رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

طراحی سایت کودکان


ارسال های توصیه شده

طراحی سایت کودکان

 

یکی از مهم ترین رده های سنی رده سنی کودکان می باشد که شامل بحث های آموزش و سرگرمی می شود. به همین خاطر گروه ها و شبکه های فرهنگی و هنری اقدام به پیاده سازی وب سایت های کودکانه کرده اند. در وب سایت های کودکانه موضوعاتی چون شعر، آموزش نقاشی، آموزش موسیقی، آموزش زبان انگلیسی، مقالات آموزشی مخصوص کودکان و... به همراه گرافیک و قالبی کودکانه که مورد توجه کودکان باشد قرار می گیرد. 
در بخش کتابخانه آنلاین وب سایت، کودکان می توانند متناسب با رده سنی خود و متناسب با سلیقه ی خود کتاب داستان جالبی را بخوانند، حتی والدین نیز می توانند با دانلود این کتاب ها از وب سایت آن ها را برای کودکان خود بخوانند.

طراحی سایت

امکانات در طراحی سایت کودکان

 

• طراحی کتابخانه های مجازی برای استفاده از کتاب‌های مخصوص کودکان در طراحی سایت کودکان
• طراحی بخش بازی برای مخصوص کودکان در طراحی سایت کودکان
• طراحی بخش سرگرمی برای دریافت شعر و فیلم های کودکانه 
• طراحی بخش های آموزشی کودکان در طراحی سایت کودکان
• قرار دادن لینک‌های مفید برای کودکان و والدین آن ها در طراحی سایت کودکان
• طراحی بخش لطیفه و داستنی‌ها در طراحی سایت کودکان
• طراحی فروشگاه اینترنتی مخصوص کودکان در طراحی سایت کودکان

طراحی سایت

بخش بازی در طراحی سایت کودکان

لیستی از بازی های مخصوص به کودکان در در بخش بازی در وب سایت قرار می گیرد که کودکان با انجام هر کدام ممکن است وارد چالشی بشوند که این چالش ها تاثیرگذاری مثبتی بر افزایش قدرت تخیل و هوش کودکان دارد.

بخش سرگرمی در طراحی سایت کودکان

در این بخش از وب سایت کودکان می‌توانند ترانه‌های کودکانه ، داستان‌های صوتی کودکانه که مخصوص به رده سنی خود می باشد را دانلود کنند. گروه‌های فرهنگی و آموزشی می توانند اجرا‌ها و فعالیت‌هایی که کودکان در موسسه های فرهنگی انجام می دهند را نیز در این بخش قرار داده و دیگر کودکان را به انجام این کارها دعوت می کنند.

بخش آموزش در طراحی سایت کودکان

موسسه های فرهنگی خدمات آموزشی خاصی را برای همه ی کودکان در نظر دارند که متناسب با فعالیت آموزشگاه های فرهنگی ممکن است این خدمات گوناگون باشند.

فروشگاه اینترنتی در طراحی سایت کودکان

با طراحی بخش منحصر به فردی به نام فروشگاه اینترنتی در وب سایت های کودکان صاحبان وب سایت می توانند محصولات کمک آموزشی، انواع کتاب های داستانی، اسباب بازی و... را برای فروش بر روی وب سایت قرار دهند. با نظارت والدین کودکان می توانند لوازم مورد نیاز و متناسب با سن خود را به صورت آنلاین از وب سایت بخرند.

 

ساخت سایت ، ساخت سایت ، تعرفه طراحی سایت ، شرکت های طراحی سایت ، ساخت سایت ، تعرفه طراحی سایت، تبلیغات در گوگل ،

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...