رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

دوربین مادون قرمز در iPhone X


ارسال های توصیه شده

iPhone X برای باز کردن گوشی شما از تکنولوژی جدیدی به نام Face ID استفاده می کند. Face ID یک تکنولوژی تشخیص چهره است که با شناسایی چهره شما قفل دستگاه را باز می کند.

درون برجستگی قسمت بالای گوشی یک دوربین جدید به نام TrueDepth و تعدادی سنسور قرار دارد. دوربین TrueDepth بیش از ۳۰ هزار نقطه نورانی به چهره شما می‌تاباند و سپس نقشه این نقاط را با عکسی که هنگام تنظیم Face ID از شما گرفته شده، مطابقت می دهد. اگر این دو با هم مطابقت داشته باشند قفل گوشی باز خواهد شد. البته این نقاط نورانی با چشم غیر مسلح قابل رؤیت نیستند.

Face ID می تواند چهره شما را حتی وقتی از عینک، شال گردن و کلاه هم استفاده می کنید، شناسایی کند. این تکنولوژی همچنین خودش را با تغییراتی مثل تراشیدن ریش و یا آرایش صورت هم وفق داده و تغییرات موقت چهره شما آن را به اشتباه نمی‌اندازد. ما سعی کردیم که Face ID را با دو برادر دو‌قلوی همسان گول بزنیم اما موفق به این کار نشدیم.

البته اپل یک لایه امنیتی دیگر هم به iPhone X اضافه کرده است. شما می توانید با ۵ بار فشردن پشت سر هم دکمه پاور، Face ID را غیر فعال کنید که در این صورت برای باز کردن قفل گوشی باید از اسم رمز استفاده کرد.

 پــســتــه لـال , ســکــوتــش دنــدان شــکــن اســت

داری میری بی زحمت Untitled.jpg  تشکر فراموش نشه

لینک ارسال
در 12 ساعت قبل، behnam1991 گفته است :

ما سعی کردیم که Face ID را با دو برادر دو‌قلوی همسان گول بزنیم اما موفق به این کار نشدیم.

سلام

تو یوتوب کلیپ داره که نمیتونه تشخیص بده.

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...