رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

آموزش تغییر ایمیل اپل ایدی


hadi000

ارسال های توصیه شده

آموزش

افراد بسیار زیادی هستند که پس از خرید اپل آیدی قصد دارند که ایمیل اپل آیدی را تعویض کنند و ایمیل شخصی شان را بعنوان اپل آیدی ست کنند . در این پست قصد داریم تا آموزش تغییر ایمیل اپل آیدی را شرح دهیم . قبل از شروع آموزش حتما توصیه میشود که از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده کنید تا مشکلی در روند تغییر ایمیل اپل آیدی رخ ندهد . در ادامه با ما همراه باشید :

 

آموزش تغییر ایمیل اپل آیدی :

1⃣ابتدا به آيفون و یا آیپد خود مراجعه کنید و تمامی اپل آیدی هایی که در هر جایی وارد کرده اید را Sign Out کنید . برای این منظور میتوانید وارد Setting شوید و به گزینه های iCloud و همچنین iTunes and app store رجوع کنید.

 

2⃣ وارد سایت appleid.apple.com شوید و اطلاعات اپل آیدی خود را وارد کنید تا وارد اطلاعات شخصی شما شود .

 

3⃣ در سربرگ Account بر روی گزینه edit کلیک کنید تا به صفحه اطلاعات شخصیتان وارد شوید .

 

4⃣ در این مرحله بر روی گزینه گزینه Change Email Address کلیک کنید و در کادر نمایان شده ، آدرس ایمیل جدید را بزنید و گزینه Continue را لمس کنید . توجه داشته باشید که ادرس ایمیلی که وارد می کنید نباید قبلا با آن اپل ایدی ساخته شده باشد و اگر با خطای This email address is already in use with an other Apple Id مواجه شدید، این بدان معنا است که ایمیلی که وارد کرید قبلا با آن اپل ایدی ساخته شده است.

 

5⃣ پس از وارد کردن ایمیل ، و لمس گزینه Continue یک کد 6 رقمی برای ایمیل جدید ارسال میشود که باید به ایمیل جدیدی که وارد کرده اید رجوع کنید و آن کد 6 رقمی را در این کادر وارد کنید و به عنوان آخرین مرحله گزینه Verify را کلیک کنید .

حال میتوانید با استفاده از اپل آيدی جدید با ایمیل دلخواه ، به دانلود نرم افزار و استفاده در آیکلود ادامه دهید .

 

دقت کنید که اگر چنانچه روی آیکلود اطلاعات خاصی دارید و یا اینکه در اپل آیدی تان نرم افزارهای مهمی را دانلود کرده اید ، کلیه اطلاعات به صورت کامل به ایمیل جدید منتقل میشود.

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...