رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

آموزش بکاپ*گیری از مخاطبان دفترچه تلفن آیفون بر روی کامپیوتر


shahab_ex2002

ارسال های توصیه شده

Transfer-iPhone-contacts-to-computer

 

راه*های مختلفی برای بکاپ*گیری و انتقال مخاطبان دفترچه تلفن به کامپیوتر وجود دارد. ولی شاید بتوان راحت*ترین راه را روشی دانست که یک اپلیکیشن تمامی کارهای مورد نیاز را برایتان انجام دهد. طرح کلی کاری که می*خواهیم انجام دهیم ساده است: قصد داریم با یک اپلیکیشن از مخاطبان خروجی بگیریم و آن را به خودمان یا فرد دیگری که قصد به اشتراک*گذاری لیست مخاطبانمان با او را داریم ایمیل کنیم. برای این کار از اپلکیشن Easy Backup استفاده خواهیم کرد.

 

 

توجه داشته باشید که اگر چه این آموزش بر روی آیفون توضیح داده می*شود، اما می*توانید روندی مشابه را بر روی دستگاه آیپد نیز پیش بگیرید و از مخاطبان آن دستگاه نیز پشتیبان تهیه کنید.

 

 

قدم یک: اپلیکیشن Easy Backup را که عنوانی رایگان است از طریق این لینک از اپ استور دانلود کرده و بر روی آی*دیوایستان نصب کنید. اگر چه نسخه*ی پولی اپلکیشن را نیز می*توانید در اپ استور پیدا کنید اما همین نسخه*ی رایگان کار ما را راه می*اندازد.

 

 

قدم دو: اپلیکیشن را باز کنید. مطرح*شدن درخواست لاگین یا ساخت اکانت را شاهد خواهید بود که البته نیازی به آن پیدا نخواهید کرد. از گوشه*ی سمت چپ و پایین صفحه بر روی گزینه*ی Skip تپ کرده و از صفحه*ی مذکور عبور کنید.

 

 

Transfer-iPhone-contacts

 

 

قدم سه: در صفحه*ای که باز می*شود بر روی گزینه*ی Import Contacts تپ کنید. با تپ*کردن بر روی گزینه*ی OK در پنجره*ای که باز می*شود به اپلیکیشن اجازه*ی دسترسی به لیست مخاطبانتان را بدهید. درخواست ارسال پیام*های نوتیفیکشن نیز برایتان نمایش داده می*شود. در این آموزش نیازی به این قابلیت نخواهیم داشت. بنابراین بر روی Don’t Allow تپ کنید.

 

 

قدم چهار: پس از آن که مخاطبانتان به طور کامل ایمپورت شدند بر روی دکمه*ی Next در پایین صفحه تپ کنید.

 

 

Import-iPhone-contacts

 

 

قدم پنج: در صفحه*ای که باز می*شود بر روی دکمه*ی Backup تپ کنید. با انتخاب این گزینه یک فایل با پسوند vcf آماده می*شود که دربردارنده*ی تمامی مخاطبان دفترچه تلفن شماست. بخاطر استاندارد بودن این فرمت می*توانید از فایل آماده*شده بر روی هر دستگاه دیگری که از این فرمت پشتیبانی کند استفاده کنید.

 

 

backup-contacts-to-transfer

 

 

قدم شش: در نهایت فایل ساخته شده را می*توانید به خودتان یا یک فرد دیگر ایمیل کنید تا بتوان این فایل را بر روی کامپیوتر ذخیره کرد. برای این کار بر روی آیکون ایمیل تپ کنید تا صفحه*ی ارسال ایمیل که فایل آماده*شده به آن ضمیمه شده است باز شود.

 

 

Transfer-contacts-by-email

 

 

قدم هفت: بر روی کامپیوترتان می*توانید ایمیل دریافتی را باز کرده و فایل ضمیمه را دانلود کنید.

 

 

همانطور که در ابتدای پست گفتیم راه*های مختلفی برای بکاپ*گیری از مخاطبان دفترچه تلفن بر روی آی*آواس وجود دارد. اما شاید کمتر روش دیگری را پیدا کرد که راحت*تر از آن چه شرح دادیم باشد.

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...