رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

( مبحث اخر هفته ) مشکلات تعمیرکاران با انتشار شدن مطالب بین یوزر خانگی


ILYA20

ارسال های توصیه شده

  • مدیریت کل سایت

با سلام و درود خدمت کاربران شریف انجمن Gsm-developers

 

خب بنده امروز خواستار ان شدم که بحث بر روی مشکلات تعمیرکارن با یوزرای خانگی باشه و این مبحث بسیار مهم هستش و دغدغه همه تعمیرکاران میباشد ....

 

دوستان لطفا از حیطه موضوع خارج نشوید و از توهین ، زیر سوال بردن مراجع یا اشخاصی پرهیز کنید ...

 

امیدوارم این مبحث تکمیل شود ...

 

موفق باشید و ماندگار

اگه این پست بهت کمک کرد دنبال دکمه تشکر نگرد . بجاش تو هم به جامعه آزادت کمک کن.

لینک ارسال

سلام

به هر حال این موضوع فقط مختص شغل ما نیست

 

تو ایران هرکسی سعی داره خودش اچار فرانسه باشه

از برق کشی ساختمون گرفته تا تعمیر خودرو و لوازم صوتی و تصویری و.....

 

اما از طرفی شغل ما ببشتر دامن گیر این موضوع شده.

 

علتش هم سایت های رایگان هست که موجوده و اطلاعات مفت رو میذارن و هرکسی با یه سرچ ساده میشه یه تعمیرکار.

2.gif

لینک ارسال
  • مدیریت کل سایت

من از همه کاربران سوال دارم ...!

 

 

بدون وجود انجمن و سایتهای تعمیراتی توانسته اید همه مشکلات خود را رفع کنید ؟ فکر کردید که اگر تو انجمن مشکلات مطرح نشود و راه حل ارایه نشه به چه مشکلاتی میخوریم حداقلش تاوان زیاد باید پس بدیم

 

ایا زمانی رسیده که سرتون درد گرفته باشه و تو نت دنبال حل مشکلش باشید ؟

 

زمانی رسیده که برای رفع مسائل شخصی از جمله افسردگی یا راه موفقیت تو نت دنبالش بگردید ؟ پس چرا به مشاور نرفته اید؟

 

ایا مطالب فروم های جی اس ام ایرانی قوی هستن یا خارجی ؟ انها چرا ازادند و حتی مطالب توسعه رو به رایگان و عمومی ارایه میدن ؟ پس چرا شما از انها استفاده میکنید ؟

 

 

نظر شخصی من اینه که هر چقد برای شغلی یا چیزی محدودیت گذاشته شود انقدر هم باعث جلب توجه میشود.

اگه این پست بهت کمک کرد دنبال دکمه تشکر نگرد . بجاش تو هم به جامعه آزادت کمک کن.

لینک ارسال

ولی بنظر من باید محدودیت باشه.

 

مشتری علنا اومده میگه تو نت سرچ کردم فلش کردن یاد گرفتم

دیگه گوشی دوستام رو خودم فلش میزنم. روت میکنم و....

با این اوضاع ما دیگه باید بشینیم صلوات بفرستیم.

