رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

رفع تمامی ارورهای itunes با توضیح کامل


shahin-gsm

ارسال های توصیه شده

- Error 1 :

 

اگر در حال دانگرید در ورژن پایین تری باشید با این ارور مواجه خواهید شد، البته در حال حاضر این ارور خیلی کم پیش می آید. مثلا شما در حال دانگرید از iOS 5 به iOS 4 با این ارور روبرو خواهید شد زیرا دیوایس شما به حالت ریکاوری مد رفته است، برای حل این مشکل باید از برنامه های TinyUmbrella و FixRecovery استفاده کنید. در ضمن می توانید از هر برنامه دیگری که می تواند دیوایس شما را از حالت ریکاوری خارج کند استفاده کنید. باید توجه داشته باشید و سعی کنید همیشه از آخرین ورژن نرم افزار آیتیونز استفاده کنید زیرا یکی از دلایل این ارور استفاده از نسخه قدیمی آیتیونز نیز می باشد.

 

 

 

- Error 6 :

 

ارور 6 در هنگام ریستور و دانگرید رخ می دهد، شما باید برای رفع این مشکل کامپیوتر خود را ریستارت کنید و دوباره اقدام به ریستور و یا دانگرید کنید و اگر دوباره با این پیغام خطا روبرو شدید محل پورت USB را که به کامپیوتر متصل کردید عوض کنید. در این صورت دیگر با این پیغام روبرو نخواهید شد.

 

 

 

- Error 9 :

 

این ارور همانند ارور 6 می باشد و شما باید همانند توضیحات ارور 6 پیش بروید و مشکلتان را برطرف کنید.

 

 

 

- Error 10 :

 

در مواقعی که دیوایس شما بوت نشود با این ارور روبرو خواهید شد، در ضمن توجه داشته باشید در این ارور مشکل اصلی دیوایس شماست، اکثرا این ارور در مواقع ریستور رخ می دهد و شما باید برای حل این مشکل مجددا باید تلاش کنید و دیوایس خود را ریستور کنید.

 

 

 

- Error 11 :

 

در هنگام ریستور کردن شما ممکن است با این ارور روبرو شوید، این ارور مشکل فریمور شما را نشان می دهد به این معنا که فریمور شما یا مشکل دارد و یا ناقص دانلود شده است، شما باید دوباره فریمور را دانلود نمایید.

 

 

 

- Error 13 :

 

این ارور می تواند به سه دلیل باشد :

 

1- ممکن است به هنگام ریستور کردن به نسخه بتا و مخصوص دولوپر این ارور رخ می دهد، بدین معنا که شما بلاک شده اید و برای رفع مشکل باید به اکانت دولوپر خود رفته و دوباره ریستور کنید.

 

2- ممکن است مشکل از سیستم عامل کامپیتورتون باشد و باید برای رفع این مشکل دیوایس خود را با استفاده از مک ریستور کنید.

 

3- ممکن است همانند ارور 6 باشد و باید از آن روش استفاده کنید.

 

 

 

- Error 14 :

 

این ارور ممکن است یکی از دو روش زیر باشد :

 

1- ممکن است این ارور از فایل کاستوم فریمور باشد زیرا دیوایس شما در حالت بوت یا بر روی لوگوی اپل گیر می کند و شما باید برای حل آن از برنامه TinyUmbrella استفاده کنید.

 

2- ممکن است همانند ارور 6 باشد و شما باید طبق روش 6 پیش بروید.

 

 

 

- Error 17 :

 

این ارور کاملا به ارور شماره 11 شباهت دارد و باید طبق آن پیش بروید.

 

 

 

- Error 18 :

 

این ارور فقط مرتبط به آیتیونز می باشد و شما باید برای رفع این مشکل iTunes خود را به آخرین ورژن آپدیت کنید.

 

 

 

- Error 20 :

 

این ارور به هنگام ریستور به کاستوم فریمور رخ می دهد و شما باید برای حل این مشکل آنتی ویروس و فایروال خود را غیر فعال کرده و دیوایس خود را به حالت DFU Mode برده و سپس مجددا ریستور کنید.

