رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

اموزش فلش بلکبری os 10


ارسال های توصیه شده

سلام دوستان عزیز

 

 

نحوه فلش کردن گوشی های بلکبری os 10 طبق اموزش زیر عمل کنید

 

 

1) فایل AutoLoader ای که دانلود نموده اید و با پسوند exe است را بر روی صفحه ی دسکتاپ خود کپی نمائید.

 

۲) به قسمت تنظیمات و مسیر Settings › Security and Privacy › Development Mode رفته و حالت Development Mode را On نمائید و پسوردی که از شما در این مرحله میخواهد، باید با پسورد گوشیتان یکی باشد.

 

توصیه میشود Device Password خود را در تنظیمات مربوطه به صورت Simple Password بگذارید. (نه برای این آموزش، کلاً بسیار مفید است!)

۳) حالا گوشی خود را به کامپیوتر یا لب تاپ خود وصل کنید و از اتصال آن به بلک بری لینک مطمئن باشید.(بنا بر احتیاط!)

 

۴) اکنون که گوشی شما با کابل USB به دستگاه متصل است، گوشی خود را با نگاه داشتن دکمه Power به مدت چند ثانیه خاموش کنید و بگذارید گوشی خاموش شود.(ممکن است نزدیک به یکی دو دقیقه طول بکشد.)

 

۵) در این مرحله، باید کمی سرعت عمل مطلوبی داشته باشید! فایل exe ای که بر روی دسکتاپ خود دارید را با دوبار کلیک بر روی آن اجرا نمائید و منتظر بمانید تا صفحه ای مشکی رنگ (cmd) اجرا شود. اکنون گوشی خود را روشن نموده و بلافاصله خواهید دید که یک خط دستور جدید تحت عنوان درخواست پسورد دستگاه برایتان در صفحه مشکی رنگ اضافه خواهد شد و شما بایستی پسورد عددی ای که در مرحله ۴ تنظیم کرده اید را وارد نموده و Enter نمائید تا در صفحه مشکی رنگ، چند خط کد شروع به اجرا شده و درصد آپلود و نصب سیستم عامل به ۱۰۰ برسد!

 

در این مرحله، بایستی چراخ LED گوشیتان سبز رنگ باشد

۶) کار نصب که به پایان برسد، فایلی که اجرا کرده ایم، به صورت خودکار بسته خواهد شد و گوشی ریستارت می گردد و پس از بالا آمدن شاهد تغییرات و سیستم عامل جدیدتان خواهید بود.

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...