2.gif

لینک ارسال

سلام هرچقدفکرمیکنم راهی برای اینکه جلو این مسعله گرفته بشه نمیبینم جزفرهنگ سازی درسته که یوزران خانگی مشکلاتی روبرامون ایجادکردن ولی ما چه کارکنیم دنیاعوض شده امروزه توی اینترنت همه چی هست همه چی ماجلو سایت های ایرانی که این اموزش هارورایگان گذاشتن بایستیم واصلاهمشون موافقت کنن ودیگه نزارن جلوسایت های بزرگ دنیاکه سایت های ایرانیدربرابرشون ناچیزه اوناروچی اخه این سایت های ایرانی خودمون همه روازاوناکپی میکنند کاربرخانگی وقتی موضوع موردنظرش توگوگل سرچ کنه کنارصفحات نوشته ترجمه شود خوب سایت خارجی روبازبان فارسی راحت میخونن نه جلوسایت هاایستادن وجنگیدن درست نیست وبی نتیجه وحتی این موضوع باعث ایجادیک بازارسیاه های جدیدی میشه برای فروش همین اموزش های انجمن ها بعدشم درنهایت اوناکه مطالب انجمن هاروتبدیل به پی دی اف کردن ودارن میفروشن کم کم بعدچندین دست اخرش یک سری افراداین اموزش هارودرنهایت رایگان توی وبلاگ هاشون سایتاشون میزارن و وضع بدترمیشه یک کتاب کامل دراختیارکاربران رایگان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!نه فقط باید فرهنگ سازی شه که انسان به همه کارهاوامورچنگ نزنن اونی که دنبال علم وتجربه وهنری هست یه راهی رودرپیش بگیره وهمون روبه سرانجام برسونه...همش هم فقط کاربران خانگی نیست اینجا مشکل عکاسی وکافی نت و...روهم داریم که گوشی تعمیرمیکنن نرم افزاری مااینجابیشتردرگیراین موضوع هستیم اینه که اسیب به شغل مازده تو منطقه ما زیادتوفکرکاربران خانگی نباشید خیلی وقتا حتی براماسوددارن کاربران خانگی اون خرابکاری هاشون چقد خوبه:wwwww:wwwww:wwwww

خداوندا چگونه زیستن را به من بیاموز چگونه مردن را خود خواهم آموخت. معلم شهیددکترعلی شریعتی

لینک ارسال
سلام هرچقدفکرمیکنم راهی برای اینکه جلو این مسعله گرفته بشه نمیبینم جزفرهنگ سازی درسته که یوزران خانگی مشکلاتی روبرامون ایجادکردن ولی ما چه کارکنیم دنیاعوض شده امروزه توی اینترنت همه چی هست همه چی ماجلو سایت های ایرانی که این اموزش هارورایگان گذاشتن بایستیم واصلاهمشون موافقت کنن ودیگه نزارن جلوسایت های بزرگ دنیاکه سایت های ایرانیدربرابرشون ناچیزه اوناروچی اخه این سایت های ایرانی خودمون همه روازاوناکپی میکنند کاربرخانگی وقتی موضوع موردنظرش توگوگل سرچ کنه کنارصفحات نوشته ترجمه شود خوب سایت خارجی روبازبان فارسی راحت میخونن نه جلوسایت هاایستادن وجنگیدن درست نیست وبی نتیجه وحتی این موضوع باعث ایجادیک بازارسیاه های جدیدی میشه برای فروش همین اموزش های انجمن ها بعدشم درنهایت اوناکه مطالب انجمن هاروتبدیل به پی دی اف کردن ودارن میفروشن کم کم بعدچندین دست اخرش یک سری افراداین اموزش هارودرنهایت رایگان توی وبلاگ هاشون سایتاشون میزارن و وضع بدترمیشه یک کتاب کامل دراختیارکاربران رایگان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!نه فقط باید فرهنگ سازی شه که انسان به همه کارهاوامورچنگ نزنن اونی که دنبال علم وتجربه وهنری هست یه راهی رودرپیش بگیره وهمون روبه سرانجام برسونه...همش هم فقط کاربران خانگی نیست اینجا مشکل عکاسی وکافی نت و...روهم داریم که گوشی تعمیرمیکنن نرم افزاری مااینجابیشتردرگیراین موضوع هستیم اینه که اسیب به شغل مازده تو منطقه ما زیادتوفکرکاربران خانگی نباشید خیلی وقتا حتی براماسوددارن کاربران خانگی اون خرابکاری هاشون چقد خوبه:wwwww:wwwww:wwwww

 

سلام

 

جملاتتون رو با فاصله مناسب بنویسید تا قابل خوندن بشه من که به شخصه هیچی متوجه نشدم چی نوشتید جز خط اخر

 

 

 

--------------------

 

منم یه چیز بگم در این مورد :

 

به نظر من مهم تر از کاربر خونگی که خراب کاری میکنه ، همکار بی معرفته که کار خودشو بی ارزش میکنه !!!

