رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

آموزش تبدیل فرمت تصاویر HEIC به JPEG در iOS11


ارسال های توصیه شده

[ATTACH=CONFIG]1601[/ATTACH]

باسلام و درود خدمت دوستان

پس از رونمایی iOS11 توسط اپل و گرایش اکثریت کاربران برای ارتقا ورژن خود به این نسخه از iOS پس از گذشت چند مدت با مشکلی مواجه شدند که تصاویری که با دوربین می گیرند را نمی توانند بروی کامپیوتر مشاهده کنند.

اپل در جدیدترین نسخه iOS خود iOS11 بصورت پیش فرض از فرمت جدیدی به نام HEIF با پسوند ( HEIC ) استفاده کرده است که برای نمایش دادن آنها بروی کامپیوتر باید آنها را تبدیل کرد.

 

هدف اصلی اپل برای استفاده از این پسوند اشغال فضای کمتر بدون افت کیفیت در فضای گوشی است و با این کار میتوان مقدار بیشتری عکس را در گوشی ذخیره و یا انتقال داد بدون اینکه از کیفیت آنها کم شود.

اما مطلب قابل توجهی در اینجا هست که نتنها ویندوز ۱۰ بلکه حتی برنامه هایی از قبیل برنامه های ویرایش عکس و فتوشاپ از این فرمت پشتیبانی نمیکنند و اگه هم اکنون تعدادی عکس با فرمت HEIC داشته باشید برای نمایش آنها باید آنهارا تبدیل کنید.

در حال حاضر برای تبدیل فرمت HEIC به فرمت JPEG سرویس آنلاینی HEICTOJPG.COM وجود دارد که بویسیله آن می توانید عکس های خود را تبدیل کنید. اما بعضی از کاربران به دلیل اینکه این روش آپلود عکس بروی سرور آنلاین است و برخی اوقات عکسها شخصی است از لحاظ امنیتی کمتر از این روش استفاده میکنند.

 

هم اکنون برنامه های ویرایش عکس بخصوصی وجود ندارد که بتوان بویسیله آن این فرمت را تبدیل و قابل مشاهده کرد اما در این میان برنامه iMazing HEIC Converter هست که حجم آن کم است و نسخه های ویندوز و Mac نیز دارد میتوان درحال حاضر از آن استفاده کرد.

 

ابتدا برنامه iMazing HEIC Converter نسخه مورد نیاز خود ( ویندوز ، Mac ) را دانلود کنید

 

Download iMazing HEIC Converter for Mac and PC

 

بر روی سیستم خود نصب کنید. پس از نصب گوشی خود را به سیستم وصل کنید عکسها را به بخش Drag منتقل کنید و پس از انتقال فرمتی که می خواهید عکسها را به آن تبدیل کنید را انتخاب کنید ( JPEG ، PNG ) و گزینه تبدیل را بزنید تا عکسها به یکی از دو فرمت تبدیل شوند و در نهایت پس از تبدیل گزینه Showe Files را انتخاب کنید و عکس ها را مشاهده کنید.

 

 

نکته قابل توجهی که در اینجا وجود دارد آنهم این است که این روش بصورت دلخواه است و شما می توانید با انجام تنظیمات ساده این گذینه را در گوشی خود فعال و یا غیرفعال کنید .

 

[ATTACH=CONFIG]1602[/ATTACH]

برای این کار به مسیر Settings/Camera/Formats” در منوی تنظیمات اصلی بروید. گزینه “High Efficiency” همان قالب HEIC است، بنابراین اگر قصد دارید آن را به JPEG بازگردانید؛ باید گزینه “Most Compatible” را انتخاب کنید که شما را از تبدیل کردن بی نیاز می*کند.

هیچ وقت به خودت مغرور نشو برگ ها همیشه وقتی می ریزند که فکر می کنند،طلا شده اند.

میایی پست رو میبینی یک دونه Untitled.jpg.2201151327b1cc5d63a39c27185207f6.jpg از اینارو بزن روحیه بگیرم

My Telegram

 

لینک ارسال
  • 2 ماه بعد...

سلام، برای اشتراک گذاری این نوع پست با تشکر از شما برای معرفی اطلاعات HEIC با ارزش برای ما. این واقعا کمک خوبی است، بنابراین می توانم ابزار مختلف تبدیل را امتحان کنم تا تصمیم بگیرم کدام یک مناسب تر باشد. من از iMazing HEIC Converter استفاده کردم، که آسان است برای استفاده با رابط تمیز استفاده کنید. با این حال، بعضی از فایل ها (از جمله انیمیشن ها و چندین عکس) به عنوان فایل های معتبر HEIC شناخته نمی شوند. دوست من از من خواسته است که برای تبدیل پنجره هایی که می توانند تمام تصاویر HEIC را با عملکرد خوب تشخیص دهند و تبدیل کنند، صدای شبیه به مبدل JPG را امتحان کنید. اگر دوستان دیگری نیز به آن نیاز داشته باشند، امیدوارم پست من بتواند به شما مشاوره خوبی بدهد. heic to jpg converter for windows

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...