رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

مواردتشخیص خرابی هارد


ارسال های توصیه شده

1.خاموشی خودبه خود:گاهی اوقات گوشی خود به خود هنگام کار خاموش میشه...در این موارد احتمال خرابی هارد زیاد ولی این موضوع 100 درصد نیست یعنی گوشی صدمه ای مثل آب خوردگی یا ضربه ندیده هرچند گاهی پیش میاد که گوشی آب یا ضربه خورده و همون لحظه خراب نشده و این آسیب بعد از مثلا یک ماه به صورت خاموشی خود به خود ظاهر میشه....2.گوشی روشن میشود و روی لوگو (یا آرم) شرکت سازنده گیر می کند:در این جور موارد ابتدا اقدام به نصب رام اصلی گوشی کنید اگر گوشی فلش نگرفت 99درصد ایراد از هارد هستش...بعضی وقت ها گوشی روی آرم هستش و فلش میگیره ولی باز هم بالا نمیاد این مورد باید چک بشه هم میتونه هارد باشه..هم cpu و هم موارد دیگه مثل تغذیه...

3.درگوشی هایhtc گوشی روی ارم گیر می کند و هفت بار ویبره می خورد در این مورد 100 درصد مشکل از هارد است.4.گوشی روشن می شود بالا هم می آید ولی نه می توان اطلاعاتی روی ان ریخت ونه پاک کردودراین مورد 100درصدهاردخراب است.یک راه ساده برای تشخیص خرابی هارد گوشی خاموش اینه وقتی گوشیه خاموش روی به کامپیوتر وصل کنید به وسیله کامپیوتر شناسایی یا به اصطلاح دیتکت میشه..

دو تا ترفند ???? گوشی های دارای cpu شرکت mtk وقتی هاردشون خرابه با فلش تول فلش نمیگیره و با منبع حدود 6 تا 13 صدم جریان میکشه و صفر میشه...?????

گوشی های دارای cpu شرکت qualcomm وقتی هارد خرابه با پاور بین 5 تا 13 صدم جریان میکشه و ثابت میمونه....این رنج بستگی به مدل داره..

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...