رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

ایرانسل امکان قطع خودکار اینترنت پس از پایان اعتبار بسته را ممکن ساخت


mohsinsomeone

ارسال های توصیه شده

میلاد احرامپوش - جی اس ام: برای نخستین بار در ایران و با هدف مدیریت هزینه*های ارتباطی، ایرانسل با عرضه "طرح کنترل مصرف آزاد دیتا" امکان قطع خودکار اینترنت، پس از پایان اعتبار زمانی و یا حجمی بسته*های اینترنت همراه را برای مشترکان فراهم ساخت.

 

MTN-irancel.jpg

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با فعال سازی این طرح از طریق شماره گیری کددستوری #3*2*3*555* این امکان برای مشترکین خدمات اینترنت همراه ایرانسل فراهم شده تا پس از پایان اعتبار زمانی و یا حجمی بسته افزایشی اینترنت همراه خود، به صورت خودکار وارد طرح مصرف آزاد نشوند. براین اساس، دسترسی مشترک به خدمات دیتا پس از پایان اعتبار زمانی و یا حجمی بسته اینترنت متوقف شده و مشترک هزینه اضافی بابت استفاده از طرح مصرف آزاد نمی پردازد.

پایان بسته و قطع موقت دسترسی به اینترنت از طریق پیامک به اطلاع مشترک میرسد و در صورت تمایل وی به ادامه مصرف دیتا، به آسانی می*تواند نسبت به خرید یک بسته افزایشی جدید و یا تمدید بسته فعلی خود اقدام کند و یا با شماره گیری کددستوری #4*3*555* و غیرفعال سازی طرح کنترل مصرف آزاد دیتا، از خدمات اینترنت همراه نسل دو، سه و یا چهار ایرانسل به صورت مصرف آزاد استفاده کند.

پیش از این، استعلام و اعلام پایان اعتبار حجمی و زمانی بسته های اینترنت همراه ایرانسل از طریق پیامک، کددستوری و نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» برای مشترکان فراهم شده بود.

براین اساس، رو به اتمام بودن حجم بسته*های اینترنت همراه ایرانسل برای کاربران خدمات اینترنت همراه نسل دو، سه و چهار، از طریق پیامک طی دو نوبت به مشترک اطلاع رسانی می*شود. همچنین آغاز محاسبه تعرفه خدمات اینترنت همراه مشترکین سیم کارت*های دائمی بر اساس «تعرفه مصرف آزاد» هم طی پیامکی به اطلاع این دسته از مشترکین می*رسد.

ضمن آنکه میزان باقی مانده اعتبار حجمی و زمانی بسته*های اینترنت همراه ایرانسل، از طریق نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» به صورت در لحظه برای مشترکین سیم کارت*های دائمی و اعتباری قابل مشاهده است. همچنین، کنترل مصرف و شارژ حساب، تغییر طرح تعرفه، دریافت و پرداخت صورت حساب، فعالسازی بسته*های افزایشی و ثبت و بازبینی رخدادها از دیگر کاربردهای این برنامه کاربردی است که برای کاربران گوشی*های مبتنی بر سیستم عامل اندروید، iOS و جاوا قابل استفاده می باشد.

اطلاع از میزان اعتبار زمانی و حجمی بسته*های اینترنت همراه ایرانسل از طریق شماره گیری کد #۴*۱*۵۵۵* نیز در هر لحظه برای مشترکین سیم کارت*های دائمی و اعتباری ایرانسل مقدور است. همچنین مشاهده باقی مانده اعتبار حجمی تمامی بسته*های افزایشی و ترکیبی اینترنت با شماره گیری کد #۱۰*۱۴۱* برای مشترکین سیم کارت*های اعتباری ممکن می*باشد.

اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات و تنظیمات لازم برای استفاده از بستر اینترنت همراه مبتنی بر نسل 2، 3 و 4، تعرفه*ها و بسته*های افزایشی اینترنت همراه، بررسی قابلیت 3G و 4G گوشی، مناطق تحت پوشش ومودم*های ایرانسل از طریق نشانی اینترنتی irancell.ir/internet قابل مشاهده است.

در حال حاضر شبکه 3G ایرانسل در بیش از 300 شهر و دهستان و شبکه 4G/LTE ایرانسل در بیش از ۶۰ شهر کشور راه*اندازی شده است.

If you only do what you can do

you will never be more than you are now

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...