رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

اموزش فارسی سازی گوشیهای سونی


ارسال های توصیه شده

سلام خدمت همکاران

مرحله 1: ابتدا فایل را دانلود کنید            لینک دانلود مستقیم
مرحله 2: پس از این که فایل فشرده را استخراج کردید فایل مورکال را بر روی تلفن اندرویدی خود نصب کنید.
مرحله 3: گوشی اندرویدی خود به وسیله کابل به رایانه متصل کنید و به مسیر فایل استخراج شده خود بروید و بر روی فایل MoreLoale دبل کلیک کنید تا اجرا شود.

 

1.png

مرحله 4: پس از اجرای برنامه کابل تلفن هوشمند خود را به رایانه متصل کنید و پس از متصل شدن گوشی شما به رایانه و اطمینان از اتصال کابل برروی برنامه از روی صفحه کلید اینتر را بزنید.

2.png

مرحله 5: پس از زدن اینتر نرم افزار مورکال شما کرک می شود و اگر تا اینجا مراحل را به خوبی انجام داده اید دیگر نیازی به اتصال گوشی شما به رایانه نیست و می توانید گوشی همراه خود را از رایانه جدا کنید زیرا کار شما با رایانه به پایان رسیده است.

3.png

مرحله 6: این مرحله آخرین مرحله ی است که شما باید به پایان برسانید. حالا وارد گوشی خود شود و برنامه مارکال را اجرا کنید و وارد تنظیمات برنامه شوید و زبان فارسی را برای دستگاه خود انتخاب کنید و در اخر گزینه set را بزنید.

4.png

تبریک می گویم شما بدون هیچ هزینه ی توانسته اید تلفن هوشمند خود را فارسی کنید و بدون فلش کردن یا دیگر کارهای هزینه بر دیگر گوشی اندرویدی شما فارسی می شود.

5.png

توجه: کاربران توجه کنند این آموزش برای اندروید 4 به بالا می باشد و نیازی به فایل روت مورکال نیست و با برنامه مورکال اقدام به افزودن زبان فارسی شوید در صورتی که زبان گوشی شما فارسی نشد و در مورکال با پیغام خطا مواجعه شدید فایل روت مورکال را مطابق آموزش انجام دهید و گوشی منوی گوشی خود را فارسی کنید.

لذت به روز بودن را با ما تجربه کنید

 

اینجا فرداست

تشکر کردن از پست دیگران امیدیست برای فعالیت بیشتر در انجمن

لینک ارسال
  • wahid26 عنوان را به اموزش فارسی سازی گوشیهای سونی تغییر داد

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...