رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

9 کاری که در هنگام طراحی سایت باید از آن دوری کنید


sinak

ارسال های توصیه شده

در این مقاله سعی داریم تا شما را از چند اشتباهی که در طراحی سایت ممکن است انجام دهید آگاه سازیم. این اشتباهات با آن که ممکن است کوچک باشند ولی باعث کمتر شدن بازدید سایتتان می شوند و باعث پایین آمدن رتبه سایت می شود.

9 کاری که در هنگام طراحی سایت باید از آن دوری کنید

 

  1. فونت های کوچک
    استفاده از فونت مناسب در طراحی سایت بسیار مهم است. وب سایتتان هرچه وضوح بیشتری داشته باشد کاربر پسندتر خواهد بود. استفاده از فونت های کوچک باعث خسته شدن بازدید کننده می شود. شما می توانید برای وب سایت خود از قابلیت تغییر سایز فونت استفاده کنید. با این کار شما به کاربران احترام گذاشته و برای بهتر خوانده شدن متن سایت دست بازدید کننده را باز گذاشته اید.
  2. موزیک پس زمینه آزار دهنده است
    استفاده از موزیک در پس زمینه سایت باعث کاهش بسیاری از بازدید کنندگان می شود. شما در هنگام طراحی سایت باید به این نکته توجه کنید که تمام تغییرات که در هنگام ساخت سایت اجام می دهید عامه پسند باشد و مختص بازدید کنندگان خاصی نشود.
  3. از برنامه های فلش در هدر سایت استفاده نکنید
    از مهمترین و اصلی ترین قسمت سایت هدر سایت می باشد. وقتی شما از برنامه فلش در هدر سایت استفاده کنید بازدید خود را کاهش می دهید به این علت که در بیشتر سیستم های کاربران این برنامه وجود ندارد و آن ها نمی توانند هدر سایت شما را ببینند. این کار فقط مختص هدر سایت نمی شود و شما نباید در دیزاین و محتوای صفحات دیگر نیز از این برنامه استفاده کنید زیرا باعث کاهش سرعت سایت می شود.

 

طراحی سایت طراحی وب سایت سئو بهینه سازی سایت سئو سایت

 

  1. چک کردن سایت در مرورگرهای مختلف
    بعد از طراحی سایت حتما سایتتان را در مرورگر های متفاوت امتحان کنید تا مطمئن شوید تمامی صفحاتتان در مرورگر ها به خوبی نمایش داده می شوند.
  2. تغییر رنگ لینک های بازدید شده
    این قابلیت را برای سایت خود قرار دهید کق وقتی کاربر لینکی را در وب سایت شما کلیک کرد رنگ آن تغییر کند تا کاربر متوجه شود که به کدام لینک ها سر زده و در وقتش صرفه جویی شود.
  3. استفاده نکردن از رنگ های تیره
    استفاده از رنگ های تیره در پس زمینه سایت باعث خستگی و آزار چشم بازدید کننده می شود. سعی کنید بیشتر از رنگ های روشن استفاده کنید تا محتوای سایت به خوبی قابل رویت باشد.
  4. استفاده از TITLE و ALT
    برای عکس های سایت از تگ ALT استفاده کنید زیرا در صورت لود نشدن عکس متن داخل تگ برای بازدید کننده نمایش داده می شود. استفاده از TITLE مناسب برای سایت باعث تنوع در محتوا شده و برای موتور های جستجو و کاربران ارزشمند می باشد.
  5. رفع خطای ۴۰۴
    لینک ها و صفحاتی که منجر به خطای ۴۰۴ می شود را اصلاح کنید زیرا دیدن این صفحات برای کاربر آزار دهنده است.

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...