رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

3 نکته طلایی برای تبدیل کاربران به مشتری در روز های تعطیل


ارسال های توصیه شده

بر صاحبان کسب و کار های اینترنتی پوشیده نیست که روز های تعطیل بهترین فرصت برای جذب کاربر و تبدیل آن به مشتری است . اما به راستی با چه روشی میتوان بیشترین کاربر را به مشتری تبدیل کرد ؟ .

 

 

بی معطلی به سراغ 3 روش و نکته طلایی برای تبدیل کاربران به مشتری در روز های تعطیل خواهیم پرداخت :

 

استراتژی بازاریابی وب سایت بعد از طراحی سایت در روز های تعطیل :

 

 

 

 

حدود 25 درصد از خریداران، خریدهای خود را قبل از تعطیلات هالووین شروع می کنند. به تمامی افرادی که ممکن است در مرورگرها جستجو کنند و وب سایتی را بیابند و از آن خرید کنند، توجه داشته باشید. از این رو باید تبلیغاتی را بسازید که از دید مشتریان وب سایت بسیار عالی باشد.

 

 

اگر این تبلیغات را از پیش ساخته اید، باید به اهداف بازاریابی خود دوباره فکر کنید و هم چنین باید به ابزارهایی که در این مسیر استفاده می کنید نیز توجه داشته باشید که این موارد به شما کمک می کنند تا داده هایی درباره مشتریان وب سایت و فروش محصولات و سرویس های وب سایت تان به دست آورید و روی مواردی بیشتر سرمایه گذاری کنید که از نظر مخاطبین وب سایت جذاب تر می باشند.

 

 

شما باید در این زمینه از آنالیزهایی کمک بگیرید تا بدانید که مخاطبین بیشتر به کدام قسمت های وب سیات تان توجه دارند و از این رو روی همان قسمت ها سرمایه گذاری کنید تا بیشتر نظرشان را به خود جلب کنند.

 

 

 

 

 

بهینه سازی طراحی سایت برای نسخه های موبایل و تبلت - توجه بسیار زیاد به نسخه ریسپانسیو

 

 

 

 

سال گذشته بالای 1 تریلیون درآمد از کاربران وب سایت های تجارت الکترونیک در گوشی های همراه به دست آمد. این میزان حدود 28 درصد از کل درآمد را در بر دارد، خیلی بد نیست! درست است؟ باید طراحی سایت خود را برای گوشی های همراه بهینه سازی کنید تا فروش های بیشتر و بیشتری داشته باشید و مردم انگیزه بالایی داشته باشند تا در این تعطیلات از وب سایت شما خرید کنند.

 

 

 

 

تعطیلات ، زمانی برای نزدیک شدن مشتریان به گوشی همراه و استفاده بیشتر از آن

 

 

 

 

اگر مطمئن نیستید که طراحی سایت شما به صورت ریسپانسیو می باشد یا خیر، این مورد را امتحان کنید : صفحات وب سایت تان را توسط ابزارهایی نظیر گوگل تست کنید تا اطمینان یابید که مرورگرهای گوشی همراه، وب سایت شما را به طور کامل و بدون نقص می خوانند. شما باید اطمینان یابید که آیا وب سایت شما در تمامی ابزارها پاسخگوی نیازهای کاربران خود می باشد یا خیر

 

 

منبع: طراحی سایت

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...