 

 

 

- Error 21 :

 

این ارور به هنگام ریستور به کاستوم فریمور رخ می دهد و شما باید برای حل این مشکل ابتدا دیوایس خود را ریبوت کرده و سپس دیوایس را به حالت DFU Mode برده و در آخر ریستور کنید.

 

 

 

- Error 23 :

 

این ارور ممکن است از پورت USB باشد، شما باید پورت را جابجا کنید اگر باز هم با جابجا کردن پورت ارور شما برطرف نشد باید به تعمییرکار مراجعه کنید، زیرا دیوایس شما مشکل سخت افزاری دارد.

 

 

 

- Error 26 :

 

این ارور برای فریمور شما می باشد و شما باید از فریمور دیگری استفاده کنید.

 

 

 

- Error 28 :

 

این ارور همانند ارور 23 میباشد و شما باید طبق همان روش جلو بروید.

 

 

 

- Error 29 :

 

این ارور هم طبق معمول همانند ارور 23 می باشد و باید طبق همان روش جلو بروید.

 

 

 

- Error 34 :

 

این ارور به هنگام دانلود موزیک و یا اپ از iTunes رخ می دهد و این ارور به این معناست که درایوی که فایل های دانلودی در آن ذخیره می شود پر شده و باید درایو را تغییر دهید.

 

 

 

- Error 35 :

 

این ارور به هنگام دانلود موزیک و یا موزیک ویدیو از iTunes رخ می دهد و برای رفع آن باید مجددا فایل های مورد نظر را دانلود نمایید.

 

 

 

- Error 37 :

 

این ارور به هنگام روشن بودن فایروال و آنتی ویروس رخ می دهد و باید برای رفع مشکل آنها را خاموش کنید.

 

 

 

- Error 50 :

 

این ارور مرتبط با آیتیونز است و برای رفع این مشکل باید آیتیونز خود را به آخرین ورژن آپدیت کنید واگر در آخرین ورژن این نسخه هستید، ایتیونز را پاک کنید و دوباره نصب نمایید.

 

 

 

- Error 1002 :

 

در هنگام ریستور ممکن است با این ارور ربرو شوید و برای رفع این مشکل باید مجددا ریستور کنید.

 

 

 

- Error 1004 :

 

این ارور به هنگام ریستور رخ می دهد به این معنا که فایل هاست ویرایش شده و گوشی در حالت ریکاوری مود قرار گرفته است، شما باید برای رفع مشکل دیوایس خود را ریبوت کنید تا دیوایس مورد نظر بالا بیاید، در ضمن اگر خواستید دوباره ریستور کنید باید فاتیل هاست را به حالت اولش بازگردانید.

 

 

 

- Error 1011 :

 

این ارور برای این است که دیوایس شما در هنگام ریستور به مشکل برخورد کرده و به حالت ریکاوری مود رفته در این حالت برای رفع مشکل باید دیوایس خود را ریستارت کنید تا از این حالت خارج شود، اگر باز هم تغییر ایجاد نشد شما باید از TinyUmbrella استفاده کنید.

 

 

 

- Error 1013 :

 

در این ارور اگر گوشی شما آیفون 4 است به این معناست که در فایل هاست مشکلی وجود دارد و باید آن را به حالت اولش بازگردانید ولی اگر گوشی شما غیر از آیفون 4 باشد به این معناست که باید سیستم را ریستارت کرده و دوباره اقدام به ریستور کنید.

 

 

 

- Error 1014 :

 

این ارور به این معناست که شما به هیچ وجه اجازه دانگرید ندارید و باید از کاستوم فریمور استفاده کنید.

 

 

 

- Error 1015 :

 

این ارور همیشه به هنگام ریستور کردن آیفون 3GS رخ می دهد و شما باید برای رفع آن گوشی را به حالت DFU Mode برده و با استفاده از کاستوم فریمور آپدیت کنید.

