رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

(آموزش) اشتراک گذاری پورت USB


ارسال های توصیه شده

با سلام و درود خدمت کاربران جی اس ام دولوپرز

امروز قراره یه آموزش توپ و خیلی کاربردی برای کاربران عزیز قرار بدیم

آموزش اشتراک گذاری پورت USB
1 copy.jpg

 

  • مقدمه
    موضوع اشتراک گذاری پورت USB یکی از موضاعات خیلی کاربردی برای یک نرم افزار کار موبایل میباشد.
    با استفاده از این آموزش شما میتوانید تعمیرات نرم افزاری آنلاین از راه دور را انجام بدید. ( به عبارت دیگه میشه گفت شما میتوانید یک پورت USB را از یک سیستم به سیستم دیگه ای انتقال بدید و عملیات مورد نیاز را روی آن پورت انجام بدید )
     
  • پیش نیاز ها
  1. انترنت قوی
  2. برنامه های TeamViewer و USB Redirector ( دانلود -> گوگل درایومدیا فایر )
     
  • آموزش متنی
  1. توسط لینک های بالا برنامه TeamViewer را باز و نصب کنید. ( TeamViewer باید در هر دو سیستمی که میخواهید پورت شان با هم به اشتراک گذاشته شود نصب شده باشد. )
  2. حالا برنامه USB Redirector را از لینک های بالا دانلود و نصب کنید. ( بعد از نصب برنامه USB Redirector به پوشه crack بروید و فایل usbredirector.exe را کپی کرده و در پوشه نصب شده برنامه USB Redirector انتقال بدید. )
  3. حالا برنامه های TeamViewer و USB Redirector را در هر دو سیستمی که میخواهید پورت شان با هم به اشتراک گذاشته شود را باز کنید.
  4. با استفاده از TeamViewer دو سیستم را با هم وصل کنید.
    1. TeamViewer را در هر دو سیستم باز کنید.
    2. ID سیستم دومی ( سیستمی که میخواهید پورت اش را به سیستم خودتان وصل کنید ) را گرفته و در Partner ID سیستم خودتان وارد کنید گذینه را روی Remote control قرار بدید و روی Connect کلیک کنید. )
  5. بعد از وصل شدن سیستم ها به همدیگر, در TeamViewer از سیستم خودتان گذینه V P N را زده و روی گذینه Connect کلیک کنید.
  6. حالا باید یک برنامه جدید بنام V P N - TeamViewer برای تان باز شده باشد.
  7. حالا باید برنامه USB Redirector را در هر دو سیستم باز کنید.
    1. در سیستم دومی ( سیستمی که میخواهید پورت اش را به سیستم خودتان به اشتراک بگذارید ) در برنامه USB Redirector پورتی که میخواهید به اشتراک بگذاری را انتخاب کنید و کلیک راست کنید گذینه Share USB Device را بزنید.
    2. از تب بالا برنامه USB Redirector گذینه Connect را زده و Add USB Server را انتخاب کنید.
    3. در برنامه V P N - TeamViewer آی پی Your IP را گرفته و در برنامه USB Redirector ( سیستم دومی ) وارد کنید و روی OK کلیک کنید.
    4. از سیستم خودتان تب Remote USB devices available for connection را باز کنید.
    5. حالا میبینید که پورت در اینجا نمایان شده است برای اینکه دسترسی کامل به پورت داشته باشید روی پورت کلیک راست کنید و گذینه Connect USB Device را بزنید.
  8. حالا پورت جدید در سیستم تان شناسای شده و میتوانید عملیات مورد نیاز را روی آن انجام بدید.
  9. برای جدا کردن پورت روی پورت مورد نظر در تب Remote USB devices available for connection کلیک راست کنید و گذینه Disconnect USB Device انتخاب کنید.

 

  • آموزش تصویری
     

 

لینک ارسال

سلام خسته نباشید. این اموزش خوبه. ولی سرعت حلزون رو هم نداره. قبلا خواستم از راه دور یه کاری انجام بدم انقدر اروم رفت که مشتری هم شاکی شد. لطفا اموزش شیر پورت با سرعت بالارو هم بذارید. ممنون از زحماتتون

لینک ارسال

با سلام و درود
 

در 14 ساعت قبل، Alipour گفته است :

سلام خسته نباشید. این اموزش خوبه. ولی سرعت حلزون رو هم نداره. قبلا خواستم از راه دور یه کاری انجام بدم انقدر اروم رفت که مشتری هم شاکی شد. لطفا اموزش شیر پورت با سرعت بالارو هم بذارید. ممنون از زحماتتون


در صورت امکان حتما قرار میگیره...
 

موفق باشید...

لینک ارسال

با سلام و درود
 

در در ۱۴۰۰/۲/۳۰ در 15:40، ahmad006 گفته است :

سلام استفاده از این برنامه ها باعث بلاک شدن باکس و دانگل نمیشه؟ اگه میشه راهی داره دور زد؟

باید تست کنید اما فکر نکنم باعث بلاکی بشه در صورتیکه قراره باکس یا دانگل بلاک بشه باکس و دانگل ها چندین بار اخطار میدن تا برنامه را حذف کنید…
برای مثال در EFT Pro این برنامه بلاکه و در صورت نصب بودن برنامه USB Redirector روی سیستم تون اخطار زیر را میده اما باعث بلاکی اکانت نمیشه (نظر احتمالی) اما نمیتونید عملیات مورد نیاز را روی گوشی توسط eft pro انجام بدید…
و برای حل این مشکل راه حل اینکه برنامه USB Redirector را از روی سیستم حذف کنید… (راه های دور زدن هم داره که مثلا eft pro متوجه نصب بودن برنامه USB Redirector نمیشه).

Capture.PNG

 

موفق باشید…

لینک ارسال
  • 9 ماه بعد...
×
×
  • اضافه کردن...