رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

واکنش تعمیرکاران در برابر خراب کردن دستگاه مشتری


ehsangold

ارسال های توصیه شده

این مشکلات اجتناب ناپذیر هستن در کار من که مشکل رو به مشتری میگم بعد میگم هر چی شما فرمودید دیگه گوشی سالم مشتری تحویل داده شانس بیارم بگذره یا حق کم بخواد یا بگه گوشی سالمی میخوام باید با مشتری کنار اومد.بوده همکار خسارت کامل گوشی داده عادی این کار این مشکلات رو داره هر کسی میاد داخل کار باید ریسک رو قبول کنه

لینک ارسال
  • پاسخ 27
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

با سلام و درود خدمت تک تک عزیزان؛

دوستان عزیز هیچ نمیتونه بگه که خودمو گم نمیکنم واکثرا دست پاچه میشیم که حالا بهش چی بگیم!!...اما....

همه ماها حداقل یکی دوبار یا بیشتر دچار این مشکل (خراب کردن)شده ایم ولی بهترین روش رو بهتون پیشنهاد میکنم،همیشه واقعیت اتفاق افتاده رو به مشتری بگین حتی اگه قرار باشه ضرر کنید این رو هم مطمئن باشید که مشتری پیش همکارای دیگه میره و داستان رو بهشون توضیح میده اونوقت اگه شما به مشتری دروغ گفته باشید کار بیشتر خرابتر میشه،با کمال خوشرویی و لطافت جریان رو توضیح بدید مطمئننا 70 درصد این روش جواب میده،یا بهتون فرصت میده که گوشی رو درست کنید و تحویل بدید یا معقولانه باهاتون را میاد.

آقا احسان نمیدونم شما کدوم شهر هستید ولی فکر نکنم زیاد هم در این دوره زمونه دیگه یارو بره با چندتا گنده لات بیاد سراغتون مگر اینکه بعد خراب کردن گوشی مشتری،بدترش رو انجام بدید و برا مشتری شاخ بشید. موند 30 درصد اون 30 درصد رو هم سعی کنید گوشی رو خراب نکنید دیگه و با احتیاط عمل کنید.

موفق باشید.

GSM-DEVELOPERS

THE BEST FORUM

There's always a way to solve problems

4_online?async&rand=0.169399502601008

لینک ارسال

درود

بنده چندسری برام پیش اومده که ال سیدی گوشی مشتری بخاطربی احتیاطی شکسته دراین مواردباهزینه خودم تعویض می کنم گوشیهای که خاموش کردم مشابه دست دوم اش به مشتری دادم

انچه پایانی نداردنه تویی ونه من....این انسانیت است که تاابدفریادکشیده خواهد شد...

لینک ارسال

درود بر دوستان ...

 

هیچ تعمیر کاری نیست که گوشی خراب نکرده باشدً@*&،832

 

بنده چند ماه پیش یه تبلت چینی برام آوردن برای فارسی سازی بنده درب کوچک پشت جاسیمکارتیشو گم کردم هر گشتم نتونستم پیداش کنم.

 

به مشتری حقیقتو گفتم.

 

خدایش بجاش یه گوشی اصلی سامسونگ بهش دادم.

 

بعد از اینکه گوشی رو بهش دادم شد مشتری دایمم ً@*&،5641

[sIGPIC][/sIGPIC]

لینک ارسال

با سلام

بهترین کار، گفتن حقیقته....

 

من خودم یه گرند پریم تاوان دادم. اوایل کارم مشتری برای تعویض تاچ آورد، ال سی دی اش فلتش پاره شد. هرچی ال سی دی تست کردم نشد که نشد. خاموش شد که شد، خیلی عجیب بود ً@*&،37941ً@*&،37941

مشتری هم عجول، آقا گوشیمو بده.... حقیقتو گفتم براش.

هیچی دیگه یه گوشی گرفتیم براش.