 

 

 

- Error 1050 :

 

این ارور در هنگام مشکل اتصال سرور به اپل رخ می دهد و برای رفع این مشکل باید به چیز پی ان متصل شوید و اگر باز هم به مشکل برخوردید باید از کاستوم فریمور استفاده کنید.

 

 

 

- Error 1413 :

 

این ارور ممکن است از یکی دلایل زیر باشد :

 

1- روشن بودن آنتی ویروس و فایروال و برای حل این مشکل باید هر دوی آنها را خاموش کنید.

 

2- مشکل از ویندوز باشد، باید سیستم خود را ریستارت کنید و اگر باز هم به مشکل برخوردید ویندوز را عوض کنید.

 

3- مشکل پورت USB و باید برای رفع خطا پورت USB که به سیستم متصل است را جابجا کنید.

 

4- مشکل از آیتیونز باشد و برای حل این مشکل آیتیونز خود را به آخرین ورژن آپدیت کرده و اگر در آخرین ورژن هستید آن را از سیستم خود پاک کرده و دوباره نصب کنید.

 

 

 

- Error 1415 , 1417 , 1418 , 1428 :

 

همانند ارور 1413 می باشد و برای رفع مشکل باید طبق آن روش پیش بروید.

 

 

 

- Error 1600 :

 

این ارور به هنگام ریستور به کاستوم فریمور رخ می دهد و برای حل این مشکل باید دیوایس خود را به DFU Mode ببرید و اگر مجددا با این ارور مواجه شدید باید فایل هاست را ویرایش کرده و در انتهای عبارت Guzzoni.Apple.Com را بنویسید و آیتیونز را اجراء کرده و ریستور کنید.

 

 

 

- Error 1601 :

 

این ارور مرتبط به نرم افزار iTunes است و شمل=ا باید برای رفع این مشکل آیتیونز را پاک کرده و دوباره نصب نمایید.

 

 

 

- Error 1602 , 1604 :

 

این اورو همانند ارور 1413 است و شما باید طبق همان روش جلو بروید.

 

 

 

- Error 1611 :

 

این ارور به هنگام ریستور پیش می آید و در هنگامی که دیوایس شما در حالت ریکاوری گیر کرده باید برای زفع آن مجددا ربتور کنید و اگر همچنان مشکل برطرف نشد باید به طور دستی به ریکاوری رفته و مجدد ریستور کنید.

 

 

 

- Error 1618 :

 

این ارور همانند ارور 1601 می باشد و شما باید از همان روش پیش بروید.

 

 

 

- Error 1619 :

 

این ارور مرتبط به آیتیونز می باشد و شما باید آیتیونز را به آخرین ورژن آپدیت کنید.

 

 

 

- Error 1644 :

 

اگر در هنگام ریستور فایل فریمور را جابجا کنید با چنین اروری مواجه خواهید شد و برای برطرف کردن آن باید دوباره اقدام به ریستور کنید.

 

 

 

- Error 2000 :

 

در این ارور شما باید تمامی پورت های USB غیر ضروری را که به سیستم شما متصل است جدا کرده و مجددا ریستور کنید، حتما توجه کنید که باید دیوایس خود را به پورت های پشت کیس متصل کنید.

 

 

 

- Error 2001 , 2002 , 2003 , 2004 , 2005 , 2006 , 2007, 2008 , 2009 :

 

تمامی این ارورها همانند ارور 2000 می باشد و شما باید برای برطرف کردن مشکل طبق روش مشخص شده جلو بروید.

 

 

 

- Error 3002 :

 

این ارور به هنگام دانگرید به ورژنی است که SHSH آن را ندارید و یا ممکن است مشکل از سرور اپل باشد که در هر صورت شما باید دیوایس خود را مجددا ریستور کنید.

 

 

 

- Error 3004 :

 

این ارور در حالتی پیش می آید که شما نمی توانید به هیچ وجه به سرور خود متصل شوید، در این صورت شما باید یا به چیز پی ان متصل شده و یا فایل هاست را ویرایش کنید.

