رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

آموزش انتقال اطلاعات از آیفون قدیمی به آیفون جدید


ارسال های توصیه شده

با انتشار iOS 12.4، اپل رسما از ویژگی جدید برای انتقال اطلاعات از آیفون قدیمی به آیفون جدید خود برای تبادل سریعتر اطلاعات بین دو آیفون رونمایی کرد. مهاجرت آیفون یک افزودنی برای ابزار پیشفرض مبتنی بر مجاورت iPhone است و می تواند برای انتقال تمام داده ها، بصورت بی سیم از  آیفون فعلی به یک آیفون جدید استفاده شود. برای مشاهده نحوه استفاده از ویژگی مهاجرت آیفون در iOS 12.4 و یا بالاتر،این پست را دنبال کنید.

انتقال اطلاعات از آیفون قدیمی به آیفون جدید

توجه داشته باشید: ابزار مهاجرت iPhone به نظر می رسد  فعلا فقط در آیفون در دسترس است. کاربران برای استفاده از مهاجرت آیفون باید ۱۲.۴ یا بالاتر را نصب داشته باشند باشند. در حین تست متوجه شدیم که این ویژگی در بتا iOS 13 قابل انجام نیست و شاید در بتا های بعدی یا نسخه عمومی ، در دسترس قرار گیرد.

مرحله ۱: آیفون جدید را روشن کنید و آیفون قدیمیتان را کنار هم قرار دهید تا Quick Start نمایش داده شود. هنگامی که الگوی تأیید صحت سریع در آیفون جدید نمایش داده می شود، از دوربین آیفون قدیمی برای تایید هویت با استفاده از الگو استفاده کنید. پس از وارد کردن رمز عبور آیفون قدیمی در آیفون جدید، اتصال بی سیم بین دو دستگاه برقرار خواهد شد. این اتصال به شما اجازه می دهد به طور خودکار تمامی اطلاعات خود را منتقل کنید.

مرحله ۲: در بخش Transfer Your Data شما، سه گزینه را خواهید یافت:

Transfer from iPhone – ابزار جدید مهاجرت آیفون
Download from iCloud – بازگردانی از نسخه پشتیبان تهیه شده و موجود در iCloud
Other Options – دسترسی به صفحه برنامه ها و داده های قدیمی برای مهاجرت از Android، بازگردانی از iTunes، یا راه اندازی به عنوان یک دستگاه جدید.

 

توجه داشته باشید که برای برقراری ارتباط بین دو آیفون و انتقال اطلاعات از آیفون قدیمی به آیفون جدید بصورت سیمی ، باید از یک تبدیل Lightning به USB 3 استفاده کنید.

iPhone-Migration-Lightning-to-Lightning-

برای فهمیدن برقراری صحیح ارتباط ، می توانید از نشانگر شارژ در هر دو دستگاه استفاده کنید.

iPhone-Migration-USB-3-Camera-Adapter-Li

 

طبق آزمایشات ،در اتصال سیمی تفاوت خیلی محسوسی  با اتصال به صورت بی سیم ، مشاهده نشد اما ممکن است در زمان مورد نیاز برای انتقال اطلاعات با حجم های بالا  ، اتصال بصورت کابلی و استفاده از آداپتور لایتینگ به usb3 ، تفاوت هایی مشاهده شود.

مرحله ۳: گزینه Transfer from iPhone را انتخاب کنید تا از  بلوتوث و Wi-Fi برای انتقال داده ها بین دستگاه ها استفاده شود.

مرحله ۴: با شرایط و ضوابط موافقت کنید و از تنظیمات اولیه مانند Automatic Updates, Siri, Apple Pay, Location Services, و iPhone Analytics گذر کنید. در نهایت، شما با یک صفحه جدید مواجه می شوید که نشان می دهد که مراحل مهاجرت آیفون آغاز شده است.

iPhone-Migration-Tool.jpg

مرحله ۵: در آیفون مقصد، پیامی مبنی بر انتقال اطلاعات از <نام دستگاه> و در آیفون منبع مشاهده خواهید کرد که پیامی مبنی بر انتقال اطلاعات به <نام دستگاه> را مشاهده خواهید کرد. این صفحه همچنین میزان پیشرف این پروسه را نشان می دهد. اطمینان حاصل کنید که در زمان انتقال اطلاعات از آیفون قدیمی به آیفون جدید، دستگاه های خود را به هم نزدیک نگه داشته اید، در غیر این صورت ممکن است این انتقال متوقف یا لغو شود.

 

انتقال اطلاعات از آیفون قدیمی به آیفون جدید

مرحله ۶: هنگامی که مهاجرت کامل شد، شما پیامی را در آیفون قدیمیدریافت خواهید کرد که می گوید Transfer Complete. روی دکمه Continue ضربه بزنید و تا به صفحه اصلی باز گردانده شوید.حالا شما می توانید با خیال راحت اقدام به حذف اطلاعات آیفون قدیمیتان برای فروش یا انتقال به فردی دیگر کنید.

انتقال اطلاعات از آیفون قدیمی به آیفون جدید

مرحله ۷:  آیفون جدیدبه طور خودکار ری استارت خواهد شد. شما متوجه خواهید شد که آیفون شما در حال دانلود برنامه های قبلی شماست (زیرا برنامه ها منحصر به هر دستگاه هستند و نیاز است تا از اپ استور دانلود شوند.

این ابزار مهاجرت ، هنوز به بهبود های زیادی نیاز دارد اما در کل گزینه خوب و مناسبی ، بخصوص برای کسانی است که اتصال اینترنت ضعیف تری دارند و استفاده از بکاپ و بازیابی آیکلود ، برایشان مشکل است.

فایل های منتقل شده با این روش ، با روش انتقال توسط آیتونز برابر است و تمامی تنظیمات و فایل های شما به دستگاه جدیدتان منتقل خواهد شد.

لینک ارسال
×
×
  • اضافه کردن...