رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

چگونه مخاطبین حذف شده از حساب کاربری گوگل را بازیابی کنیم؟


Gsm-Clinic

ارسال های توصیه شده

چگونه مخاطبین حذف شده از حساب کاربری گوگل را بازیابی کنیم؟

 

188.jpg

 

مطمئناً برای شما نیز پیش آمده که بخواهید تلفن هوشمند خود را تعویض کنید. در رابطه با همین موضوع احتمالاً با مشکل انتقال مخاطبین مواجه شده اید. همانطور که می دانید سیم کارت ها برای ذخیره سازی شماره تماس ها محدودیت دارند و جاب مناسبی برای حفظ آن ها نیستند.

 

این در حالی است که کمپانی گوگل با راه اندازی سرویس Google Contacts تمامی نیازهای ما را در این زمینه رفع کرده است. برای استفاده از آن کافیست یک حساب کاربری گوگل بسازید و آن را از طریق گزینه ی Add Account به تلفن هوشمند خود اضافه نمایید. سپس به بخش مخاطبین رفته و با انتخاب گزینه ی Import/Export تمامی تماس های خود را به این سرویس منتقل نمایید.

 

یکی از قابلیت های خوب حساب کاربری گوگل آن است که به صورت خودکار مخاطبین شما را به دفترچه تلفن اضافه کرده و از این طریق می توانید مواردی چون نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس ایمیل، نشانی منزل و... را مدیریت نمایید. اما گاهی اوقات شاید به همه ی مخاطبین خود نیازی نداشته باشید.

 

به همین دلیل ممکن است تصمیم به حذف برخی از آن ها بگیرید. اگر در هنگام انجام این کار دچار خطا شدید و مخاطبی را به اشتباه حذف کردید، باید بگوییم که اطلاعات تان برای همیشه از بین نمی رود. قادر هستید به سادگی از طریق منوی بازیابی در وبسایت Google Contacts موارد حذف شده را بازیابی کنید.

 

گام اول: وبسایت Google Contacts را در مرورگر اینترنت خود باز نمایید.

 

189.jpg

 

گام دوم:

در منوی سمت چپ روی گزینه ی More را انتخاب و روی Restore Contacts ضربه بزنید.

 

190.jpg

 

گام سوم: برهه زمانی که در آن مخاطب را به اشتباه پاک کرده اید وارد نموده و سپس روی گزینه ی Restore کلیک کنید. پس از پایان کار مخاطبینی که حذف، ادغام و ویرایش شده اند، همگی به برهه زمانی انتخاب شده توسط شما بازگردانی خواهند شد.

 

Google Contacts تمام نگرانی ها را از بین برده است. مشکلاتی از قبیل ریست فکتوری، از بین رفتن سیم کارت، تعویض گوشی و یا به روز رسانی اندروید به نسخه ای جدیدتر دیگر خطری برای از بین رفتن مخاطبین شما به شمار نمی روند. کافیست با اتصال به اینترنت مخاطبین تان را با حساب کاربری گوگل همگام سازی نموده و برای همیشه آن ها را در فضایی امن نگهداری کنید.

 

از چه سرویسی برای ذخیره کردن شماره تماس های خود استفاده می کنید؟ در صورت استفاده از Google Contacts آیا این سرویس توانسته است تمامی نیازهای شما را مرتفع نماید؟ تجربیات خود در این خصوص را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

منبع:cnet

زهر است عطای خلق هر چند که دوا باشد

حاجت زکه میخواهی جایی که خدا باشد

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...