رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

5 دلیل برای خرید آیفون 13 مینی


ارسال های توصیه شده

wyky.ir-31.jpg

آیفون 13 دستگاهی جذاب با مشخصات عالی است، اما اگر بتوانید همان سخت افزار را در اندازه جمع و جور تهیه کنید، چه؟ اپل آیفون 13 مینی را وارد کنید. این تلفن همراه با عملکرد اندازه جیبی از نظر ویژگی ها، ظاهر و قابلیت استفاده بسیار جذاب است. بنابراین، اگر در مورد اینکه آیا باید آیفون 13 مینی را  بخرید یا به دنبال آیفون دیگری هستید سردرگم هستید، این مقاله برای شما مناسب است.

طراحی راحت

Apple iPhone 13 Mini در اندازه 5.4 اینچی عرضه می شود و برای یک تلفن همراه جیبی بسیار جمع و جور است. پیش از این، آیفون 8 و آیفون 7 اپل در مقایسه با آیفون 13 مینی از نظر اندازه بسیار کوچکتر بودند. بنابراین، اگر از آن گوشی هوشمند استفاده کرده اید، ممکن است مشکلی در استفاده از آیفون 13 مینی نداشته باشید. اما، از سوی دیگر، اگر می خواهید از این به عنوان یک درایو روزانه استفاده کنید، ممکن است انتخاب خوبی باشد.
تنها زمانی که آیفون 13 مینی کمی کوچکتر به نظر می رسد زمانی است که سعی می کنید با هر دو دست تایپ کنید. اگر از یک صفحه نمایش بزرگتر جابجا شوید، ممکن است یک مانع باشد. با این حال، با شما رشد خواهد کرد.
اگر به جنبه مثبت نگاه کنیم، آیفون 13 مینی دارای طراحی راحت لبه‌های مسطح است و بنابراین راحتی بسیار خوبی در دست دارد. علاوه بر این، اندازه کوچک به این معنی است که دستگاه می تواند بدون هیچ مشکلی مستقیماً در جیب شما فرو رود.
علاوه بر این، آیفون 13 مینی دارای رتبه IP68 است که سطح امنیتی بیشتری را برای دستگاه شما فراهم می کند.

نمایش بهتر

درست است که آیفون 13 مینی تنها با صفحه نمایش 5.4 اینچی عرضه می شود. با این حال، جذابیت دارد; این دستگاه جمع و جور است و برای افرادی ساخته شده است که می خواهند طراحی جیب پسند داشته باشند. مزیت کلیدی که با اندازه کوچک به دست می آورید ppi بالاتر است، به این معنی که تجربه مشاهده روشن و رنگارنگ تری خواهید داشت. با این حال، کیفیت صفحه نمایش دستگاه را به خطر نمی اندازد. علاوه بر این، شما همچنین از سخت ترین محافظ سرامیکی در جلو برخوردار خواهید شد.

عمر باتری خوب

13 Mini با باتری 2400 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود. در حالت ایده آل، کمتر از گوشی هوشمند اندرویدی ارزان قیمت است. با این حال، اگر به آیفون 12 مینی سال قبل اپل نگاه کنید، آیفون جدید تقریبا 200 میلی آمپر ساعت بیشتر است. این صفحه نمایش را تا 6 ساعت روشن می کند و در کمال تعجب برای استفاده در طول روز کافی است.
علاوه بر این، از ویژگی شارژ بی سیم در آیفون 13 مینی و یک ویژگی کنار گذاشته شده در اکثر تلفن های همراه اندرویدی پریمیوم برخوردار هستید.

عملکرد قدرتمند

آیفون 13 مینی با عملکردی اکشن همراه است. این دستگاه با جدیدترین چیپست Apple 15 Bionic عرضه می شود. موبایل دارای عملکرد، نتایج دوربین و گزینه های ذخیره سازی/رم مشابه اپل آیفون 13 است. با این حال، در نتایج بنچمارک، آیفون 13 مینی امتیاز 677861 و آیفون 12 مینی امتیاز 563045 را دارد. این یک شکاف بزرگ در عملکرد است.
اگرچه این دستگاه آخرین آیفون مینی از کل سری خواهد بود، اما همچنان آپدیت سیستم عامل را برای پنج سال آینده دریافت خواهد کرد که بسیار امیدوارکننده است.

دوربین های پرچمدار

بدون شک آیفون 13 مینی دارای دوربین سطح پرچمدار است. این سنسور همان سنسور آیفون 13 را دارد. از این رو، عکس‌های با کیفیتی مشابه آیفون 13 جدید ارائه می‌کند. همچنین دارای تثبیت‌کننده تصویر جدید سنسور اپل است که فقط آیفون 12 پرو اپل دارد.
علاوه بر این، حالت جدید سینمایی را در آیفون 13 مینی نیز دریافت می کنید که به شما امکان می دهد فوکوس ویدیو را تغییر دهید و جلوه ای بوکه بدهید.

در پایان

قبل از اینکه نتیجه گیری را ادامه دهید، باید خودتان به چند سوال پاسخ دهید. اول، آیا اندازه کوچک برای شما راحت است؟ و دوم، آیا حاضرید حدود 50 هزار دلار برای تلفن همراه خرج کنید؟ بنابراین، اگر پاسخ شما مثبت است، این یک بسته بندی است! iPhone 13 Mini یک گوشی هوشمند در سطح پرچمدار است که مشخصات با کیفیت و عملکرد عالی را ارائه می دهد. و اگر قدرت شما باشد، ممکن است بهترین خرید آیفونی باشد که تا به حال انجام داده اید.

منبع:‌ https://wyky.ir/
ویرایش شده توسط keyvan mohebbi
لینک ارسال
×
×
  • اضافه کردن...