هنوزم نفهمیدم چرا خاموش شد؟؟؟؟

لینک ارسال

یه بار یه گوشی g730 یکی از همکارا اورد بعد گفت برام فلش بزن بنده هم گفتم این احتمال زیاد مشکل از هارد گوشی هستا فلش زدم یهو میبینی خاموش میشه با مشتری طی کن گفت بزن بابا اینجور برا منم کلاس نزار منم گفتم چشم اقا زدیم و گوشی کاملا خاموش شد دادم بهش گفتم بفرما گوشی هارد خراب خدمت شما بعد رفت یه یک ساعتی بعد تماس گرفت که صاحب گوشی اومده و میگه من گوشیم روشن بوده و فقد چیزی روش نمیشد پاک کرد الانم خرابش کردی من اینا حالیم نیست باید گوشیم همونجوری بدی تحویلم منم بهش گفتم وقتی بهت میگم با مشتری قبلش طی کن گوش نمیکنی خیال میکنی میخوام برات کلاس بزارم حالا هم حقته هزینه تعویض هاردم با خودتهً@*&،2222

لینک ارسال

اینم تجربه کاری من

بهترین راه حل که تا 90 درصد براتون مشگل پیش نمیاد گفته بسم الله است به شخصه برام اتفاق افتاده که گوشی مشتری اورده برای سوکت شارژ بعد یه ایراد های خنده داری پیش میاد که هر کاری کردم درست نشده تازه به همکارا هم که میگم هنگ می کنن /:)

بعضی از مشتری های نحس هستنb-( و نحسی اونا به کار ما گره میخوره و گوشی زیر دستتون خراب میشه اونم به مشگل خیلی عجیب و خنده دار برا تون پیش میاد که باید یا دروغ بگید یا خسارت بدید=))

من همیشه سعی می کنم زمانی که گوشی رو شروع به تعمیر می کنم یه بسم الله و زمانی که به مشتری میدم اونم یه بسم الله میگم که مشگلی پیش نیادً@*&،74874

مثله ماه محرم و صفر که ماه نحسی است

GSM-DEVELOPERS

اگه فقط کاری که در توانته انجام بدی از اینکه هستی بهتر نمی شی

بدون خرید اشتراک کاربر ویژه شوید

 

عضو شوید

10 پست مفید ارسال کنید

کاربر وِیژه شوید

و از امکانات رایگان لذت ببرید

لینک ارسال
اینم تجربه کاری من

بهترین راه حل که تا 90 درصد براتون مشگل پیش نمیاد گفته بسم الله است به شخصه برام اتفاق افتاده که گوشی مشتری اورده برای سوکت شارژ بعد یه ایراد های خنده داری پیش میاد که هر کاری کردم درست نشده تازه به همکارا هم که میگم هنگ می کنن /:)

بعضی از مشتری های نحس هستنb-( و نحسی اونا به کار ما گره میخوره و گوشی زیر دستتون خراب میشه اونم به مشگل خیلی عجیب و خنده دار برا تون پیش میاد که باید یا دروغ بگید یا خسارت بدید=))

من همیشه سعی می کنم زمانی که گوشی رو شروع به تعمیر می کنم یه بسم الله و زمانی که به مشتری میدم اونم یه بسم الله میگم که مشگلی پیش نیادً@*&،74874

مثله ماه محرم و صفر که ماه نحسی است

با سلام

دقیقا با مشتزی نحست موافقم.هفته پیش دوتا فلت تاچ ایفون 4 واس ی نفر پاره کردم اصلا خنده دار بود.ار بس نحس بود.

منم زیر فلش شده گوشی خاموش کردم جاش ی مشتری گفتم وتاوان دادم یا ی j7 بازکردم سوکت شارژ بزنم ولی خیلی الکی ال سی دیش شکست اونم وقتی باز بودً@*&،832

.

ولی بعضی مشتریا رو نمیشه حالی کرد و رو راست بود من میدونم هاردش خراب بوده ولی رف نمیخواد قبول کنه مجبورم اینقد بپیچونمش ک قبول کنه.ً@*&،2111

در ضمن بعضی مشتریام خودشون داغونن.نیاز ندارن برن ادم بیارن اینارو نباس رو داد باس مث خودشون بود ً@*&،632 یا حق

r2ol_gsm-developers.gif
لینک ارسال

من که چ خوب چ بد

حتی گوشی اک هم فلش میزنم میگم به مشتری

داداش یا خانم

نوسانات برق یهو دیدی برق رفت سوخت

یهو دیدی کابل برق نیاورد

و و و

همه اینا رو میگم اخر سر میگم البته احتمالش 1 صدم درصد هست همچین مشکلاتی پیش بیاد

و مشتری رو راضی میکنم

دو ساله اینجوری کار میکنم شکر خدا به مشکلی برنخوردم

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.


×
×
  • اضافه کردن...