رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

فایل فلش ( فارسی - فلش تولز) SONY Xperia C3 Dual D2502


ارسال های توصیه شده

سونی از چند هفته قبل به روزرسانی اندروید ۵٫۰٫۲ را با شماره ساخت ۱۹٫۳٫A.0.470 برای دو فبلت اکسپریا C3 و اکسپریا T2 Ultra آغاز کرده بود. این به روزرسانی با گذشت چند هفته تنها در مناطق خاصی از جهان قابل دریافت بود که در نهایت امروز سونی با ارائه یک آپدیت تکمیلی با شماره ساخت ۱۹٫۳٫A.0.472 برای تمامی کاربران خود به روزرسانی اندروید ۵٫۰٫۲ را به ارمغان آورد.

 

به روزرسانی شماره ۱۹٫۳٫A.0.472 از امروز و به طور مشترک برای نسخه های تک سیم کارته و دو سیم کارته هر دو دستگاه اکسپریا C3 و اکسپریا T2 Ultra منتشر شده است. خوشبختانه هر دو دستگاه در منطقه خاورمیانه امروز شاهد دریافت این آپدیت بودند.

 

طبق معمول همیشه ما رام رسمی منطقه خاورمیانه را با پشتیبانی کامل از زبان فارسی دریافت کرده و در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. این رام که در ادامه آن را دانلود خواهید کرد، مربوط به نسخه دو سیم کارته اکسپریا C3 و با کد D2502 میباشد. نصب این رام بر روی دیگر مدل های این فبلت به هیچ وجه توصیه نخواهد شد. این رام به طور کامل از زبان شیرین پارسی پشتیبانی میکند. شما میتوانید با دانلود رام و نصب از طریق برنامه فلش تولز به آخرین نسخه موجود نرم افزاری گوشی خود را ارتقا دهید.

 

 

دانلود رام رسمی و فارسی Sony Xperia C3 Dual D2502 با لینک مستقیم

If you only do what you can do

you will never be more than you are now

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...