رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

مسیر خود را با این دستکش هوشمند پیدا کنید


pariii

ارسال های توصیه شده

یک موتورسوار آمریکایی دستکشی طراحی کرده* که با اتصال به برنامه نقشه در گوشی هوشمند، مسیریابی را برای راکبان موتورسیکلت انجام می*دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از نیواطلس، موتورسواران می*توانند به جای نصب گوشی هوشمند بر روی فرمان، برای مسیریابی از دستکش*های مسیریاب استفاده کنند.

 

استیون فریدلندر یک موتورسوار اهل آتلانتای آمریکا یک دستکش جدید طراحی کرده است که می*تواند با اتصال به گوشی هوشمند مسیریابی کند.

 

دستکش هوشمند فیدلندر در لنگه چپ خود یک گجت چراغ*دار و متصل به بلوتوث دارد که به گوشی هوشمند راکب متصل می*شود. در حال حاضر این دستگاه با گوشی*های آیفون کار می*کند و نسخه اندرویدی آن در دست تولید است.

 

عملکرد این دستکش هوشمند به این صورت است که فاصله تا پیچ بعدی را نشان می*دهد و می*تواند از فاصله نیم مایل تا چهارمایلی پیچ بعدی را به صورت خودکار نشان دهد و در نزدیکی آن جهت چرخش را نشان می*دهد. راکب می*تواند با زدن انگشتان شست و اشاره به هم به صورت دستی از فاصله خود تا پیچ بعدی مطلع شود.

 

در نسخه*های بعدی این گجت زدن انگشت شست به دیگر انگشتان قابلیت*های دیگری را نظیر نشان دادن میزان شارژ باتری در اختیار راکب قرار خواهد داد. در حال حاضر این دستکش هوشمند با یک بار شارژ می*تواند هشت ساعت کار کند.

 

در حال حاضر برای فروش فوق*العاده این محصول مبلغ 149 دلار در نظر گرفته شده است و احتمالا پس از پایان آن، قیمت این دستکش هوشمند 249 دلار خواهد بود.

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...