رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

باگوگل همراه و هم صدا شوید تا دیده شوید


ارسال های توصیه شده

رعایت نکات اصلی در سئو میتواند بسیار کمک کننده باشد اما نکات ریزی در هنگام فرآیند سئو و طراحی سایت برای شما پیش می آید که شمارا از همراهی و هم صدا بودن با گوگل باز میدارد . .

 

 

 

 

سئو را بدون این که درگیر کلمات شویم تعریف کنیم؛ سئو همان نزدیکی به دشمن ما گوگل است که وضعیت خوبی در آن نداریم ؛ اما خب به لطف خدمات گوگل قرار است با گوگل به صلح برسیم. لازمه این صلح یکدلی و هم صدایی با گوگل است که با استفاده از سئو محقق می*شود.

 

 

 

 

اگر امروزه اغلب افراد برای کسب نتایج سریع تر سئو کلاه سیاه را ترجیح می*دهند به دلیل عدم همدلی مدیر سئو کلاه سیاه و گوگل است. گوگل سرسخت است و مدیر سئو هنوز هم نتوانسته است با او به توافق برسد.

 

 

هم صدا و یک دل با گوگل شدن موجب شکل گیری سئو از نگاهی دیگر شده است؛ سئو همدلانه! البته سئو همدلانه تعریف تخصصی ندارد و فقط نگاهی متفاوت به مقوله سئو و بهینه سازی وب سایت است. به وسیله سئو همدلانه قرار است به رنکینگ یا رتبه بندی بهتری در گوگل برسیم.

 

 

مهم ترین نکته ای که باید در سئو بعد از طراحی سایت به آن توجه ویژه بکنید ، استفاده از تکنیک های سئو کلاه سفید است و بعد از آن باید به این نکته توجه کنید که طراحی سایت خود را کاربرپسند انجام دهید نه برای گرفتن نتایج بهتر در موتور های جستجو ؟!

 

منبع: سارین وب

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...