رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

اطلاعاتی از اکسپریا z5 با طراحی زیبا


ارسال های توصیه شده

کمپانی سونی با خبرهایی که از محصولات قدرتمند آن به گوش می رسد، تصمیمات عالی را برای سال جدید خود درنظر گرفته است. درحالی که یک هفته دیگر اکسپریا Z4 رونمایی می شود، اکنون اطلاعاتی از نسل آینده این گوشی هوشمند Xperia Z5 به بیرون درز کرده که

تا آخر سال وارد بازار خواهد شد.

 

سری Z کمپانی سونی از پرطرفدارترین گوشی های هوشمند در بین کاربران برخوردار است و این کمپانی برای پرچمدار در حال بروزرسانی خود، نسخه های جدیدی را تا چند وقت دیگر رونمایی خواهد کرد.Xperia Z5، Z5 Compact و Z5 Ultra اعضای جدید سری محبوب سونی هستند. این محصولات با مشخصاتی فوق العاده و قدرتمند از راه می رسند که دوباره توجهات کاربران را به سمت خود جلب می کنند.

 

سونی برای نسخه های جدید خود اکسپریا Z5 و Z5 Ultra چیپست اسنپدراگون 820 کوالکام و برای نسخه Z5 Compact آن اسنپدراگون 810 را درنظر گرفته است.

 

براساس اطلاعات منتشر شده، Z5 Ultra اولین فبلت سونی خواهد بود که با حسگر اثرانگشت وارد بازار می*شود. سونی اعلام کرده است که در نظر دارد تا با همکاری کمپانی کوالکام سنسورهای اولترا سونیک تولید و عرضه کند.

 

http://gsmaria.com/Resources/News/8b27729a-336c-4100-b8aa-33d2c53b83b4/Untitled-94-1-26-z5.jpg

 

نسخه های مختلف پرچمدار اکسپریا Z5 به صفحه نمایشی با وضوح QHD، حافظه رم 4 گیگابایتی LPDDR4 و سیستم عامل اندروید 5.1 مجهز خواهند شد.

 

دوربینی که با این پرچمدار جدید همراه خواهد بود، بسیار متفاوت از دیگر گوشی های سری اکسپریا می باشد و به نرم افزاری عالی و قابلیت های فوق العاده تجهیز می شوند که کاربران لذت عکاسی را با این گوشی های جدید لمس کنند

 

کمپانی سونی انگار با این پرچمدار جدیدش می خواهد تحول عظیمی را در محصولات خود و هم بازار فناوری ایجاد کند، چون علاوه بر قابلیت های سخت افزاری قدرتمند و خاص، تصمیم دارد تا طراحی جدید و منحصربفردی را نیز با این پرچمدار خود همراه کند. سونی دیگر نمی*خواهد از ظاهر و طراحی تکراری نسخه های قبلی خود استفاده نماید که این کار می تواند تاثیر زیادی بر جلب توجه کاربر و افزودن طرفدار برای این کمپانی داشته باشد.

 

به نظر شما این تصمیم و ایده جدید کمپانی سونی می تواند تاثیری بر روند جذب طرفدار و سود بیشتر در این بازار پررقابت داشته باشد؟

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...