 

همکار گرامی ارزش خودتون رو نیارید پایین همین

 

خوش باشید

رفاقت کشکه و دوغ

لینک ارسال

سلام

 

اینکه یوزای خانگی مشکلاتشونا با مطالبی که توی نت به طور رایگان گذاشتن حل میکنن به نظر من غیر قابل پیشگیریه البته فوایدی هم داره وقتی گوشی زیره دسته خود مشتری به مشکل میخوره میشه بیشتر هزینه گرفت منکه حداقل دوبرابر میگیرم

 

دغدغه ی بنده همکاران عزیز همشهری هستن که این اطلاعات به آسونی دستشون میاد و نرخا رو 1000 تومنی میکنن همکاری که حاضر نیست بابت یاد گرفتن یا فایلایی که کوکرا زحمت کوک کردنشونا میکشن یه شاهی پول بدن

 

لینک ارسال

والله ادم میمونه چی بگه

من یه سال تو این کارم

خودم کارمند دولتم.سال گذشته تابستون یه گوشی htc مدل بالا خریدم یروز تو نت دیدم تو سایتا بحث از رام کاستوم و ریکاوری و ... واسه این گوشیه

با خودم گفتم خدا اینا چی میگن رام کاستوم چیه یا چطور میخوره رو این گوشی تا با راهنمایی یکی از بچه های همون سایت بعد یه هفته موفق شدم یه رام کاستوم بزم رو یه گوشی.

به فکر فرو رفتم و تو نت سرچ کردم وسایل تعمیرات موبایل و شروع کردم به خریدن وسایل و اکانت یکی از سایتا موبایل رو خریدم و دو ماه تو خونه با گوشی ها اقوام و دوستان واسه خودم تمرین میکردم تا راه افتادم و مغازه زدم

درسته من یهو جرقه مغازه زدن بسرم زد ولی علاقه و استعدادم تو این کار خوب بود که الان بعد یسال کلی مسلط شدم به کار و چندین بار ترمیم بوت انجام دادم

حالا نمیدونم بگم سرنوشت بقیه چی میشه که تو نت دنبال مشکلاتشون.مثه من میشن تعمیر کار تلفن همراه یا خدش تو خونه بسنده میکنه به اینکه گوشی خودشو و اقوامشو درست کنه

در نهایت نظر منه اموزش ها رایگان و در دسترس عموم نباشه چون گوشی htc که میشه گفت جزو سختترین گوشی ها از لحاظ نرم افزاریس رو راحت راهنمایی کردن واسه فلش زدن چه برسه به بقیه گوشی ها

لینک ارسال

با سلام

من شدیدا با عمومی شدن آموزش تعمیرات چه سخت چه نرم مخالفم

خوب اصن گیرم ک خارجیا رایگان گذاشتن اما من تا جاییکه بتونم از عمومی شدن بحث های تخصصی جلوگیری میکنم.درمورد همکار مشکلی نیست و صمیمانه هر وخ بخواد بهش کامل توضیح میدم و فرقی نمیکنه چ همشهری باشه چ در گروه ها باشه.اصن من نگم بالاخره یاد میگیره چون همکار نیازمند دانستنه و لزوما باید برای رفع مشکل از ی جایی یاد بگیره اما یوزر خانگی رو تا جاییکه بتونم با توضیحاتم سردرگم میکنم:(((((((((((

ضمنا ما اگه لو ندیم یه یوزر تا بیاد از سایت خارجی کار تخصصی یاد بگیره گوشیشو عوض میکنه

یا میشکنه یا با فلشی ک زده ناک اووت میشه!!! پس باید همه رعایت کنن تا عملی ضایع نشه.

:)>-

لینک ارسال
سلام

 

جملاتتون رو با فاصله مناسب بنویسید تا قابل خوندن بشه من که به شخصه هیچی متوجه نشدم چی نوشتید جز خط اخر

 

 

 

 

--------------------

 

منم یه چیز بگم در این مورد :

 

به نظر من مهم تر از کاربر خونگی که خراب کاری میکنه ، همکار بی معرفته که کار خودشو بی ارزش میکنه !!!

 

همکار گرامی ارزش خودتون رو نیارید پایین همین

 

خوش باشید

درود

ناز نفست داداش دو خط آخر رو و واقعا گل گفتی..

بشدت موافقم..

 

یه نظر کوچولو: به عقیده بنده اشکال کار بر میگرده به اینکه اصولا فرادر جامعه ما تمایل بالایی برای دخالت در کار همدیگه دارن

 

و هنوز براشون جا نیفتاده که کار رو باید یه کاردونش سپرد..

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...