رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

بکاپ گرفتن از شماره های آیفون به وسیله iCloud ‌


ارسال های توصیه شده

۱- ابتدا وارد اپلیکیشن Settings شوید و در بالا ترین قسمت منو، روی نام خود که در کنار تصویر اکانت قرار گرفته، مانند تصویر زیر ضربه بزنید.

بکاپ گرفتن از شماره های آیفون

۲- حالا روی بخش iCloud که در تصویر زیر مشخص شده، ضربه بزنید.

بکاپ گرفتن از شماره های آیفون

۳- در این قسمت، می توانید میزان ظرفیت اشغال شده از فضای ابری آیکلاد خودتان را مشاهده کنید. اگر همانند تصویر زیر، سوییچ مربوط به Contacts به رنگ سبز نمایش داده شده، دیگر نیازی نیست کار خاصی انجام دهید. چرا که مخاطبین شما به صورت خودکار روی فضای iCloud ذخیره خواهند شد.

بکاپ گرفتن از شماره های آیفون

۴- اگر سوییچ مربوطه به رنگ خاکستری است، روی آن ضربه بزنید تا به رنگ سبز درآمده و عملیات بکاپ گیری از کانتکت های آیفون تان آغاز گردد.

۵- مانند تصویر زیر، سوالی از شما مبنی بر یکی شدن مخاطبین با موارد موجود روی اکانت آیکلاد پرسیده می شود. گزینه Merge را انتخاب کنید.

بکاپ گرفتن از شماره های آیفون

۶- بعد از گذشت زمانی حدودا یک ساعته، می توانید به وب سایت iCloud.com مراجعه کنید، اپل آیدی و رمز عبور خود را وارد کرده و از صحت عملیات بکاپ گرفتن از شماره های آیفون مطلع شوید.

نکته: به یاد داشته باشید که در این روش، گوشی شما حتما باید به وای فای متصل باشد.

بکاپ گرفتن از شماره های آیفون به وسیله نرم افزار iTunes

ممکن است برای بکاپ گرفتن از کانتکت های آیفون به فضاهای ابری و آیکلاد اعتماد نداشته باشید. کمپانی اپل راه دیگری را پیش روی شما گذاشته و آن، استفاده از نرم افزار آیتونز است. به این ترتیب مخاطبین آیفون شما روی کامپیوتر یا لپ تاپ خودتان ذخیره شده و شخصی دیگر به آن ها دسترسی نخواهد داشت.

شایان ذکر است که فضای ابری iCloud از امنیت بالایی برخوردار بوده و اطلاعات شما، به صورت رمزگذاری شده روی آن ذخیره می شود و هیچ شخصی، حتی کارمندان و مدیران ارشد اپل نیز به آنها دسترسی نخواهند داشت.

برای بکاپ گرفتن از کانتکت های آیفون به وسیله iTunes مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- نرم افزار آیتونز را باز کرده و آیفون خود را از طریق کابل به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کنید. به این ترتیب آیفون شما مانند تصویر زیر شناسایی خواهد شد.

بکاپ گرفتن از شماره های آیفون

۲- در منوی سمت چپ، روی عبارت Info که در تصویر زیر نشان داده شده، کلیک کنید.

بکاپ گرفتن از شماره های آیفون

۳- در بالا ترین قسمت صفحه جدید باز شده، مانند تصویر زیر عبارت Sync Contacts با یک چک باکس در کنار آن دیده می شود.

بکاپ گرفتن از شماره های آیفون

۴- روی قسمت چک باکس کلیک کرده و سپس دکمه Apply از پایین پنجره نرم افزار آیتونز را انتخاب کنید. به این ترتیب عملیات بکاپ گرفتن از مخاطبین آیفون آغاز می شود.

لینک ارسال
×
×
  • اضافه کردن...