رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

آموزش عیب یابی گوشیهای خاموش سری mtk


ارسال های توصیه شده

سلام خدمت دوستان

این آموزش برای عیب یابی گوشیهای خاموش هواوی با پردازده ی (media tek (mtkمیباشد..مانند(y600-g610-g750-g730-h30-u10................)

عیب یابی این سری کار دشواری نیست و با این اصولی که اموزش داده میشود به راحتی میتوان از روی جریانکشی به عیب دستگاه پی برد.

1-چنانچه دستگاه پس از پاور شدن در حالت خاموش 1تا 2صدم جریانکشی داشته باشد و پس از رها کردن دکمه ی پاور جریانکشی صفر شود تا 90 درصد cpuوتا 10 درصد ای سی پاور مشکل دارد.

2-چنانچه دستگاه پس از پاور شدن در حالت خاموش5تا8صدم جریانکشی داشته باشدوپس از رها کردن دکمه ی پاور جریانکشی صفر شود ایسی emmcمشکل دارد.

3-چنانچه دستگاه پس از پاور شدن در حالت خاموش12تا20یا بالاتر جریانکشی داشته باشدوپس از رها کردن دکمه ی پاور جریانکشی صفر شود ای سی پاورمشکل دارد.

4-چنانچه دستگاه را درحالت خاموش به سیستم وصل شود و سیستم درایورmediatek را بشناسد تا 90درصد ای سی پاورو cpu سالم میباشد و emmc مشکل دارد..میتوان این درایور را در device manager سیستم مشاهده کرد..بعضی از گوشیها برای شناخت این درایور نیازمند باطری میباشند

5-چنانچه دستگاه پس از پاور شدن در حالت خاموش8تا10صدم جریانکشی داشته باشد و پس ازرها کردن دکمه ی پاور جریانکش همین میزان ثابت بماند تا 90 درصد مواقع ای سی هارد مشکل دارد.

نکته:عیب یابی دستگاههای دیگر هاوایی ماننده p6-g6-g630,.....با پردازنده های دیگر مانند qualcom-spd-hisilicon هیچ ارتباطی با این اموزش ندارد و علایم و مشخصات دیگری دارد که در اموزش های بعدی به انها میپردازیم

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...