویر بالا رو ندیدید (یعنی یک قفل بسته در ال سی دی گوشی) یعنی برنامه هنوز در حال شناسایی گوشی هست که نبایدم زیاد طول بکشه. وقتی تصویر بالا رو دیدید یعنی گوشی شما با موفقیت شناخته شده.

 

۷. حال دکمه آبی رنگ که در تصویر بالا دیدید رو بفشارید (همچنان دقت کنید که گوشی شما قفل نشه و صفحش خاموش نشه.)

 

بعد از اینکه دکمه بالا را فشار دیدید برنامه گوشی شما رو اصطلاحا آنلاک می کنه و دیگه می تونید برنامه و بازی کرک شده رو نصب کنید. بعد از اینکه گوشی شما آنلاک شد با تصویر زیر مواجه می شید که حاکی از موفقیت آمیز بودن آنلاکه.

 

259.jpg

 

تا زمانی که تصویر بالا رو ندیدید (یعنی یک قفل بسته در ال سی دی گوشی) یعنی برنامه هنوز در حال شناسایی گوشی هست که نبایدم زیاد طول بکشه. وقتی تصویر بالا رو دیدید یعنی گوشی شما با موفقیت شناخته شده.

 

۷. حال دکمه آبی رنگ که در تصویر بالا دیدید رو بفشارید (همچنان دقت کنید که گوشی شما قفل نشه و صفحش خاموش نشه.)

 

بعد از اینکه دکمه بالا را فشار دیدید برنامه گوشی شما رو اصطلاحا آنلاک می کنه و دیگه می تونید برنامه و بازی کرک شده رو نصب کنید. بعد از اینکه گوشی شما آنلاک شد با تصویر زیر مواجه می شید که حاکی از موفقیت آمیز بودن آنلاکه.

 

260.jpg

 

اگر تصویر بالا رو دیدید یعنی عملیات با موفقیت انجام شده است (تبریک میگم )

 

سوم نصب بازی و برنامه کرک شده :

اصلاحیه :

۱. اینترنت گوشیتون رو خاموش کنید

۲. فایل های برنامه و بازی کرک شده با پسوند XAP هستند که میتوانید از سایت خودمون آن ها را دانلود کنید.

۳. پس از اینکه این فایل ها را دانلود کردید باید به این روش آنها را بر روی گوشیتان نصب کنید. ابتدا دقت کنید که این نرم افزار چینی aiyingyong در حال اجرا نباشد. برای اطمینان آیکون های کنار ساعت ویندوز را مشاهده کنید اگر این آیکون این برنامه وجود داشت بر روی آن کلیک راست کرده و تنها گزینه موجود را بزنید :

 

64.png

 

 

. اکنون برنامه یا بازی کرک شده ای را که دانلود کرده اید را بیاورید و با دوبار کلیک آن را اجرا کنید (گوشیتون به کامپیوتر وصله دیگه)

 

پس از کلیک پنجره ای مشابه عکس زیر مشاهده می کنید :

 

 

65.png

 

کافیست بر روی دکمه آبی رنگ کلیک کنید تا برنامه بر روی گوشی شما نصب شود. این عمل به صورت اتوماتیک انجام می شود نیاز نیست شما کاری انجام دهید. در حین نصب گزینه آبی بالا به صورت خاکستری در می آید و پس از اتمام نصب باز آبی می شود که حاکی از موفقیت آمیز بودن نصب است. می توانید کابل را جدا کنید.

 

چند نکته مهم :

اصلاحیه :

۱. با این روش به راحتی می توانید ۱۰ برنامه یا بازی کرک شده نصب کنید ( برخلاف نسخه قبل که تنها ۲ بار قادر به نصب بودید ) . اگر ۱۰ تا نصب کردید و برای نصب بازی و نرم افزارهای کرک شده به صورت نامحدود اینجا را کلیک کنید.

۲. هم گوشی و هم کامپیوتر در طول مراحل باید به اینترنت وصل باشن.

 

 

 

 

منبع سایت winphone.ir

لینک ارسال
لطفا منبع رو ذکر کنید

 

این آموزش از سایت winphone.ir کپی شد

 

درود دوست عزیز این اموزش سایت های زیادی گذاشته شده و نمیشه گفت فلان انجمن صاحب این اموزش

در کل دوستان اموزش های تست نشده رو باید منبع ذک کنند که کاربر دچار اشتباه نشه.. ولی تست شده باشه اموزش با تجربه شخصی قرار بدن نیاز هم نیست منبع ذکر بشه

ولی در کل دوستمون بد هم کپی کرده لینک ها یادش رفته..:D

موفق باشد

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...