رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

نسخه بتای iOS 8.4 جیلبریک شد


h_6767

ارسال های توصیه شده

سلام خدمت همکاران

 

هنوز مدت زمان زیادی از عرضه اولین بتا از iOS 8.4 نمی گذرد اما یکی از هکرهای مشهور آی او اس ویدئویی منتشر کرده که در آن نشان می دهد موفق به جیل بریک این نسخه شده است.

 

http://static.gsm.ir/Repository/images/news/94/farvardin/225479.jpg

 

 

Stefan Esser که با نام i0n1c مشهور بود این ویدئو را در یوتیوب منتشر کرده است. Stefan موفق شده تنها پس از ۴ روز کار روی این نسخه راه جیل بریک کردن آن را کشف کند. وی عنوان کرده این آسیب پذیری را در روزهایی که پس از کنفرانس SyScan 2015 در حال گذران تعطیلات خود در سنگاپور بوده کشف کرده است. همچنین اشاره کرده که این آسیب پذیری در آی او اس جدید نبوده و از نسخه های قبل نیز وجود داشته است. Stefan می گوید هنوز این جیل بریک به اندازه ای پایدار نیست که ابزار انجام آن برای کاربران عرضه شود اما در همین حد اثبات می کند که آی او اس 8.4 قابل جیل بریک خواهد بود.

 

قطعا این خبر برای کاربرانی که از آی او اس جیل بریک شده روی آی دیوایس خود استفاده می کنند خبر خوبی خواهد بود. آخرین نسخه ای از آی او اس که I0n1c جیل بریک آن را انجام داده بود به iOS 4.3.1 بر می گردد و حالا با گذشت چندین نسخه از این سیستم عامل، این هکر باز هم قدرت خود را در جیل بریک کردن آی او اس به نمایش گذاشته است.

 

http://uplod.ir/yjaiwllbnvsj/iOS_8.4_Beta_1_با_موفقیت_جیل_بریک_شد.MP4.htm

لذت به روز بودن را با ما تجربه کنید

 

اینجا فرداست

تشکر کردن از پست دیگران امیدیست برای فعالیت بیشتر در انجمن

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...