رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

ترمیم سریال serial repair samsung g610f

ارسال های توصیه شده

سلام دوستان عزیز

برای g610fکه سریال و بیس باند پرویده بود با z3x نمیشد certرایت کرد و وسط کار  ارور"دانگرید مودم"میداد و هر کاری میکردم جواب نمیگرفتم

نسخه اندروی7.0بود دانگریدش کردم به اندروید 6.0 بازم همون خطای دانگرید مودم میداد.

از چند نفر دیگه هم راهنمایی خواستم که گفتن بایدباکس آپدیت جدید بده تا حل بشه.

حالا ایندفه قبل از اینکه certبزنم nv data رایت کردم بعدشم cert زدم کاملا رایت شد و سریالو بیس باند و آنتنشم برگشته.

گفتم اینجا بگم شاید بدرد کسی بخوره.

Hello dear friends

Recently I was faced with a serious dilemma in Samsung G610f

the problem was that my phone's serial turned to "NULL NULL" and the Base Band though.

. I tried Writing Cert file with Z3X box but it was failed every time with the following error

error 0
Try downgrade modem if possible

I tried it several times, but there was no result and the same error occurred repeatedly.However, I downgraded it but still didn't succeed

The last time, before writing CERT,first I tried writing NV DATA  the process was successful.After that,I tried writing Cert and this time the process was successfully done

Serial and Base Band was repaired and the phone is working properly.

I hope it that it is useful for you

لینک ارسال
  • asghar1990 عنوان را به ترمیم سریال serial repair samsung g610f تغییر داد
در 23 ساعت قبل، asghar1990 گفته است :

سلام دوستان عزیز

برای g610fکه سریال و بیس باند پرویده بود با z3x نمیشد certرایت کرد و وسط کار  ارور"دانگرید مودم"میداد و هر کاری میکردم جواب نمیگرفتم

نسخه اندروی7.0بود دانگریدش کردم به اندروید 6.0 بازم همون خطای دانگرید مودم میداد.

از چند نفر دیگه هم راهنمایی خواستم که گفتن بایدباکس آپدیت جدید بده تا حل بشه.

حالا ایندفه قبل از اینکه certبزنم nv data رایت کردم بعدشم cert زدم کاملا رایت شد و سریالو بیس باند و آنتنشم برگشته.

گفتم اینجا بگم شاید بدرد کسی بخوره.

Hello dear friends

Recently I was faced with a serious dilemma in Samsung G610f

the problem was that my phone's serial turned to "NULL NULL" and the Base Band though.

. I tried Writing Cert file with Z3X box but it was failed every time with the following error

error 0
Try downgrade modem if possible

I tried it several times, but there was no result and the same error occurred repeatedly.However, I downgraded it but still didn't succeed

The last time, before writing CERT,first I tried writing NV DATA  the process was successful.After that,I tried writing Cert and this time the process was successfully done

Serial and Base Band was repaired and the phone is working properly.

I hope it that it is useful for you

ممنون از شما

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

• اضافه کردن...