رفتن به مطلب
انجمن توسعه دهندگان موبایل

نحوه فعال کردن قابلیت لایو فوتو (Live Photo) آیفون


ارسال های توصیه شده

قابلیت لایو فوتو (Live Photo) یکی از ویژگی*های جدید ارائه شده در اپلیکیشن دوربین آیفون*های اپل است. این قابلیت برای اولین بار در آیفون ۶ اس اپل ارائه شد و نسخه*های جدیدتر سری محصولات آیفون نظیر آیفون SE و آیفون ۷ هم از آن پشتیبانی می*کنند. با فعال کردن قابلیت تصویر زنده (Live Photo)، هنگامی که به ضبط یک عکس می*پردازید، ۱.۵ ثانیه قبل از عکس اصلی شاتر و ۱.۵ ثانیه بعد از آن توسط دوربین ذخیره شده و نهایتا یک کلیپ ویدیویی ۳ ثانیه*ای کم حجم ارائه می*شود. بنابراین قابلیت لایو فوتو (Live Photo) منجر به ضبط کلیپ*های ۳ ثانیه*ای و بسیار جالب توجهی می*شود. قابلیت لایو فوتو (Live Photo) به صورت پیش فرض در آیفون*های اپل فعال است.

آموزش فعال کردن قابلیت لایو فوتو (Live Photo) آیفون

 

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، غیر فعال کردن یا فعال کردن قابلیت لایو فوتو (Live Photo) آیفون امر چندان پیچیده*ای نیست. برای انجام هر دو عمل یک روند مشابه طی می*شود. اگر قصد دارید که قابلیت لایو فوتو (Live Photo) آیفون خود را فعال یا غیر فعال کنید، کافیست که مراحل زیر را طی نمایید:1- برنامه یا اپلیکیشن دوربین آیفون خود را اجرا کنید.

2- در بخش فوقانی اپلیکیشن دوربین شما یک آیکون دایره*ای شکل با شعاع*های متفاوت وجود دارد. این آیکون مربوط به قابلیت لایو فوتو (Live Photo) آیفون می*شود. اگر رنگ این آیکون زرد باشد، قابلیت لایو فوتو (Live Photo) آیفون شما فعال است و عبارت LIVE در بخش فوقانی صفحه ظاهر می*شود. اگر قابلیت لایو فوتو (Live Photo) آیفون غیر فعال باشد، آیکون مورد نظر سفید رنگ خواهد بود.

30.jpg

دقت داشته باشید که فعال و غیر فعال کردن این قابلیت در اپلیکیشن دوربین آیفون تنها بر روی عکس*هایی تاثیرگذار خواهد بود که در ادامه توسط دوربین دستگاه ذخیره می*کنید. بنابراین فعال کردن یا غیر فعال کردن قابلیت لایو فوتو (Live Photo) آیفون در اپلیکیشن دوربین آن هیچ تاثیری بر روی عکس*هایی که پیش از این در حافظه داخلی دستگاه ذخیره شده*اند ندارد.

منبع:ir-tci

لینک ارسال

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

×
×
  • اضافه کردن...