 

 

 

- Error 3191 :

 

ممکن است در این ارور شما دو مشکل داشته باشید، این ارور به هنگامی رخ می دهد که شما در سیستم خود نرم افزار Quick Time را ندارید و شما باید برای حل این مشکا نرم افزار مورد نظر را نصب کنید و یا این نرم افزار تنظیم نیست و شما باید وارد برنامه Quick Time رفته و بر روی آن راست کلیک کرده و بر روی Compatibility کلیک کنید و سپس گزینه Run This Program As Administrator را فعال کرده و مجددا آیتیونز را اجراء کنید.

 

 

 

- Error 3194 :

 

این ارور در هنگام دانگرید و یا ریستور رخ می دهد و شما باید برای حل آن به چیز پی ان متصل شوید و مجددا اقدام به دانگرید یا ریستور کنید و اگر باز هم با ارور مواجه شدید باید فایل هاست را باز کرده و در انتهای عبارت آن Gs.Apple.Com را وارد کرده و سپس آیتیونز را اجراء و اقدام به ریستور و یا دانگرید کنید. باید توجه داشته باشید که قبل از تمامی این کارها از فایل هاست خود بکاپ بگیرید.

 

 

 

- Error 3195 یا Error This Device Isnt Eligible For The request Build :

 

این ارور در زمانی رخ می دهد که شما SHSH برای ورژنی که می خواهید ریستور کنید ندارید و این ارور متاسفانه هیچگونه راه حلی ندارد.

 

 

 

- Error 3198 :

 

در این ارور یا سرور اپل دچار مشکل شده و یا اینترنت شما قطع شده است و برای رفع این مشکل باید مججدا تلاش کنید.

 

 

 

- Error 3259 :

 

این اورو همانند ارور 3198 می باشد و شما باید طبق همان روش پیش بروید.

 

 

 

- Error 5000 :

 

در این ارور باید توجه داشته باشید که اپ هایی که دانلود کرده اید در پوشه اپ های دانلودی وجود ندارد و شما باید دوباره اپ مورد نظر خود را دانلود نمایید.

 

 

 

- Error 9800 :

 

این ارور در صورتی رخ می دهد که تاریخ و ساعت کامپیوتر شما تنظیم نیست و شما باید سیستم خود را کاملا دقیق تنظیم کرده و سپس کامپیوتر خود را ریستارت کنید و مجددا آیتیونز را اجراء نمایید.

 

 

 

- Error 9808 , 9812 , 9814 , 9815 :

 

این ارور همانند ارور 9800 می باشد و شما باید طبق همان روش جلو بروید.

 

 

 

- Error 9843 :

 

این ارور به هنگامی رخ می دهد که شما در حال دانلود از iTunes هستید و در حین کار اپ آیدی شما خارج می شود و شما باید برای رفع این مشکل مجدد با اپ آیدی خود وارد شوید.

 

 

 

- Error 80090318×0 :

 

این ارور به هنگام اتصال به آیتیونز رخ می دهد و برای رفع آن از 2 روش می توانید استفاده کنید :

 

- روش اول :

 

به آدرس ذکر شده در کامپیوتر خود رفته (Start/Accessories/Command Prompt) و یا از طریق Serch استارت گزینه Command Prompt را وارد کنید، سپس بر روی Command Prompt راست کلیک کرده و بر روی گزینه Run Az Administrator کلیک کنید، سپس عبارت ذکر شده را همانند خودش وارد کنید (nesh winsock reset)

 

پس از وارد کردن حروف ذکر شده، برنامه باید این گزینه را در خود بنویسد (Sucessfully Rest The Netsh Winshok) پس از نوشتن حروف ذکر شده از برنامه خارج شده و سیستم را ریستارت کنید و سپس آیتیونز را اجراء کنید.

 

 

 

- روش دوم :

 

آیتیونز را از روی سیستم خود بطور کامل پاک کنید سپس به قسمت تنظیمات تارخ و ساعت کامپیوتر خود رفته و آنها را بصورت کاملا دقیق تنظیم نمایید، توجه کنید که باید ماه های آن بصورت میلادی باشد و در آخر آیتیونز را نصب کرده و سپس آنرا اجراء نمایید.

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...